Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach
32-400 Myślenice ul. Jagiellońska 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 155505 / 26.08.2025
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: do spraw administracyjno- gospodarczych Zespół ds. Administracyjno- Gospodarczych Wydziału Wspomagającego

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzenie gospodarki mieszkaniowej, w szczególności przygotowywanie decyzji do równoważnika za brak i remont lokalu mieszkalnego, wykazów i analiz, planowanie środków finansowych i sprawozdawczości mieszkaniowej
  • naliczanie i sporządzanie wykazów w systemie SWOP wszystkich świadczeń wraz z pochodnymi dla pracowników i policjantów Komendy oraz psów służbowych celem ich realizacji
  • realizacja Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS) dla pracowników Policji w porozumieniu z KWP w Krakowie, przyjmowanie i wstępna weryfikacja wniosków emerytów i rencistów policyjnych o świadczenie socjalne z funduszu socjalnego, celem ich wypłaty
  • rozliczanie delegacji służbowych policjantów i pracowników Komendy w systemie SWOP, celem ich wypłaty
  • prowadzenie ewidencji głównej i dokumentacji rozliczeniowej materiałów m. in. techniki policyjnej, techniki biurowej itd.
  • prowadzenie gospodarki nieruchomościami, w tym w szczególności sporządzanie deklaracji podatkowych na dany rok kalendarzowy, udział w uzgadnianiu miejscowych ogólnych i szczegółowych planów zagospodarowania przestrzennego
  • sporządzanie dokumentacji policjantów w systemie SWOP w zakresie kosztów dojazdu do miejsca pełnienia służby oraz w zakresie równoważnika pieniężnego w zamian za wyżywienie w naturze w okresie zimowym
  • prowadzenie ewidencji: dopłat do wczasów dla policjantów i pracowników, prowadzenie postępowań regresowych, nawiązek oraz kar porządkowych na rzecz Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach
  • prowadzenie ewidencji MKZP (Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej), w tym deklaracji przystąpienia i rezygnacji oraz sprawdzanie merytoryczne wniosków o pożyczkę
  • obsługa kasowa jednostki- przyjmowanie wpłat i odprowadzanie otrzymanej gotówki do kasy KWP Kraków oraz przekazywanie uzyskanej gotówki z nałożonych mandatów karnych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy związanej z finansami, rachunkowością
  • znajomość przepisów prawa zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości oraz ustawy o Policji
  • umiejętność obsługi komputera, praca w środowisku MS Office;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek do wynagrodzenia za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowania stażu pracy);
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw."trzynastka";
  • Możliwość wykupienia na dogodnych warunkach grupowego ubezpieczenia (ubezpieczenie na życie, pakiety medyczne dla pracowników oraz członków ich rodzin);
  • Możliwość korzystania z Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca administracyjno-gospodarcza, w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, z wykorzystaniem komputera oraz typowych urzadzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej (siedzącej) pozycji ciała, w naturalnym oraz sztucznym oświetleniu. Pomieszczenia, w którym wykonywana jest praca nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową. 

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku Komendy Powiatowej Policji  w Myślenicach  ul. Jagiellońska 1. Brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Nie zwracamy nadesłanych/zlożonych dokumentów. Dokumenty są brakowane według przepisów obowiązujących w KPP w Myślenicach.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

W zależności od ilości kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne mogą zostać przeprowadzone: test wiedzy i kompetencji, sprawdzian praktyczny oraz rozmowa kwalifikacyjna.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
calendar icon

Aplikuj

do 6 września 2025

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 155505"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach
ul. Jagiellońska 1
32-400 Myślenice
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 83 29 248
  • Dokumenty należy złożyć do: 06.09.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Myślenicach ul. Jagiellońska 1 32-400 Myślenice
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@myslenice.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach

Udostępnił: Barbara Holboj

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr i Szkolenia / Wydział Wspomagający

Wprowadzono: 26.08.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×