Kraków - panorama
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie
30-965 Kraków ul. Brodowicza 13
print as PDF
Ogłoszenie nr 132497 / 17.01.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: Finansowo Księgowych w Zespole ds. Finansowo Księgowych
#administracja publiczna #weterynaria
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Zadanie 1: Kontroluje pod względem formalnym i rachunkowym oraz księguje rachunki i faktury w zakresie budżetu jednostki, dekretuje i ewidencjonuje wyciągi bankowe.
  • Zadanie 2: Prowadzi ewidencje analityczną i syntetyczną kosztów i wydatków wraz z uzgadnianiem sald na kontach.
  • Zadanie 3: Prowadzi ewidencje analityczną i syntetyczną kont rozrachunkowych wraz z uzgadnianiem sald na kontach.
  • Zadanie 4: Współuczestniczy w sporządzaniu sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych w ramach sprawozdawczości budżetowej - dotyczących wydatków, kosztów i kont rozrachunkowych.
  • Zadanie 5: Ewidencjonuje dane i dostarcza bieżących informacji z wykonania planu wydatków w zakresie budżetu jednostki.
  • Zadanie 6: Obsługa systemu TREZOR.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie lub średnie branżowe .
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata na podobnym stanowisku w obszarze administracji publicznej.
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej, Znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz.U. z 2023 poz. 1270 )
  • Biegła znajomość obsługi komputera ( MS Office, Outlook).
  • Znajomość obsługi systemu EZD, platformy ePUAP
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
  • Wsparcie na etapie wdrażania do pracy.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
  • Stanowisko pracy zlokalizowane na pierwszym piętrze budynku  brak wind.
  • Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie wymagająca wymuszonej pozycji ciała, obsługa urządzeń biurowych.
  • Kontakt telefoniczny i e-mailowy z pracownikami urzędu oraz z innymi urzędami i instytucjami.
  • Pomieszczenie biurowe oświetlone przez światło naturalne i sztuczne.
  • Wejście do budynku  przystosowane dla  osób z  niepełnosprawnościami.
  • Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • I etap weryfikacja ofert pod względem formalnym - analiza ofert.
  • II etap sprawdzian wiedzy merytorycznej pisemny test wyboru.
  • III etap rozmowa kwalifikacyjna.

 

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
calendar icon

Aplikuj

do 2 lutego 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 132497"
na adres:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Brodowicza 13, 30-965 Kraków
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
12 293 1024
  • Dokumenty należy złożyć do: 02.02.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

     

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, iż:

    Administrator danych:

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Małopolski Wojewódzki Lekarz Weterynarii z siedzibą w Krakowie, ul. Brodowicza 13, 30-965 Kraków 69, tel.: (12) 293 1000; fax: (12) 293 1090; email: wiw@wiw.krakow.pl.

    Inspektor ochrony danych:

    Kontakt do inspektora ochrony danych: za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: iodo@wiw.krakow.pl lub listownie poprzez wysłanie listu na podany powyżej adres administratora danych, umieszczając dopisek „Do Inspektora ochrony danych”

    Cel przetwarzania danych, oraz podstawa prawna:

    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko pracy w służbie cywilnej, na podstawie: Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy oraz Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej.

    Odbiorcy danych:

    Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie: Lista kandydatów (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania) spełniających wymagania formalne opublikowane zostaną na stronie BIP Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie i wywieszone na tablicy ogłoszeń Inspektoratu, a lista osób, które wygrają nabór także dodatkowo w BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

    Przekazywanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej:

    Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

    Okres przechowywania danych osobowych:

    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Małopolski Lekarz Weterynarii ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)

    Prawo dostępu do danych osobowych:

    Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.

    Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:

    Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO: Biuro Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, email: kancelaria@uodo.gov.pl.

    Konsekwencje niepodania danych osobowych:

    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. Niepodanie danych uniemożliwi udział w postępowaniu rekrutacyjnym.

    Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie:

    Wojewódzki Lekarz Weterynarii nie posiada uprawnień do wydawania decyzji, o której mowa w art. 22 ust. 1 RODO, co oznacza, że żadne rozstrzygnięcia dotyczące Pani/Pana nie będą zapadać automatycznie i nie będą profilowane.

     

Wytworzył/odpowiada: Małopolski Wojewódzki Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie

Udostępnił: Beata Jarecka

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko ds. pracowniczych i BHP

Wprowadzono: 17.01.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×