Transport - zdjęcie autostrady
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
00-874 Warszawa ul. Wronia 53
print as PDF
Ogłoszenie nr 118088 / 23.03.2023
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: analiz ekonomicznych i finansowych projektów drogowych w Wydziale Prac Studialnych w Krakowie, Departament Strategii i Studiów
#administracja publiczna #transport drogowy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Wykonuje analizy ekonomiczne na poziomie Studium Sieciowego (SS) i Studium Korytarzowego (SK), bierze udział w procesie pozyskiwania danych wejściowych do analiz, współpracując z jednostkami Centrali oraz Oddziałami ewidencjonującymi koszty projektów
  • Wykonuje analizy ekonomiczne i finansowe na poziomie Studium Wykonalności (SW) i Rezultatów Studium Wykonalności (RSW), pozyskuje dane wejściowe do analiz (kosztorysy, harmonogramy przygotowania i realizacji), współpracując z jednostkami Centrali oraz Oddziałami
  • Bierze udział w procesie uzgadniania (certyfikacji) SW i RSW przez jednostki zewnętrzne, ustosunkowując się do uwag, wnosząc projekty poprawek oraz przeliczając wyniki
  • Gromadzi i aktualizuje dane wejściowe do analiz społeczno-ekonomicznych i finansowych oraz monitoruje ich zmiany w innych ośrodkach (krajowych i zagranicznych) zlecających i wykonujących opracowania o podobnym zakresie
  • Zbiera i weryfikuje dane historyczne w zakresie analiz kosztów i korzyści (AKK) dla analizowanych projektów na podstawie dokumentów archiwalnych, jak również weryfikuje podstawowe dane do wykonywanych przez zespół analiz, a otrzymywane z innych jednostek macierzystego wydziału i oddziałów terenowych
  • Wykonuje analizy i symulacje obliczeniowe w ramach doskonalenia metodyki, procedur, wytycznych w zakresie przygotowania analiz ekonomicznych i finansowych, w nawiązaniu do zmieniających się w czasie regulacji formalnoprawnych krajowych jak i przepisów unijnych
  • Przygotowuje odpowiedzi i dane do uwag jednostek audytujących opracowania analiz kosztów i korzyści (AKK), poszukując argumentów na rzecz korzystnych dla urzędu rozwiązań
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne w zakresie budownictwa, transportu lub inżynierii lądowej
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w administracji rządowej, samorządowej lub firmie doradczej na stanowisku związanym z planowaniem techniczno-ekonomicznym, wykonywaniem analiz efektywności ekonomicznej i finansowej, zarządzaniem projektami inwestycyjnymi lub tworzeniem i uzgadnianiem dokumentacji technicznej oraz harmonogramów rzeczowo-finansowych
  • Znajomość aktów prawnych: ustawa o drogach publicznych
  • Znajomość zagadnień związanych z określaniem efektywności ekonomicznej i finansowej projektów drogowych
  • Umiejętność posługiwania się pakietem MS Office w stopniu średniozaawansowanym
  • Znajomość wytycznych i podręczników analiz kosztów i korzyści (AKK) dla projektów infrastrukturalnych (drogi, koleje) dofinansowywanych z budżetu UE
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Kursy i szkolenia z zakresu problematyki pozyskiwania funduszy na realizację projektów ze źródeł zewnętrznych, np. UE
  • Kurs użytkowania arkusza kalkulacyjnego na poziomie zaawansowanym
  • Wiedza ogólna z zarządzania siecią drogową
  • Wiedza ogólna z zakresu prognozowania ruchu i określania ryzyk związanych z przygotowaniem i realizacją projektów drogowych
  • Znajomość zasad kształtowania kosztów przygotowania, realizacji i utrzymania dróg, w tym opłat za korzystanie z dróg
Co oferujemy

-  stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

-  dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

-  trzynaste wynagrodzenie,

-  ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,

-  skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),

-  pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,

-  dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,

-  możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

•        krajowe lub zagraniczne delegacje służbowe,

•        stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych,

•        podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,

•        większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,

•        praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie,

•        praca pod presją czasu wymagająca szczególnej koncentracji i samodzielności.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

•        praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,

•        praca w pokoju wieloosobowym,

•        praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ze względu na samozamykające się drzwi.

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

-analiza formalna aplikacji,
-możliwy pisemny test wiedzy,
-rozmowa kwalifikacyjna.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopię zaświadczenia potwierdzającego przeszkolenie z zakresu problematyki pozyskiwania funduszy na realizację projektów ze źródeł zewnętrznych
  • Kopię zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu zakresu arkusza kalkulacyjnego na poziomie zaawansowanym
calendar icon

Aplikuj

do 7 kwietnia 2023

na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
u. Wronia 53
00-874 Warszawa
(z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym DSS WPS2)
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22-375-89-43
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.04.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
    2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
    osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych danych osobowych
    kandydatek/kandydatów jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022)
    375 8888, e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl.
    Kontakt do inspektora ochrony danych: W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można
    kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl.
    Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu
    naboru
    Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne
    stanowiska pracy, niebędące wyższymi stanowiskami w służbie cywilnej oraz archiwizacji. Podstawę prawną
    przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917)
    oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1889, z późn.zm.). Dane osobowe będą
    przechowywane przez okres trwania procesu naboru, a także przez okres 3 miesięcy od dnia jego zakończenia lub od
    dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem/kandydatką.
    Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w
    których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie
    zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o
    archiwizacji
    Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
    - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
    podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
    00-193 Warszawa).
    Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
    narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,
    nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w
    służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie
    cywilnej.
    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie
    danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w
    dowolnym czasie.
    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna
    będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Udostępnił: Dominika Parol

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Administracyjne

Wprowadzono: 23.03.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×