Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Miechowie
32-200 Miechów ul. Bolesława Prusa 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 106416 / 16.09.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: Wydziału Wspomagającego Wydział Wspomagający
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • • Przyjmowanie i ekspediowanie poczty.
  • • Prowadzenie wymaganych rejestrów.
  • • Prowadzenie innej dokumentacji pomocniczej.
  • • Redagowanie krótkich pism na polecenie kierownictwa jednostki.
  • • Wsparcie w bieżącej pracy pozostałych pracowników i funkcjonariuszy.
  • • Obsługa organizacyjno - recepcyjna spotkań kierownictwa z interesantami i gośćmi.
  • • Przekazywanie komunikatów, poleceń, ustaleń organizacyjnych funkcjonariuszom i pracownikom Komendy.
  • • Prowadzenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów (IntraDok).
  • • Nadzorowanie obsługi e-Usług.
  • • Przygotowywanie wykazów dojazdów do służby.
  • • Gromadzenie i przekazywanie do archiwizacji dokumentów i materiałów ostatecznie załatwionych z zachowaniem obowiązujących przepisów i procedur.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy co najmniej 1 rok i 6 miesięcy - doświadczenie: 1,5 roku w administracji publicznej lub 1 rok w danym obszarze - doświadczenie w obszarze obsługi kancelaryjno-administracyjnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne”
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - kserokopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów lub szkoleń przydatnych do pracy na opisanym stanowisku
  • - kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  • - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych,
  • Wzory oświadczeń kwestionariusza do pobrania z Biuletynu Informacji Publicznej KPP Miechów: http://bip.miechow.kpp.policja.gov.pl/340/slu/22517,Praca-w-Policji.html
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 30 września 2022

na adres:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Bolesława Prusa 3
32-200 Miechów
z dopiskiem „Nabór - inspektor”.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 83 46 208
  • Dokumenty należy złożyć do: 30.09.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Miechowie

Udostępnił: Rafał Ścigaj

Komórka organizacyjna: KPP Miechów

Wprowadzono: 16.09.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×