Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej
34-600 Limanowa ul. Matki Boskiej Bolesnej 43
print as PDF
Ogłoszenie nr 78065 / 11.05.2021
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: ds. finansowych - zastępstwo za członka k.s.c. Stanowisko pracy ds. finansów
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • 1. Sporządzanie list płac dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych oraz potrąceń i naliczeń w celu wypłaty uposażeń i wynagrodzeń, pochodnych od wynagrodzeń oraz pozostałych świadczeń.
  • 2. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi i zdrowotnymi oraz rozliczeniami podatku dochodowego od osób fizycznych.
  • 3. Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym.
  • 4. Dokonywanie wstępnej kwalifikacji wydatków budżetowych według klasyfikacji budżetowej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe z zakresu rachunkowości lub studia podyplomowe z zakresu rachunkowości.
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w księgowości lub administracji
  • Znajomość Ustawy o służbie cywilnej i Ustawy o Państwowej Straży Pożarnej (głównie w zakresie zasad naliczania wynagrodzeń, uposażeń i innych świadczeń dla pracowników i funkcjonariuszy).
  • Znajomość przepisów z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych oraz ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
  • Znajomość ustawy o rachunkowości.
  • Komunikatywność i umiejętność analitycznego myślenia.
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

1.      Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym od poniedziałku do piątku , w godzinach od 7:30 do 15:30.

2.      Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

3.      Narzędzia i materiały do pracy – komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon.

4.      Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, praca na pierwszym piętrze, konieczność poruszania się po budynku – brak windy oraz brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych.

5.      Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1.Ocena ofert oraz ustalenie listy kandydatów  spełniających wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz podanie dokładnego terminu czasowego rozmowy kwalifikacyjnej. 

2. Przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami (znajomość Ustawy o służbie cywilnej i Ustawy o Państwowej Straży Pożarnej - głównie w zakresie zasad naliczania wynagrodzeń, uposażeń i innych świadczeń należnych pracownikom i funkcjonariuszom, znajomość przepisów z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, a także ogólna znajomość ustawy o rachunkowości).

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-06-01
Przewidywany czas zastępstwa do: 2022-06-23
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek i kandydatów.
  • Dokument potwierdzający zarejestrowanie w Powiatowym Urzędzie Pracy.
calendar icon

Aplikuj

do 17 maja 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 78065"
na adres:
1.   Dokumenty należy złożyć do dnia 17 maja 2021 r. do godz. 15:30.
2.   Decyduje data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia oferty do komendy.
3.   Miejsca składania dokumentów: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej, ul. Matki Boskiej Bolesnej 43, 34-600 Limanowa.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 831-47-00
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 17.05.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
    W ZWIĄZKU Z NABOREM NA STANOWISKO KSC

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
    z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 informujemy, że:

    1.       Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy PSP w Limanowej (34.-600 Limanowa ul. Matki Boskiej Bolesnej 43, tel. 47 831-47-00, fax. 47 831-47-09, e-mail: kppsplimanowa@straz.krakow.pl).

    2.       W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych: (e-mail: daneosobowe@straz.krakow.pl).

    3.        Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzania naboru do Korpusu Służby Cywilnej/pracy, na podstawie przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy z późn. zmianami oraz Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej z późn. zmianami.

    4.        Odbiorcą Pani(a) danych osobowych są te podmioty, którym dane mogą być przekazywane na gruncie obowiązujących przepisów prawa. Odrębną kategorię odbiorców mogą stanowić także podmioty zewnętrzne, w szczególności dostawcy odpowiedzialni za obsługę systemów informatycznych i sprzętu (podmioty przetwarzające).

    5.       Pani(a) dane osobowe będą przechowywane przez minimalny okres wynikający z wymogów związanych
    z naborem[1]. W terminie do 3 miesięcy od ogłoszenia wyników istnieje możliwość odbioru dokumentów przez osoby których one dotyczą, z zastrzeżeniem, że dokumenty osoby wyłonionej w naborze zostaną dołączone do jej akt osobowych. W przypadku nieodebrania dokumentów, zostaną one zniszczone.

    6.       Posiada Pani(-) prawo: żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz do ich usunięcia (w przypadku danych niewymaganych przepisami prawa).

    7.       Posiada Pani(-) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.

    8.       Udział w naborze do służby KSC/pracy jest dobrowolny. W przypadku decyzji o udziale w naborze podanie przez Panią(a) danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pani(-) zobowiązana(y) do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w naborze.

    Podanie przez Panią(a) innych danych (niewymaganych przepisami prawa) będzie traktowane jako działanie uprawniające do ich przetwarzania[2].

    9.       Przetwarzanie podanych przez Panią(-) danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

     

     

     

     

     

     

     

     

     



    [1] W przypadku naboru do Korpusu Służby Cywilnej dane osobowe wyłonionego kandydata (imię, nazwisko oraz miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) zostaną udostępnione  w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.
    [2] Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej

Udostępnił: Ewa Dutka

Komórka organizacyjna: Stanowisko ds.Organizacyjno-Kadrowych

Wprowadzono: 11.05.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×