Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach
32-400 Myślenice ul. Przemysłowa 9
print as PDF
Ogłoszenie nr 153248 / 24.06.2025
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: kwatermistrzowsko-technicznych w Sekcji ds. kwatermistrzowsko-technicznych
#administracja publiczna
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • na bieżąco dokonuje zaopatrzenia Komendy w materiały pędne, artykuły, środki i urządzenia techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji ustawowych zadań administracyjnych i ratowniczych;
  • współuczestniczy w przygotowaniu i przeprowadzaniu czynności proceduralnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych;
  • ewidencjonuje majątek Komendy wg obowiązujących przepisów – znakowanie majątku;
  • współuczestniczy w prowadzaniu gospodarki transportowej Komendy, w tym dokumentacji technicznej;
  • prowadzi pojazdy służbowe, w ramach posiadanej kategorii prawa jazdy;
  • przestrzega przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz prowadzi akta spraw według jednolitego rzeczowego wykazu akt;
  • współdziała w nadzorowaniu i analizowaniu poprawności sporządzania przez komórki organizacyjne Komendy dokumentacji eksploatacyjnej związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliwa, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych;
  • współdziała w prowadzeniu obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników i emerytów;
  • współdziała w realizowaniu spraw związanych z dofinansowaniem zadań jednostek OSP powiatu myślenickiego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne (I lub II stopnia - tytuł magister inżynier lub inżynier)
  • prawo jazdy kat. B;
  • bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • dobra znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, KPA, ochrony przeciwpożarowej, zamówień publicznych i gospodarki majątkowej;
  • dobra znajomość prawa budowlanego i procesu inwestycyjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy administracyjno-biurowej w administracji publicznej;
  • przeszkolenie z prawa zamówień publicznych (studia podyplomowe lub szkolenie specjalistyczne);
  • dyspozycyjność, komunikatywność i samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, terminowość i dokładność, umiejętność pracy w zespole, rzetelność i sumienność;
  • znajomość pragmatyki pracy administracyjno-biurowej;
  • znajomość oprogramowania w zakresie ewidencji rzeczowych składników majątku;
  • umiejętność przygotowywania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów prawa;
  • umiejętność sporządzania umów o charakterze cywilno-prawnym.
Co oferujemy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca biurowo-administracyjna;
  • praca w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku;
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
  • praca w oświetleniu naturalnym i sztucznym;
  • praca na drugim piętrze, brak windy;
  • prowadzenie pojazdów służbowych kat. B;
  • narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, drukarka, skaner, niszczarka
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • mnożnik kwoty bazowej: 1,800 kwoty bazowej ogłoszonej w ustawie budżetowej
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • I etap - weryfikacja ofert pod wzgędem formalnym
  • II etap - pisemny test wiedzy (znajomość problematyki związanej z zadaniami na stanowisku, którego dotyczy nabór)
  • III etap - rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie przeszkolenia z prawa zamówień publicznych
calendar icon

Aplikuj

do 7 lipca 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 153248"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach, ul. Przemysłowa 9, 32-400 Myślenice
sekretariat, I piętro, od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 83 17 051 Kadry
47 83 17 000 Sekretariat
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.07.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z NABOREM NA STANOWISKO STARSZEGO SPECJALISTY W SEKCJI DS. KWATERMISTRZOWSKO-TECHNICZNYCH

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że:

    1.    Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach(32-400 Myślenice, ul. Przemysłowa 9, tel. 47 8317000, e-mail kppspmyslenice@malopolskie.straz.gov.pl).

     
    2.    Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: daneosobowe@malopolskie.straz.gov.pl

    3.   Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru do pracy w korpusie służby cywilnej, na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej, z późn. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy, z późn. zm. Ponadto przetwarzanie danych osobowych jest związane z wypełnieniem obowiązku prawnego związanego z archiwizacją dokumentacji sprawy, Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.[1]

    4.     Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są te podmioty, którym dane mogą być przekazywane na gruncie obowiązujących przepisów prawa. Odrębną kategorię odbiorców mogą stanowić także podmioty zewnętrzne, w szczególności dostawcy odpowiedzialni za obsługę systemów informatycznych i sprzętu (podmioty przetwarzające).

    5.     Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez minimalny okres wynikający z wymogów związanych z naborem. [2] W terminie do 3 miesięcy od ogłoszenia wyników istnieje możliwość odbioru dokumentów przez osoby, których one dotyczą, z zastrzeżeniem,  że dokumenty osoby wyłonionej w naborze zostaną dołączone do jej akt osobowych. W przypadku nieodebrania dokumentów, zostaną one zniszczone.

    6.     Posiada Pani/Pan prawo: żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz do ich usunięcia (w przypadku danych niewymaganych przepisami prawa).

    7.     Posiada Pani/Pan prawo  wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych narusza  przepisy RODO.

    8.     Udział w naborze do służby cywilnej jest dobrowolny. W przypadku decyzji o udziale w naborze podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w naborze.

    Podanie przez Panią/Pana innych danych (niewymaganych przepisami prawa) będzie traktowane jako działanie uprawniające do ich przetwarzania.[3]

    9.     Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.



    [1] W związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. [2] W przypadku naboru do korpusu służby cywilnej dane osobowe wyłonionego kandydata/kandydatki (imię, nazwisko oraz miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) zostaną udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy. [3] Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach

Udostępnił: Agnieszka Siepak

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 24.06.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×