Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Krakowie
31-752 Kraków Ul. Ujastek 7
print as PDF
Ogłoszenie nr 158114 / 14.11.2025
Dołącz do nas jako:

specjalista

w Wydziale Budżetowo-Administracyjnym
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń dla pracowników, składek ZUS, podatku, sporządzanie dokumentacji płacowej, sporządzanie przelewów w celu realizacji wypłaty wynagrodzenia dla pracowników
  • Przygotowywanie materiałów w sprawach pracowniczych dotyczących zatrudnienia, płac, nagradzania i awansowania, pism związanych z rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie akt osobowych
  • Dokonywanie comiesięcznych rozliczeń składek ZUS: (emerytalnych, rentowych, chorobowych, wypadkowych i zdrowotnych) oraz rejestrowanie, wyrejestrowywanie oraz dokonywanie zgłoszeń zmian w danych osobowych do ZUS
  • Sporządzanie rocznych planów urlopów, czuwanie nad ich realizacją, prowadzenie ewidencji wykorzystania urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych oraz innej nieobecności w pracy
  • Opracowywanie sprawozdań, analiz i informacji z zakresu zatrudnienia i wynagrodzeń oraz spraw osobowych i szkolenia zawodowego
  • Przygotowywanie, wydawanie i prowadzenie ewidencji legitymacji służbowych, upoważnień do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego i innych upoważnień
  • Prowadzenie ewidencji badań profilaktycznych pracowników, wydawanie skierowań oraz czuwanie nad terminowością ich wykonania
  • Przygotowywanie dokumentacji kadrowo-płacowej do archiwizacji
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy Praca w administracji, budżecie, finansach, kadrach i płacach
  • znajomość przepisów ustawy: o rachunkowości oraz przepisów szczegółowych dla jednostek budżetowych, o służbie cywilnej, kodeks postępowania administracyjnego, o Inspekcji Handlowej, o finansach publicznych, przepisy podatkowe, przepisy o systemie ubezpieczeń społecznych, Kodeks Pracy, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, szczegółowe przepisy dotyczące praw pracowniczych
  • umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, odporność na stres, zdolność interpretacji przepisów prawa, odpowiedzialność, systematyczność, terminowość, dokładność i rzetelność w pracy, umiejętność korzystania z urządzeń komputerowych, w tym sprawnego posługiwania się narzędziami Microsoft Office
  • nieposzlakowana opinia
  • spełnienie warunku, o którym mowa w art. 4a ustawy o służbie cywilnej, zgodnie z którym „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów”.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, rachunkowość, rachunkowość budżetowa, administracja publiczna, z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w księgowości budżetowej
  • Obsługa programów: płacowo-kadrowego COGISOFT, PŁATNIK, NBP, GUS, PFRON,
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

praca biurowa w siedzibie Inspektoratu,

siedziba Inspektoratu mieści się w budynku piętrowym-budynek niedostosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową, stanowisko pracy znajduje się na IV piętrze.

w budynku jest winda, urządzenia higieniczno-sanitarne znajdują się na tej samej kondygnacji, brak podjazdów

praca z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych,

praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu

Dodatkowe informacje

oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

nabór może być ograniczony do rozmowy kwalifikacyjnej jeżeli liczba ofert spełniających wymagania formalne nie przekroczy 20 lub do testu wiedzy przystąpi nie więcej niż 20 kandydatów,

test wiedzy i/lub rozmowy kwalifikacyjne przeprowadzone zostaną w siedzibie Inspektoratu w Krakowie, ul. Ujastek 7,

w Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Krakowie obowiązuje Procedura dokonywania przez sygnalistów zgłoszeń wewnętrznych,

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

selekcja ofert,

test wiedzy (opracowany na podstawie wyżej wymienionych aktów prawnych),

rozmowa kwalifikacyjna (w trakcie rozmów sprawdzana będzie również znajomość wyżej wymienionych aktów prawnych).

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu wiedzy. Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni kandydaci, którzy udzielili co najmniej 60 % dobrych odpowiedzi z testu wiedzy. Prosimy o podawanie adresów e-mail (informacja o dalszych etapach postępowania może być przesłana w formie elektronicznej). Oferty złożone przez kandydatów, które nie zostały zakwalifikowane do postępowania kwalifikacyjnego, bądź nie zostały wskazane jako najlepsze w protokole z naboru, są niszczone po upływie 1 miesiąca po zakończeniu rekrutacji. Oferty te mogą zostać na wniosek adresata odebrane osobiście w Krakowie przy ul. Ujastek 7 w pokoju nr 402 przed upływem ww. terminu. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia wskazanych w protokole z naboru jako najlepsze, są niszczone po upływie trzech miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać na wniosek adresata odebrane osobiście przed upływem ww. terminu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 12 448-1-30,12 448-10-41 lub 12 448-10-49.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata, który urodził się przed 1 sierpnia 1972 r. o tym, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracował lub nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa lub nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 24 listopada 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 158114"
na adres:
na adres:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej
ul. Ujastek 7
31-752 Kraków
(decyduje data stempla pocztowego)
ePUAP: /vkf2ix527j/SkrytkaESP
adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-47915-19337-AGRJH-36)
osobiście w sekretariacie (IV piętro, pok.nr 414)
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
12-448-10-30
  • Dokumenty należy złożyć do: 24.11.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Administrator danych i kontakt do niego: informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Małopolski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej, ul. Ujastek 7, 31-752 Kraków.

    Kontakt do inspektora ochrony danych: informujemy, że możecie się Państwo kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną na adres
    e-mail: iod@krakow.wiih.gov.pl  lub listownie na adres korespondencyjny: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, ul. Ujastek 7,  31-752 Kraków

    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy
    w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

    Informacje o odbiorcach danych: informujemy, że Państwa dane osobowe mogą być udostępniane na podstawie odpowiednich przepisów prawa

    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy,
    w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający
    z przepisów o archiwizacji.

    Uprawnienia:

    prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

    prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

    prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

    prawo do usunięcia danych osobowych - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,

    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    Podstawa prawna przetwarzania danych:

    art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

    art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

    art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych
    w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Małopolski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Krakowie

Udostępnił: Michał Talowski

Komórka organizacyjna: Wydział Budżetowo-Administracyjny

Wprowadzono: 14.11.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×