Kraków - panorama
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
00-874 Warszawa ul. Wronia 53
print as PDF
Ogłoszenie nr 128988 / 20.10.2023
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: zarządzania tunelem oraz ruchem drogowym w Rejonie Kraków, Oddział GDDKiA w Krakowie
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Nadzoruje realizację prac objętych umowami zewnętrznymi w zakresie obsługi operatorskiej Systemów Zarządzania Tunelem (CZT) oraz zarządzania ruchem. Ewidencjonuje czas pracy pracowników zajmujących się obsługą operatorską Systemów Zarządzania Tunelem oraz Ruchem.
  • Monitoruje pracę urządzeń i systemów zarządzających, analizuje pracę urządzeń, analizuje zgłoszenia Operatorów CZT i służb utrzymania dróg, a także rozwiązuje występujące problemy w funkcjonowaniu urządzeń. Opracowuje plany zadań remontowych urządzeń.
  • Bierze udział w odbiorach i przeglądach technicznych, określa potrzeby w zakresie usług związanych z bieżącym utrzymaniem i remontami urządzeń zamontowanych w tunelach i drogach.
  • Współpracuje z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Oddziału i centrali GDDKiA, biurami projektowymi, wykonawcami, samorządami i innymi jednostkami administracyjnymi w zakresie realizacji zadań związanych z budową , rozbudową oraz remontem Systemu Zarządzania Ruchem. Bierze udział w tworzeniu docelowych schematów zarządzania ruchem, zarządzania prędkością, pasami ruchu, a w okresie eksploatacji obejmuje pełnym nadzorem usługę zarządzania ruchem
  • Koordynuje/podejmuje działania zgodnie z właściwą procedurą określoną w Dokumentacji Bezpieczeństwa Tunelu w przypadku powstania zagrożenia (zdarzenia drogowe), a także wykonuje objazdy dróg i tuneli oraz urządzeń zabudowanych do jego obsługi pod względem ich stanu technicznego
  • Bierze udział w pracach związanych z tworzeniem/rozbudową systemu zarządzania ruchem, tworzeniem docelowych schematów zarządzania ruchem, zarządzania prędkością, pasami ruchu, a w okresie eksploatacji obejmuje pełnym nadzorem usługę zarządzania ruchem.
  • Zarządza obsługą zdarzeń na sieci dróg, które zmniejszają jej wydajność, przy użyciu całej dostępnej infrastruktury, w tym Systemów Zarządzania Ruchem, komunikuje się z użytkownikami dróg, interesariuszami, partnerami i współpracownikami przy użyciu komunikacji radiowej,, telefonicznej oraz pisemnej, zarządza dokładnymi i aktualnymi informacjami.
  • Realizuje powierzone zadania skutecznie, bezpiecznie i terminowo współpracując z pracownikami na stanowiskach ds. utrzymania dróg oraz przedstawicielami firm utrzymaniowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • prawo jazdy kat. B
  • wiedza merytoryczna z zakresu inżynierii ruchu drogowego i zagadnień bezpieczeństwa ruchu,
  • znajomość aktów prawnych: ustawa o drogach publicznych, ustawa prawo o ruchu drogowym,
  • obsługa pakietu MS Office (Excel i Word),
  • kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • niepełnienie służby zawodowej, niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa, wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów; niepozostawanie współpracownikiem tych organów. Dotyczy kandydatów urodzonych przed 01.08.1972r
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie drogowe lub wyższe z zakresu budownictwa drogowego lub inżynierii ruchu drogowego lub transportu lub automatyki lub informatyki,
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze zarządzania ruchem lub zarządzania drogami, w tym drogowymi obiektami inżynierskimi lub budowy dróg lub inne związane z ruchem drogowym i działaniem na rzecz bezpieczeństwa ruchu
  • przeszkolenie: kursy z zakresu inżynierii ruchu drogowego i zagadnień bezpieczeństwa ruchu
  • znajomość języków obcych: język angielski poziom komunikatywny (B1)
  • umiejętność obsługi lub zarządzania systemami teleinformatycznymi, a w szczególności obsługi operatorskiej systemów zarządzania ruchem lub zarządzania tunelem;
  • znajomość sieci dróg na terenie działania Oddziału/Rejonu oraz sieci drogowej położonej na terenach przyległych (obszar innych jednostek administracyjnych, także położonych poza granicą RP, niezbędnych do wyznaczania objazdów).
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

 

Pracownikom oferujemy:

-  stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

-  dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

-  trzynaste wynagrodzenie,

-  możliwość rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),

-  pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,

-  możliwość wykupienia ulgi do biletów PKP,

-  możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

- obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,

- praca administracyjno – biurowa przy użyciu urządzeń, takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,

- praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,

- praca w terenie,

- praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych

- permanentna obsługa klientów zewnętrznych

- horyzont czasowy planowania – do 1 miesiąca

- kontakty zewnętrzne – kilka razy dziennie z przedstawicielami firm utrzymaniowych  i pracownikami służb liniowych GDDKiA; kilka razy w tygodniu z interesantami zewnętrznymi (użytkownicy dróg); kilka razy w miesiącu z pracownikami GDDKiA pełniącymi w innych Oddziałach podobne funkcje, a także z zarządcami innych dróg, PSP, Ratownictwem Medycznym, Policją i innymi służbami.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,

- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,

- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, budynek nie posiada windy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, jednakże nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,

- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1.    etap I – analiza merytoryczna dokumentów aplikacyjnych

2.    etap II – możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy

3.    etap III – rozmowy kwalifikacyjne

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu prawa jazdy kat. B,
  • oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
  • oświadczenie kandydatki/kandydata, urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r., dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. (wzór oświadczenia znajduje się na stronie) https://www.gov.pl/web/gddkia/wzory-oswiadczen-dla-kandydatow-bioracych-udzial-w-naborach)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia / ukończenia kursu z zakresu inżynierii ruchu drogowego i zagadnień bezpieczeństwa ruchu,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
  • oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
calendar icon

Aplikuj

do 5 listopada 2023

na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Krakowie
ul. Mogilska 25
31-542 Kraków
(z dopiskiem na kopercie oraz liście motywacyjnym: „Starszy Inspektor– Rejon Kraków”)
lub pocztą elektroniczną na adres krakow.rekrutacja@gddkia.gov.pl
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(12) 417-21-44 lub (12) 417-21-55.
  • Dokumenty należy złożyć do: 05.11.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe – Klauzula informacyjna

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwanego „RODO” informuję, że:

    1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail: kancelaria@gddkia.gov.pl, zwany dalej „Administratorem danych”;

    2)   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;

    3)   podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest obowiązek prawny nałożony na Administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikający z ustawy
    z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej i ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz udzielona przez Panią/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) 
    w zakresie, w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne;

    4)   administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych usługi związane z obsługą
    i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności,
    w szczególności dostawcom rozwiązań IT i operatorom telekomunikacyjnym;

    5)   zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze;

    6)   podanie danych osobowych jest wymagane w zakresie w jakim przewidują to przywołane w pkt 3 przepisy prawa; niepodanie tych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata z przyczyn formalnych;

    7)   posiada Pani/Pan prawo do:  żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • wycofania zgody
    i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;

    8)   Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;

    9)   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie
    z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz.217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska);

    10) z Inspektorem Ochrony Danych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad można kontaktować się pisząc na adres e-mail: iod@gddkia.gov.pl

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Udostępnił: Lidia Durak

Komórka organizacyjna: Wydział Spraw Pracowniczych i Organizacyjnych

Wprowadzono: 20.10.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×