Biuro - zdjęcie 2
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
00-874 Warszawa Wronia 53
print as PDF
Ogłoszenie nr 159245 / 23.12.2025
Poszukujemy osoby na stanowisko:

kierownik rejonu/kierowniczka rejonu

Do spraw: kierowania Rejonem w Rejonie Nowy Sącz, Oddział GDDKiA w Krakowie
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
quote-up Łączy nas pasja i misja – bezpieczeństwo na polskich drogach. Dołącz do nas i twórz przyszłość polskich dróg. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Kieruje pracą Rejonu w celu prowadzenia bieżącego i zimowego utrzymania dróg, utrzymania obiektów inżynierskich, zapewnienia prawidłowego stanu technicznego podległej sieci drogowej, w ramach programów rządowych współpracuje przy zadaniach z Programu 100 Obwodnic, Programu Bezpiecznej Infrastruktury Drogowej oraz prowadzi i nadzoruje Program Remontów Dróg i Nakładek na istniejącej sieci drogowej,
  • Zarządza podległą siecią dróg, w celu zapewnienia: kontroli i osłony pasa drogowego, bezpieczeństwa ruchu jej użytkowników oraz wykonywania zadań w zakresie spraw obronnych
  • Kieruje realizacją budżetu Rejonu
  • Zarządza powierzonym majątkiem trwałym i nadzoruje wykonywanie zadań w zakresie spraw pracowniczych
  • Współpracuje i nadzoruje współpracę pracowników Rejonu z organami administracji rządowej i samorządowej, policji, służb ratunkowych i górniczych. Nadzoruje zbieranie i aktualizowanie danych o podległych drogach, obiektach inżynierskich, o ruchu i zdarzeniach na drogach oraz obsługę specjalistycznych programów,
  • Wydaje decyzje administracyjne, postanowienia i zaświadczenia w sprawach zajęcia pasa drogowego
  • Współpracuje z firmami zewnętrznymi oraz innymi komórkami organizacyjnymi Oddziału przy opiniowaniu i uzgadnianiu projektów inwestycyjnych oraz uczestniczy w przygotowywaniu i realizacji inwestycji
  • Bierze udział w ZOPI, w radach budowy, inne czynności związane z realizacją projektu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w obszarze drogownictwa
  • prawo jazdy kat. „B”
  • praktyczna znajomość pakietu MS-Office
  • znajomość przepisów z zakresu: Ustawy o drogach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, prawa budowlanego, Prawo zamówień publicznych
  • znajomość sieci drogowej i obszaru podziału administracyjnego obszaru działania Oddziału ze szczególnym uwzględnieniem terenu administrowanego przez Rejon
  • kompetencje kierownicze: egzekwowanie zobowiązań, zarządzanie zasobami, organizacja pracy i zorientowanie na osiąganie celów, świadomość kosztów, zarządzanie personelem
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe inżynierskie o profilu drogowym, mostowym lub budowlanym
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w kierowaniu zespołem lub w jednostkach administracji publicznej
  • przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych
  • uprawnienia budowlane
  • przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa – posiadanie aktualnego zaświadczenia
  • znajomość przepisów z zakresu: Prawa pracy, Ustawy o ochronie środowiska, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o służbie cywilnej
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Stabilną pracę w elastycznych godzinach (od 7:00-9:00, a w poniedziałki 7:00-10:00),
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • Trzynaste wynagrodzenie,
  • Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach wyższych, studiach podyplomowych, kursach zawodowych i opłaty za egzamin, kursach językowych, kursu przygotowującego do postępowania kwalifikacyjnego i opłaty za egzamin),
  • Pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
  • Dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
  • Możliwość zakupu grupowego ubezpieczenia na życie (PZU),
  • Możliwość zakupu pakietów opieki medycznej (Medicover, Luxmed),
  • Możliwość zakupu abonamentu sportowego MultiSport, VanityStyle
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia ochrony prawnej podczas wykonywania obowiązków służbowych oraz życia prawnego,
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
  • Dofinansowanie do zakupu okularów/soczewek korekcyjnych

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
  • praca administracyjno – biurowa przy użyciu urządzeń, takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,
  • horyzont czasowy planowania: powyżej 1 roku,
  • kontakty zewnętrzne: kilka razy dziennie: z przedstawicielami firm realizujących zadania na rzecz Rejonu,
  • kontakty zewnętrzne: kilka razy w miesiącu: z przedstawicielami policji i służb ratowniczych oraz władzami samorządowymi, społecznością lokalną oraz przedstawicielami instytucji rządowych,
  • praca w terenie,
  • zagrożenie korupcją,
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach,
  • zmienne warunki atmosferyczne,
  • wirus kleszczowego zapalenia mózgu,
  • borelioza,
  • obsługa monitorów ekranowych,
  • kierowanie pojazdami osobowymi kat. B do celów służbowych ,
  • niekorzystne czynniki psychospołeczne (stanowisko decyzyjne i związane z odpowiedzialnością, stały duży dopływ informacji, gotowość do reakcji, odpowiedzi),
  • ruch pojazdów, poruszające się maszyny, urządzenia, praca na odcinkach drogi nie zamkniętych dla ruchu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
  • podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,
  • budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, budynek parterowy posiadający dwa wejścia po stopniach schodowych, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, jednak nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,

 

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie: https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci      

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Na przedmiotowym stanowisku mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1090).

Realizując obowiązek , o którym mowa w art.24 ust.6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz.928) informujemy, że w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje "Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń  naruszeń prawa i podejmowanie działań następczych".

Celem wprowadzenia procedury jest umożliwienie dokonywania zgłoszeń osobom fizycznym, które uzyskały informację o naruszeniu prawa w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w kontekście związanym  z pracą. Przekazanie rzetelnego zgłoszenia  pozwoli wykryć naruszenie prawa oraz podjąć włąściwe działania następcze, przyczyniając się do poprawy funkcjonowania Urzędu.

Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dokonywania zgłoszeń  wewnętrznych oraz funkcjonowania procedury dostępne są na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad  w zakładce "procedura zgłoszeń wewnętrznych".

https://www.gov.pl/web/gddkia/procedura-zgloszen-wewnetrznych

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1.weryfikacja dokumentów pod względem formalnym 

2.rozmowa kwalifikacyjna

W zależności od wymagań określonych w ogłoszeniu możliwe są jeszcze dodatkowe etapy naboru. W procesie selekcji kandydatów stosujemy narzędzia takie jak: sprawdzian wiedzy /umiejętności w formie testu, pracy pisemnej, zadanie ze znajomości języka obcego, itp.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydatki/kandydata, urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r., dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. (wzór wyżej wymienionego oświadczenia oraz niektórych innych znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/gddkia/wzory-oswiadczen-dla-kandydatow-bioracych-udzial-w-naborach )
  • oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych
  • kopia dokumentu potwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa – posiadanie aktualnego zaświadczenia
  • kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych
calendar icon

Aplikuj

do 3 stycznia 2026

na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Krakowie
ul. Mogilska 25
31-542 Kraków
(z dopiskiem na kopercie : „Kierownik Rejonu- R. Nowy Sącz”)
lub pocztą elektroniczną na adres krakow.rekrutacja@gddkia.gov.pl

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(12) 417-21-44, (12) 417-21-55, (12) 616 37 32;
  • Dokumenty należy złożyć do: 03.01.2026
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administratorem Państwa danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad. Administrator zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania Państwa danych osobowych oraz przysługujących Państwu praw dostępne są pod adresem:

    https://www.gov.pl/web/gddkia/rodo-nabory

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Udostępnił: Beata Wądra

Komórka organizacyjna: Wydział Spraw Pracowniczych i Organizacyjnych

Wprowadzono: 23.12.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×