Biuro - zdjęcie 2
Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu
33-300 Nowy Sącz ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
print as PDF
Ogłoszenie nr 120251 / 05.05.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

Sekcja Budownictwa i Obsługi Nieruchomości Wydziału Techniki i Zaopatrzenia
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi ewidencję wydatków budżetowych realizowanych przez Sekcję Budownictwa i Obsługi Nieruchomości, analizuje stan tych wydatków w stosunku do zatwierdzonego planu finansowego oraz przedstawia przełożonym przewidywane zagrożenia realizacji planu
  • analizuje i przygotowuje dane do planu finansowego oddziału na kolejny rok kalendarzowy oraz sporządza zapotrzebowanie na środki finansowe z podziałem na poszczególne okresy wydatkowania
  • prowadzi ewidencję planu finansowego, wydatków budżetowych oraz wydatków dokonywanych ze środków pochodzących z funduszu celowego – Fundusz Wsparcia SG w układzie paragrafowym i zadaniowym oraz prowadzi monitoring stopnia realizacji wydatków zrealizowanych w ramach otrzymanych planów i limitów finansowych
  • dokonuje naliczeń w zakresie podatków, opłat za trwały zarząd, użytkowanie wieczyste, ochronę środowiska i innych, w zakresie gospodarki nieruchomościami i gospodarki komunalnej
  • wystawia faktury na należności finansowe wynikające z zawartych umów najmu, dzierżawy, użyczenia oraz not korygujących w tym zakresie
  • pobiera rachunki oraz faktury, rejestruje, sprawdza pod względem zgodności z umowami i harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz planem wydatków sekcji, opisuje oraz przedkłada uprawnionym osobom do zatwierdzenia
  • współpracuje z Pionem Głównego Księgowego w kwestii realizacji zadań służbowych
  • bierze udział w opracowywaniu planu zamówień publicznych oraz prowadzi ewidencję wydatków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie decyzjami i wytycznymi
  • prowadzi i aktualizuje ewidencję środków trwałych (nieruchomości)
  • przygotowuje dane finansowe do sprawozdań GUS z zakresu remontu i inwestycji
  • na bieżąco i systematycznie prowadzi ewidencję pomocniczą w zakresie gospodarki komunalnej i nieruchomości - rejestr otrzymanych rachunków, książkę kontową z uwzględnieniem przepisów o rachunkowości, rejestr zakupów i dostaw, rejestr zamówień publicznych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze związanym z gospodarką finansową w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o Straży Granicznej, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o rachunkowości
  • umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office
  • dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych
  • komunikatywność, samodzielność, sumienność, odpowiedzialność
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca administarcyjno - biurowa,
  • przy komputerze powyżej 4 godz.,
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
  • narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, drukarka,
  • niepełne przystosowanie  budynku  dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów i wind dla niepełnosprawnych, brak sanitariatów spełniających normy dla  osób niepełnosprawnych
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną powiadomieni o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego,
  • Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydata do dalszych etapów selekcji
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
  • Weryfikacja wiedzy,
  • Rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 15 maja 2023

na adres:
Karpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu
33-300 Nowy Sącz
ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
z dopiskiem " oferta pracy na stanowisko inspektor "
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
18 4153076, 18 4153278, 18 4153166
  • Dokumenty należy złożyć do: 15.05.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant KaOSG, ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-300 Nowy Sącz tel. 18 4153002
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji KaOSG, ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-300 Nowy Sącz, tel. 18 4153034
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Pana/i dane nie będą przekazywane odbiorcom w rozumieniu RODO, nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu

Udostępnił: Agnieszka Bołoz

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 05.05.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×