Biuro - zdjęcie 2
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
31-571 Kraków Ul. Mogilska 109
print as PDF
Ogłoszenie nr 142058 / 30.08.2024
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: gospodarki nieruchomościami służbowymi w Wydziale Inwestycji i Remontów
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • współpracuje z organami administracji samorządowej i rządowej oraz innymi służbowymi w zakresie pozyskiwania, przystosowania i eksploatacji nieruchomości dla potrzeb jednostek organizacyjnych Policji garnizonu małopolskiego oraz analizuje zasoby nieruchomości pod kątem przydatności dla potrzeb służbowych posiadanych nieruchomości oraz potrzeb pozyskania nowych nieruchomości w tym m.in. przygotowuje propozycję działań i wymaganych dokumentów oraz sporządza bieżące informacje i sprawozdania w tym zakresie
  • wykonuje czynności wynajmującego związane z zawieraniem umów najmu, użyczenia, dzierżawy oraz porozumień dot. nieruchomości lub ich części użytkowanych przez jednostki organizacyjne Policji garnizonu małopolskiego w tym m.in. samodzielnie opracowywuje projekty umów i porozumień, przygotowywuje wymagane wystąpienia do Wojewody Małopolskiego i Starostów oraz Komendy Głównej Policji oraz prowadzi rejestry umów
  • wykonuje czynności związane z regulowaniem stanów prawnych nieruchomości będących w użytkowaniu jednostek organizacyjnych Policji garnizonu małopolskiego, a także wykonuje czynności związane z ustaleniem służebności na nieruchomościach zarządzanych przez KWP
  • uzyskuje i analizuje dokumenty formalno-prawne dotyczące nieruchomości użytkowanych lub planowanych do przyjęcia przez Policję (wypisy z ewidencji gruntów, mapy, odpisy z KW), uczestniczy w czynnościach związanych z przyjmowaniem i przekazywaniem nieruchomości przez KWP w Krakowie
  • prowadzi dokumentację dla nieruchomości będącą w trwałym zarządzie oraz posiadaniu zależnym KWP w Krakowie i udostępnionych CBŚP, CBZC i BSWP
  • wystawia faktury i przygotowywuje inne dokumenty rozliczeniowe dotyczące zawartych umów najmu, użyczenia, dzierżawy oraz porozumień o korzystaniu z nieruchomości Skarbu Państwa w trwałym zarządzie KWP w Krakowie
  • prowadzi teczki nieruchomości w zakresie obsługiwanych spraw, analizuje wytworzone w sprawach dokumentacji oraz włącza istotne dokumenty do dokumentacji nieruchomości
  • prowadzi dokumentację związaną z doskonaleniem zawodowym pracowników cywilnych wydziału , analizuje potrzeby w tym zakresie, przygotowywuje plany doskonalenia zawodowego, przygotowywuje konspekty szkoleń policjantów, współpracuje z wydziałami merytorycznymi w zakresie szkoleń, gromadzi dokumentację ze szkoleń oraz sprawozdania z tego zakresu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • wiedza w zakresie gospodarki nieruchomościami (m.in. ustawy o gospodarce nieruchomościami)
  • umiejętności interpersonalne, grzeczność, uprzejmość, otwarty stosunek do przedstawicieli komórek współpracujących oraz stron umowy,
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły, umiejętność argumentowania oraz umiejętność negocjacji,
  • umiejętność obsługi komputera ze znajomością oprogramowania biurowego ( MS Office lub podobny).
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze, geodezyjne
  • powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego związanego z czynnościami dotyczącymi z gospodarowaniem nieruchomościami
  • umiejętność czytania map geodezyjnych oraz dokumentów formalno-prawnych dot. nieruchomości ( odpis z Ksiąg Wieczystych, wypis z ewidencji gruntów)
  • umiejętność korzystania z portali internetowych zapewniających dostęp do usług danych przestrzennych (Geoportal)
Co oferujemy
  • wynagrodzenie zasadnicze w wysokości: 6045,64 zł brutto
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20 % wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • ,,trzynaste" wynagrodzenie,
  • bogaty i różnorodny pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego/jej dzieci, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dofinansowanie do kosztów udziału w
    imprezach kulturalnych),
  • dopłatę do kart sportowych, parking dla rowerów, możliwość udziału w wycieczkach krajoznawczych,
  • możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie,
  • możliwość korzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • miłą atmosferę pracy.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała oraz praca w terenie. Pracownik wykonuje głównie czynności administracyjno-biurowe związane z realizacją zadań obejmujących gospodarowanie nieruchomościami użytkowanymi przez jednostki Policji, w tym szczególności w zakresie najmu,
użyczenia i dzierżawy nieruchomości oraz prowadzenia rozliczeń z tego tytułu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Pomieszczenia biurowe Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie, mieszczące się na VI i VII piętrze budynku - nie w pełni dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu (ciężkie drzwi wahadłowe na terenach komunikacyjnych, wąskie drzwi do pomieszczeń biurowych o ograniczonej powierzchni, brak odpowiednich sanitariatów
na piętrach).
Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon.
Dodatkowo: obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarka, niszczarka papieru, skaner

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli
    niepodałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • W liście motywacyjnym należy podać stanowisko i numer ogłoszenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń
    obowiązujących przy naborach, które są dostępne na stronie KomendyWojewódzkiej Policji w Krakowie, w zakładce
    „Praca w Policji” (link poniżej).
    https://malopolska.policja.gov.pl/download/386/81028/WzoryoswiadczendosluzbycywilnejwKWPwKrakowie.docx
  • O terminowości wpływu oferty do KWP w Krakowie decyduje data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia
    oferty do urzędu.
  • Oferty otrzymane po terminie lub przesłane e-mailem nie będą rozpatrywane.
  • Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich
    terminie.
  • Prosimy o podawanie aktualnych adresów poczty elektronicznej (e-mail).
  • Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
  • Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty aplikacyjne są brakowane wg obowiązujących przepisów w
    KWP w Krakowie.
  • Kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty.
  • List motywacyjny, CV oraz oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie świadectw pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, referencje, zakresy obowiązków lub innych dokumentów potwierdzających wymagania niezbędne: powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej (rodzaj i długość)
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 9 września 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 142058"
na adres:
ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków- Wydział i Doboru i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30.
  • Dokumenty należy złożyć do: 09.09.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, adres e-mail: iod.kwp@malopolska.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie

Udostępnił: Aneta Krzywoń

Komórka organizacyjna: Wydział Doboru i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie

Wprowadzono: 30.08.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×