Biuro - zdjęcie 2
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
30-134 Kraków ul. Zarzecze 106
print as PDF
Ogłoszenie nr 133550 / 09.02.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

w Wydziale Zamówień Publicznych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie spraw związanych z obiegiem i rejestrem dokumentów w Wydziale Zamówień Publicznych.
  • Sporządzenie projektów pism w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział Zamówień Publicznych.
  • Prowadzenie rejestru wniosków o dokonanie zakupu oraz rejestru udzielonych zamówień.
  • Prowadzenie spraw związanych z obsługą kancelaryjną postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
  • Prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjną projektów realizowanych przy wsparciu środków z funduszy Europejskich.
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, bardzo dobra znajomość obsługi pakietu biurowego MS Office.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • prawo jazdy kat. B
  • język obcy : angielski- poziom B2, niemiecki- poziom B1, rosyjski- poziom B1, ukraiński- poziom B1, słowacki: poziom B1
  • udokumentowane doświadczenie i praktyka zawodowa związane z: - posługiwaniem się językiem angielskim w trakcie wykonywania obowiązków zawodowych, - pracą administracyjno - biurową.
Co oferujemy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.



Warunki pracy
  • praca wykonywana jest przez 8 godzin dziennie w systemie jednozmianowym. praca biurowa, użytkowanie sprzętu biurowego.
  • praca w oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • praca na drugim piętrze, winda
  • narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
  • budynek jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych
  • stanowisko pracy usytuowane drugim piętrze budynku
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

mnożnik kwoty bazowej: 1,800 kwoty bazowej ogłoszonej w ustawie budżetowej

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

I etap- weryfikacja ofert pod względem formalnym

II etap- pisemny test wiedzy

III etap- rozmowa kwalifikacyjna

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Poziom znajomości języka potwierdzony odpowiednim certyfikatem
calendar icon

Aplikuj

do 20 lutego 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
ul. Zarzecze 106
30-134 Kraków
Dziennik Podawczy, parter, od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 83 59 151 Wydział Zamówień Publicznych
  • Dokumenty należy złożyć do: 20.02.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

     

    INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
    W ZWIĄZKU Z NABOREM NA STANOWISKO INSPEKTORA W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
    z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 informujemy, że:

    1.       Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Małopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej (30-134 Kraków, ul. Zarzecze 106, tel. +48 47 835 90 00, fax. 47 835 90 09,
    e-mail: dziennikpodawczy@straz.krakow.pl).

    2.       W Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych: (e-mail: daneosobowe@straz.krakow.pl).

    3.       Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzania naboru do Korpusu Służby Cywilnej/pracy, na podstawie przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy z późn. zmianami oraz Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej z późn. zmianami. Ponadto przetwarzanie danych osobowych jest związane z wypełnieniem obowiązku  prawnego związanego z archiwizacją dokumentacji sprawy, Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach z późn. zm.[1]

    4.        Odbiorcą Pani(a) danych osobowych są te podmioty, którym dane mogą być przekazywane na gruncie obowiązujących przepisów prawa. Odrębną kategorię odbiorców mogą stanowić także podmioty zewnętrzne, w szczególności dostawcy odpowiedzialni za obsługę systemów informatycznych i sprzętu (podmioty przetwarzające).

    5.       Pani(a) dane osobowe będą przechowywane przez minimalny okres wynikający z wymogów związanych
    z naborem[2]. W terminie do 3 miesięcy od ogłoszenia wyników istnieje możliwość odbioru dokumentów przez osoby których one dotyczą, z zastrzeżeniem, że dokumenty osoby wyłonionej w naborze zostaną dołączone do jej akt osobowych. W przypadku nieodebrania dokumentów, zostaną one zniszczone.

    6.       Posiada Pani(-) prawo: żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz do ich usunięcia (w przypadku danych niewymaganych przepisami prawa).

    7.       Posiada Pani(-) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.

    8.       Udział w naborze do służby KSC jest dobrowolny. W przypadku decyzji o udziale w naborze podanie przez Panią(a) danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pani(-) zobowiązana(y) do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w naborze.

    Podanie przez Panią(a) innych danych (niewymaganych przepisami prawa) będzie traktowane jako działanie uprawniające do ich przetwarzania[3].

    9.       Przetwarzanie podanych przez Panią(-) danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

     

     



    [1] w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
    [2] W przypadku naboru do Korpusu Służby Cywilnej dane osobowe wyłonionego kandydata (imię, nazwisko oraz miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) zostaną udostępnione  w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.
    [3] Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

Udostępnił: Alicja Miłek

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 09.02.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×