Biuro - zdjęcie 2
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie
31-542 Kraków ul. Mogilska 25
print as PDF
Ogłoszenie nr 149395 / 12.03.2025
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: obsługi finansowo-księgowej w Wydziale Finansów i Budżetu
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Mając na względzie jakość życia obecnego i przyszłych pokoleń, w ramach posiadanych kompetencji ustawowych realizujemy politykę państwa w dziedzinie ochrony środowiska naturalnego. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Obsługuje system bankowości elektronicznej – NBP, BGK - zlecenia, w tym: - weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym przed wprowadzeniem do systemu księgowego, - realizacja przelewów, prawidłowe dekretowanie dowodów księgowych zgodnie z obowiązującym Zakładowym Planem Kont, kwalifikowanie ich do wypłaty.
  • Prowadzi ewidencję syntetyczną i analityczną wydatków budżetowych w układzie klasyfikacji budżetowej, budżetu zadaniowego, kategorii zadań.
  • Sporządza kwartalne sprawozdania z operacji finansowych Rb-N i Z.
  • Rozlicza delegacje służbowe krajowe.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe preferowany kierunek: finanse i rachunkowość
  • Staż pracy co najmniej 2 lata w służbach finansowo-księgowych lub doświadczenie zawodowe 2 lata w służbach finansowo-księgowych
  • Znajomość przepisów w zakresie ustawy o rachunkowości oraz zasad dotyczących prowadzenia ewidencji księgowej, klasyfikacji budżetowej wynikających z : 1) ustawy o rachunkowości; 2) rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej; 3) rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych.
  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny Finansów publicznych 1) ustawa o finansach publicznych; 2) ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  • Praktyczna znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych i w zakresie operacji finansowych: 1) rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej; 2) rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych.
  • Praktyczne umiejętności księgowania operacji gospodarczych, sporządzania dokumentów księgowych.
  • biegła obsługa komputera oraz pakietu MS Office i programów księgowych.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • Rzetelność, dokładność, terminowość.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych.
  • Umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole.
Co oferujemy
  • stabilną pracę w jednostce administracji państwowej,
  • otwarte i przyjazne środowisko pracy,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • regularne i terminowo wypłacane wynagrodzenie,
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • 'trzynaste' wynagrodzenie,
  • możliwość rozwoju,
  • możliwość pracy wg indywidualnego harmonogramu czasu pracy,
  • pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i Jego dzieci),
  • preferencyjne warunki dodatkowego ubezpieczenia na życie oraz prywatnej opieki medycznej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • dobrą lokalizację,
  • parking dla rowerów
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 23 marca 2025

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 149395"
na adres:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie
Kraków ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków
Sekretariat pok. 912
lub przesłać na ww. adres z dopiskiem na kopercie - ogłoszenie nr 149395


Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
12 6198137 lub 12 6198152 lub wysyłając sms z prośbą o kontakt zwrotny na nr. tel. 509 900 780
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.03.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska

Jednostka organizacyjna: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie

Udostępnił: Aneta Banek

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjny

Wprowadzono: 12.03.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×