Kraków - panorama
Okręgowy Urząd Miar w Krakowie
31-123 Kraków ul. Krupnicza 11
print as PDF
Ogłoszenie nr 134592 / 07.03.2024
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: czynności administracyjno - gospodarczych Referat Administracyjno - Gospodarczy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • analizuje i selecjonuje dane
  • sporządza dokumentację z wykonywanych czynności
  • prowadzi archiwum zakładowe w pełnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • terminowo i należycie załatwia sprawy oraz wykonuje zadania określone na stanowisku pracy
  • wykonuje czynności związane z planowaniem i realizacją zaopatrzenia materiałowego
  • wykonuje czynności związane z prowadzeniem gospodarki samochodowej
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych
  • Gotowość do wyjazdów służbowych
  • Komunikatywność
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Umiejętność interpretacji aktów prawnych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość zasad funkcjonowania archiwów zakładowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • znajomość aktów prawnych takich jak: Kodeks Postępowania Administracyjnego, Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Ustawy o czasie pracy kierowców
  • znajomość Ustawy o służbie cywilnej,
  • ukończony kurs kancelaryjno - archiwalny I stopnia
  • umiejętność pracy w systemie EZD
Co oferujemy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Bony świąteczne
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Nagrody jubileuszowe (pierwsza nagroda jest wypłacana po 20 latach pracy; kolejne co 5 lat do 45 lat pracy)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca administracyjno-biurowa,
  • prowadzenie dokumentacji powierzonych spraw,
  • praca zespołowa,
  • praca z wykorzystaniem komputera i urzadzeń biurowych - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
  • oświetlenie na stanowisku pracy sztuczne i naturalne,
  • praca wykonywana w siedzibie i poza siedzibą Urzędu,
  • wyjazdy służbowe, prowadzenie samochodu służbowego,
  • praca wymagająca dorywczego przenoszenia i dźwigania ciężarów dopuszczalnych przepisami prawa, 
  • budynek Urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy

Warunki pracy są dostosowane do rodzaju wykonywanej pracy, nie są natomiast przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, wind, drzwi o odpowiedniej szerokości, brak odpowiedniego dostosowania toalet.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Pracę możesz rozpocząć od: 2024-04-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia prawa jazdy kat. B
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończonego kursu kancelaryjno - archiwalnego I stopnia
calendar icon

Aplikuj

do 19 marca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 134592"
na adres:
Okręgowy Urząd Miar w Krakowie
31-123 Kraków
ul. Krupnicza 11
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Referat Kadr i Szkolenia 12 422 18 67 wew. 24
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 19.03.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA


    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    • Administrator danych i kontakt do niego: Okręgowy Urząd Miar w Krakowie z siedzibą pod adresem ul. Krupnicza 11, 31-123 Kraków
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor ochrony danych w Okręgowym Urzędzie Miar w Krakowie (email: iod@urzadmiar.krakow.pl)
    • Cel przetwarzania danych:
       - przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz         archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcą danych osobowych będzie Główny Urząd Miar w Warszawie, z siedzibą pod adresem ul. Elektoralna 2, 00-139 Warszawa
    • Okres przechowywania danych:

            - czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy         w służbie    cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

    • Uprawnienia:
       1.   prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
       2.   prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 
      3.   prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
       4.   prawo do usunięcia danych osobowych;

    - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; 
           5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1.   art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2.   art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3.   art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Okręgowy Urząd Miar w Krakowie

Udostępnił: Katarzyna Szczepańska

Komórka organizacyjna: Wydział Obsługi - Referat Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 07.03.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×