referent
Do spraw: administracyjnych na Samodzielnym Stanowisku ds. Organizacyjno-Administracyjnychz niepełnosprawnościami
określony (np. projektu)
2022 r.
zasadnicze
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Zaświadczenie o ukończeniu kursu kancelaryjno-archiwalny I stopnia lub dokument potwierdzający doświadczenie w prowadzeniu archiwum zakładowego minimum 6 miesięcy,
- Kserokopia prawa jazdy kategorii B,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Zaświadczenie o ukończonym kursie kancelaryjno - archiwalnym II stopnia z zakresu prowadzenia archiwum zakładowego,
Aplikuj
do 15 kwietnia 2022
Pl. Szczepański 5
31-011 Kraków
Dziennik Podawczy - Kancelaria
- Dokumenty należy złożyć do: 15.04.2022
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze