Panorama - górski pejzaż
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie
31-542 Kraków ul. Mogilska 25
print as PDF
Ogłoszenie nr 112347 / 14.12.2022
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: BHP Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przeprowadza systematyczne kontrole warunków pracy oraz nadzór nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych.
  • Prowadzi wewnętrzny nadzór i kontrolę stanu przestrzegania przepisów BHP w poszczególnych komórkach organizacyjnych.
  • Dokonuje systematycznych przeglądów stanu technicznego pomieszczeń, funkcjonowania urządzeń technicznych oraz sprzętu przeciwpożarowego.
  • Przeprowadza instruktaż ogólny w ramach szkoleń wstępnych dla pracowników przyjmowanych do pracy oraz organizuje szkolenia okresowe w zakresie bhp i ppoż.
  • Sporządza i przedstawia pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowe analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierające propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy.
  • Opracowuje procedury, instrukcje oraz inne dokumenty regulujące problematykę bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Opracowuje szczegółowe instrukcje dotyczące bhp na poszczególnych stanowiskach pracy w celu zapewnienia ich zgodności z przepisami bhp i ppoż.
  • Bierze udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w drodze do pracy i z pracy, w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków; sporządza dokumentację powypadkową.
  • Dokonuje oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy.
  • Sprawuje nadzór i kontrolę nad właściwym zaopatrzeniem pracowników w odzież, obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej i należyte ich wykorzystanie przez pracowników w celu zabezpieczenia pracownikom higienicznych i bezpiecznych warunków pracy.
  • Na bieżąco informuje pracodawcę o stwierdzonych zagrożeniach, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń oraz inicjuje i koordynuje przedsięwzięcia zmierzające do poprawy warunków bhp i ppoż. w komórkach organizacyjnych.
  • Doradza podczas organizowania stanowisk pracy w celu zapewnienia warunków pracy zgodnych z wymogami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zasadami ergonomii i eliminowaniem ryzyka zawodowego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp albo studia podyplomowe w zakresie bhp
  • Staż pracy co najmniej 1 rok w służbach BHP LUB doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w służbach BHP
  • znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciw pożarowej,
  • znajomość kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej,
  • umiejętność identyfikacji potencjalnych zagrożeń i problemów w obszarze bhp i ppoż oraz umiejętność dokonywania oceny ryzyka zawodowego,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • systematyczność i dokładność,
  • skuteczna komunikacja,
  • umiejętność współpracy.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Staż pracy co najmniej 1 rok w pracy w administracji publicznej w zakresie prowadzenia spraw bhp i ppoż. LUB co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej w zakresie prowadzenia spraw bhp i ppoż.
  • Uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej.
Co oferujemy

Oferujemy:

-        stabilną pracę w jednostce administracji państwowej,

-        otwarte i przyjazne środowisko pracy,

-        zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, 

-        regularne i terminowo wypłacane wynagrodzenie,

-        dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

-        dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,

-        możliwość rozwoju,

-        możliwość pracy wg indywidualnego harmonogramu czasu pracy,

-        pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i Jego dzieci),

-        preferencyjne warunki dodatkowego ubezpieczenia na życie oraz prywatnej opieki medycznej,

-        dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,

-        bardzo dobrze skomunikowaną lokalizację,

-        miejsce dla rowerów.

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Jeżeli masz szczególne potrzeby dotyczące naboru bądź formy przeprowdzenia procesu rekrutacyjnego czekamy na informację od Ciebie tel. 12 61 98 142, 12 61 98 152, 509 900 780

Warunki pracy

·         praca administracyjno-biurowa,

·         praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,

·         okresowe spiętrzenie zadań oraz konieczność wykonywania zadań w krótkich terminach,

·         wyjazdy służbowe.

Podstawowym narzędziem pracy jest komputer. Na stanowisku nie występują uciążliwe, szkodliwe i niebezpieczne warunki pracy. Stanowisko pracy znajduje się na IX piętrze w budynku wielokondygnacyjnym. Budynek posiada windę.

Dodatkowe informacje

Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

W przypadku osób, które podejmują pierwszy raz pracę w służbie cywilnej w myśl art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o służbie cywilnej, pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony 12 miesięcy. Po odbyciu służby przygotowawczej oraz uzyskaniu pozytywnej pierwszej oceny w służbie cywilnej (art. 35 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o służbie cywilnej) umowa o pracę na czas nieokreślony.

Planowany termin zatrudnienia - styczeń 2023 r.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

-        I etap - weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,

-        II etap - pisemny test wiedzy w przypadku dużej liczby kandydatów (powyżej 10) spełniających wymagania formalne,

-        III etap - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy otrzymali najwyższy wynik z testu pisemnego, a w przypadku braku testu pisemnego, ze wszystkimi kandydatami, którzy spełniają warunki formalne.

Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia powinny być dołączone w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną wymagane będzie dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu). Jeśli dokumenty zostaną złożone elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną wymagane będzie dostarczenie ich oryginałów (do wglądu). Oświadczenia powinny być podpisane odręcznie z datą ich sporządzenia. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. Wszystkie oświadczenia kandydata/kandydatki powinny być własnoręcznie podpisane. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń. 

Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do dalszych etapów zostaną o tym poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną. Prosimy kandydatów/kandydatki o podanie numeru telefonu i adresu mailowego. RDOŚ zastrzega sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi kandydatami/kandydatkami. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert oraz niespełniające wymogów formalnych, zostaną komisyjnie zniszczone.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 12 619 81 42 lub 12 619 81 52
lub wysyłając sms z prośbą o kontakt zwrotny na nr tel.  509 900 780

lub wysyłając e-mail na adres: rekrutacja@krakow.rdos.gov.pl

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 27 grudnia 2022

w formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 112347"
na adres:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie
ul. Mogilska 25
31-542 Kraków
Sekretariat pok.912, piętro IX
  • Dokumenty należy złożyć do: 27.12.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Krakowie, 31-542 Kraków, ul. Mogilska 25; tel. 12/619 81 20.
    Kontakt do inspektora ochrony danych: Wszelkie informacje na temat ochrony danych osobowych można uzyskać kontaktując się z Inspektorem Danych Osobowych w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie pod adresem e-mail: iod@krakow.rdos.gov.pl
    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe przetwarzane będą, na podstawie art. 6 pkt 1 lit.a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, w celu procesu naboru realizowanego przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Krakowie, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu naboru. W przypadku nie podania danych osobowych lub braku zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będzie możliwe przeprowadzenie przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Krakowie procesu naboru.
    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
    Uprawnienia:
    1)        prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    2)        prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    3)        prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    4)        prawo do usunięcia danych osobowych;

    - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

     

    Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14

    lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

     

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

     

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

     

Wytworzył/odpowiada: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska

Jednostka organizacyjna: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie

Udostępnił: Monika Kruczek

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjny

Wprowadzono: 14.12.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×