Kraków - panorama
Okręgowy Urząd Miar w Krakowie
31-123 Kraków ul. Krupnicza 11
print as PDF
Ogłoszenie nr 134592 / 07.03.2024
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: czynności administracyjno - gospodarczych Referat Administracyjno - Gospodarczy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • analizuje i selecjonuje dane
  • sporządza dokumentację z wykonywanych czynności
  • prowadzi archiwum zakładowe w pełnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • terminowo i należycie załatwia sprawy oraz wykonuje zadania określone na stanowisku pracy
  • wykonuje czynności związane z planowaniem i realizacją zaopatrzenia materiałowego
  • wykonuje czynności związane z prowadzeniem gospodarki samochodowej
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych
  • Gotowość do wyjazdów służbowych
  • Komunikatywność
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Umiejętność interpretacji aktów prawnych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość zasad funkcjonowania archiwów zakładowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • znajomość aktów prawnych takich jak: Kodeks Postępowania Administracyjnego, Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Ustawy o czasie pracy kierowców
  • znajomość Ustawy o służbie cywilnej,
  • ukończony kurs kancelaryjno - archiwalny I stopnia
  • umiejętność pracy w systemie EZD
Co oferujemy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Bony świąteczne
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Nagrody jubileuszowe (pierwsza nagroda jest wypłacana po 20 latach pracy; kolejne co 5 lat do 45 lat pracy)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia prawa jazdy kat. B
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończonego kursu kancelaryjno - archiwalnego I stopnia
calendar icon

Aplikuj

do 19 marca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 134592"
na adres:
Okręgowy Urząd Miar w Krakowie
31-123 Kraków
ul. Krupnicza 11
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Referat Kadr i Szkolenia 12 422 18 67 wew. 24
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 19.03.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Okręgowy Urząd Miar w Krakowie

Udostępnił: Katarzyna Szczepańska

Komórka organizacyjna: Wydział Obsługi - Referat Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 07.03.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×