Biuro - zdjęcie 2
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie
31-542 Kraków ul. Mogilska 25
print as PDF
Ogłoszenie nr 154734 / 05.08.2025
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: obsługi księgowej w projekcie w Wydziale Finansów i Budżetu
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Mając na względzie jakość życia obecnego i przyszłych pokoleń, w ramach posiadanych kompetencji ustawowych realizujemy politykę państwa w dziedzinie ochrony środowiska naturalnego. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Rozlicza pod względem finansowym projekty pn.: „Aktualizacja planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 wraz z prowadzeniem monitoringów” oraz „Wdrażanie działań z zakresu ochrony czynnej na obszarach Natura 2000”realizowanego w ramach wydatków na lata 2021-2027 zgodnie z harmonogramami realizacji projektu FEnIKS, ustawą z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027, zgodnie z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektów;
  • Sporządza wnioski o zapewnienie finansowania oraz wnioski o uruchomienie środków z rezerwy celowej budżetu państwa oraz budżetu środków europejskich;
  • Współpracuje z komórką merytoryczną zajmującą się realizacją ww. projektów finansowanych ze środków pochodzących ze źródeł zewnętrznych w zakresie planowania, wykonania budżetu państwa oraz budżetu środków europejskich;
  • Opracowuje oraz aktualizuje harmonogram płatności w celu prawidłowego rozliczenia projektów;
  • Przygotowuje wkłady finansowe (w tym: skany dokumentów, przelewów potwierdzających dokonanie wydatków) stanowiących wkład do wniosków o płatność pod względem finansowym w celu zapewnienia ich prawidłowości w zakresie wydatków i stopnia ich kwalifikowalności;
  • Obsługuje systemy bankowości elektronicznej – NBP, BGK-zlecenia, w tym: weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym przed wprowadzeniem do systemu księgowego, realizacja przelewów;
  • Bierze udział w opracowywaniu i rozliczaniu dokumentacji księgowej związanej między innymi z projektem, w tym ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentów finansowych oraz weryfikacja kwalifikowalności wydatków poniesionych w projekcie.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Staż pracy co najmniej 2 lata w obsłudze finansowo-księgowej
  • znajomość ustaw o finansach publicznych i rachunkowości,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów,
  • rzetelność, dokładność, terminowość,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy oraz współpracy,
  • biegła obsługa komputera oraz pakietu MS Office i programów księgowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowisku związanym z obsługą finansowo - księgową projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych
  • umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych
Co oferujemy
  • stabilną pracę w jednostce administracji państwowej,
  • otwarte i przyjazne środowisko pracy,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • regularne i terminowo wypłacane wynagrodzenie,
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • 'trzynaste' wynagrodzenie,
  • dodatkowy czas wolny w ramach benefitu "Godziny na urodziny",
  • możliwość rozwoju,
  • możliwość pracy wg indywidualnego harmonogramu czasu pracy,
  • pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i Jego dzieci),
  • preferencyjne warunki dodatkowego ubezpieczenia na życie oraz prywatnej opieki medycznej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • dobrą lokalizację,
  • parking dla rowerów
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Jeżeli masz szczególne potrzeby dotyczące naboru bądź formy przerprowadzania procesu rekrutacyjnego czekamy na informację od Ciebie tel. 12 61 98 42, 12 61 98 52

Warunki pracy
  • Praca administracyjno – biurowa polegająca  m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy.

Podstawowym narzędziem pracy jest komputer. Na stanowisku pracy nie występują uciążliwe, szkodliwe warunki pracy. Stanowisko pracy znajduje się na IX piętrze w budynku wielokondygnacyjnym. Budynek posiada windę. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Wszystkie oświadczenia kandydata/kandydatki powinny być własnoręcznie podpisane. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej RDOŚ w Krakowie w zakładce Praca, https://www.gov.pl/web/rdos-krakow/praca2 jak również zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru.

Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do dalszych etapów zostaną o tym poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną. Prosimy kandydatów/kandydatki o podanie numeru telefonu i adresu mailowego. RDOŚ zastrzega sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi kandydatami/kandydatkami. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert oraz niespełniające wymogów formalnych, zostaną komisyjnie zniszczone.

Oferujemy zatrudnienie wyłącznie na podstawie umowy o pracę na czas określony - realizacji projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych: 

1. 0,30 etatu w projekcie pn.: „Aktualizacja planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 wraz z prowadzeniem z monitoringów”, którego planowany termin zakończenia przypada na dzień 30 września 2029 roku.                                                                                     

2. 0,70 etatu w projekcie pn.: „Wdrażanie działań z zakresu ochrony czynnej na obszarach Natura 2000”, którego planowany termin zakończenia przypad na dzień 31 grudnia 2029 roku.


W przypadku osób, które podejmują pierwszy raz pracę w służbie cywilnej w myśl art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada o służbie cywilnej oferujemy umowę o pracę na czas określony (12 miesięcy), a po jej zakończeniu po spełnieniu przesłanek zawartych w art. 35 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada o służbie cywilnej zawarcie umowy na czas określony do dnia 31 grudnia 2029 r.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  •   I etap - weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym
  •   II etap - pisemny test wiedzy w przypadku dużej liczby kandydatów (powyżej 10) spełniających wymagania formalne,
  •  III etap - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy otrzymali najwyższy wynik z testu pisemnego, a w przypadku braku testu pisemnego, ze wszystkimi kandydatami, którzy spełniają warunki formalne.

 

 

Pracę możesz rozpocząć od: 2025-09-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 19 sierpnia 2025

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 154734"
na adres:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie
Kraków ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków
Sekretariat pok. 912
lub przesłać na ww. adres z dopiskiem na kopercie - ogłoszenie nr 154734


Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
12 6198137 lub 12 6198152 lub wysyłając sms z prośbą o kontakt zwrotny na nr. tel. 509 900 780
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 19.08.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony­  osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”) Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie informuje, że:

     

    1.      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Krakowie, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, tel.: 12 61 98 120;

    2.      Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w  Krakowie lub pod adresem e‑mail: iod@krakow.rdos.gov.pl lub pod nr tel. (12) 61 98 161;

    3.      Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu:

    a)      przeprowadzenia procesu rekrutacji w ramach wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c)  RODO w związku z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, posiadanego obywatelstwa, korzystania z pełni praw publicznych, informacji o niekaralności oraz danych zawartych w oświadczeniu lustracyjnym - w przypadku kandydatów urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.;

    b)     przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie wyrażonej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – zgodą jest Pani/Pana wyraźne działanie w postaci przesłania Administratorowi w CV, formularzu, liście motywacyjnym lub innych dokumentach dodatkowych danych osobowych poza  ww.;

    4.      Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych wynika z przepisów prawa (dotyczy danych osobowych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Poddanie danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO)  jest dobrowolne;

    5.      Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie upoważnieni pracownicy Administratora (osoby zajmujące się rekrutacją/osoby decydujące o zatrudnieniu).

    6.      Pana/Pani dane będą przetwarzane przez czas trwania rekrutacji. W przypadku nie zawarcia z Panią/Pana umowy zostaną one niezwłocznie usunięte po zakończeniu procesu rekrutacji (nie później niż po upływie 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru);

    7.      Posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – na warunkach i zasadach określonych w RODO;

    8.      Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, posiada Pani/Pan również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać e-mailem na adres: iod@krakow.rdos.gov.pl lub pocztą tradycyjną na adres siedziby Administratora lub wycofać zgodę osobiście;

    9.      Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem automatycznego podejmowania decyzji ani profilowania;

    10.   Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.

     

     

     

     

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska

Jednostka organizacyjna: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie

Udostępnił: Monika Kruczek

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjny

Wprowadzono: 05.08.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×