Zboże - zdjęcie kłosów żyta
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Krakowie
31-752 Kraków ul. Ujastek 7
print as PDF
Ogłoszenie nr 126800 / 08.09.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

Wydziału Kontroli
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przeprowadzanie planowych i doraźnych kontroli jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, w tym warunków ich składowania i transportu, wraz ze sporządzaniem protokołów kontroli oraz innej wynikającej z przebiegu kontroli dokumentacji, w celu sprawdzenia zgodności z przepisami prawnymi oraz deklaracją producenta;
  • Przeprowadzanie kontroli jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych przywożonych z zagranicy oraz wywożonych za granicę wraz ze sporządzaniem dokumentacji będącej potwierdzeniem wyniku kontroli, w celu sprawdzenia zgodności z przepisami prawnymi oraz deklaracją producenta;
  • Dokonywanie oceny jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych na wniosek przedsiębiorcy wraz ze sporządzeniem i wydaniem świadectwa jakości handlowej potwierdzającego lub niepotwierdzającego spełnienie przez daną partię produktu deklarowanej jakości, w celu sprawdzenia zgodności z przepisami prawnymi lub deklaracją producenta;
  • Sporządzanie projektów pism, decyzji administarcyjnych związanych z prowadzonym przez organ postępowaniem administracyjnym;
  • Opracowywanie informacji o wynikach kontroli w celu sporządzania sprawozdawczości dla jednostek nadrzędnych;
  • Archiwizacja dokumentów Wydziału Kontroli w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w WIJHARS.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość ustawy o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych;
  • Dyspozycyjność dotycząca częstych wyjazdów służbowych;
  • Prawo jazdy kategorii B;
  • Umiejętność obsługi komputera;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe technologia żywności, towaroznawstwo, jakość i bezpieczeństwo żywności, biotechnologia i ogrodnictwo, biologia i hodowla zwierząt- zootechnika, ogrodnictwo, rolnictwo
  • Zdolność analitycznego myślenia;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
  • Samodzielność;
  • Komunikatywność
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - składaj dokument potwierdzający niepełosprawność.
Warunki pracy
  • Praca biurowa w siedzibie Inspektoratu w Krakowie oraz w Punkcie Obsługi Interesantów WIJHARS w Tarnowie w Delegaturze Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Tarnowie - kontrola artykułów rolno-spożywczych na terenie województwa małopolskiego,
  • Siedziba Inspektoratu mieści się w budynku piętrowym - budynek niedostosowany dla osób z niepełnosprawością ruchową, natomiast Punkt Obsługi Interesantów w Tarnowie jest dostosowany dla osób niepełosprawnych.
  • Stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku w Krakowie, natomiast stanowisko pracy w Tarnowie znajduje się na VIII piętrze budynku Delegatury MUW, który jest czytelnie oznakowany. Brak znaczników dla niewidomych totupoint. Nie ma oznakowań w języku Braille przy wejściach do toalet, natomiast w dźwigach osobowych takie oznakowania się znajdują. Do budynku można wejść z psem asystującym. Budynek Delegatury MUW w Tarnowie od początku istnienia spełnia próg dostępności przestrzeni komunikacyjnych dla osób z ograniczeniami, poprzez znajdujące się w budynku dwie windy - po lewj stronie zaraz po wejściu do budynku w odległość ok. 15 m., podjazd przy głównym wejściu do obiektu dla osób z niepełnosprawnościami poruszającymi się na wózkach inwalidzkich jak również innych interesantów jak np. matki  z wózkami dziecięcymi. Toaleta przystosowana dla osób z niepełosprawnoścami znajduje się na parterze Delegatury na wprost wind. W budynku są szerokie ciągi komunikacyjne poziome (korytarze). Na parkingu znajdują się dostępne miejsca postojowe dla samochodów osobowych (miejsca dla osób posiadających stosowne zezwolenie na parkowanie w miejscu oznaczonym) na przyległym do budynku parkingu, jak również miejsce oznaczone przed głównym wejściem do budynku Delegatury. Drzwi do budynku są przeszklone i podzielone na dwa integralne skrzydła: jedno skrzydło otwiera się automatycznie, drugie skrzydło otwiera się manualnie.  W budynku zapewnia się osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ich uratowania w inny sposób poprzez komunikaty dźwiękowe, oznaczenia dróg ewakuayjnych, szkolenia i instrukcje dla osób funkcyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej i zasad postępowania na wypadek ewakuacji.
  • W budynku w Krakowie jest winda, urządzenia higieniczno-sanitarne znajdują się na tej samej kondygnacji, brak podjazdów,
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
  • Obsługa standardowych urządzeń biurowych takich jak: komputer, drukarka, kesrokopiarka, skaner, niszczarka do dokumentów,
  • Stres związany z kontrolą prowadzoną u przedsiębiorcy,
  • Zagrożenie korupcją.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 3680,00 zł brutto. Do wynagrodzenia zasadniczego przysługuje: dodatek stażowy (wynoszący po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy kolejny rok pracy, aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego).  Ponadto występują nagrody uznaniowe, dodatkowe wynagrodzenia roczne tzw. '13-ta" pensja, świadczenia socjalne (dofinansowanie do wypoczynku tzw. "wczasy pod gruszą" oraz wypoczynku dzieci i młodzieży, zapomoga losowa w związku z indywidualnymi sytuacjami oraz zdarzeniami losowymi, zwrotna pomoc fiansowa na cele mieszkaniowe - niskoprocentowa pożyczka. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z oznaczeniem nadawcy i adresata z dopiskiem "oferta pracy" - nr ogłoszenia, osobiście do sekretariatu pokój 302 na III piętrze (drzwi po prawej stronie) lub za pośrednictwem poczty. Przy przyjmowaniu dokumentów wysłanych drogą pocztową decyduje data stempla pocztowego. W ofercie należy podać adres poczty elektronicznej i nr telefonu. Oferty nie spełniające wymogów formalnych i przysłane po 21 września 2023 r. (decyduje data stempla pocztowego), nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do udziału w postępowaniu rekrutacyjnym zostaną telefonicznie powiadomieni o dacie i terminie jego przeprowadzenia. Oferty odrzucane nie będą odsyłane kandydatom i zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje w kwestii naboru można uzyskać pod numerem telefonu 12 448 11 01. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat.B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • pisemna zgoda na przetwarzanie szczególnych danych osobowych (posiadanie niepełnosprawności)
calendar icon

Aplikuj

do 21 września 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 126800"
na adres:
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
ul. Ujastek 7
31-752 Kraków
  • Dokumenty należy złożyć do: 21.09.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (rozporządzenie o ochronie danych osobowych).

    Administrator danych osobowych:

    Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Małopolski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, 31-752 Kraków, ul. Ujastek 7,

    tel.: (12) 448 11 00; email: wi_krakow@ijhars.gov.pl.

    Inspektor ochrony danych:

    Kontakt do inspektora ochrony danych: za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: iodo@wijharskrakow.pl lub listownie poprzez wysłanie listu na podany powyżej adres administratora danych, umieszczając dopisek „Do Inspektora Ochrony Danych”.

    Cel i podstawy przetwarzania:

    Będziemy przetwarzać Państwa dane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na podstawie: art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy; art. 31 i 33 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej poprzez wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, dane osobowe na które przepisy prawa nie dają podstaw do ich przetwarzania będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a rozporządzenia o ochronie danych osobowych).

    Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia o ochronie danych (przetwarzanie szczególnych danych osobowych) konieczna będzie Państwa wyraźna zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit a rozporządzenia o ochronie danych osobowych).

    Odbiorcy danych osobowych:

    Imiona i nazwiska kandydatów spełniających wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną. Imię i nazwisko wybranego kandydata oraz miejsce zamieszkania są publikowane na stronie BIP WIJHAR-S stronie BIP KPRM.

    Odbiorcą Państwa danych osobowych będzie Wojewoda Małopolski w związku z korzystaniem przez WIJHAR-S z systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD MUW).

    Okres przechowywania danych:

    Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacji będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji (z uwzględnieniem 3 miesięcy – możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

    Prawa osób, których dane dotyczą:

    Zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych przysługuje Państwu: prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do ograniczenia lub wzniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych.

    Prawo cofnięcia zgody:

    W zakresie, w jakim dane są przetwarzane na podstawie zgody (lub wyraźnej zgody) posiadają Państwo prawo wycofać zgodę w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:

    Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie Waszych danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych: Biuro Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, email: kancelaria@uodo.gov.pl.

    Informacje o wymogu podania danych:

    Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy i art. 31 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Wytworzył/odpowiada: Małopolski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Krakowie

Udostępnił: Katarzyna Korczak

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-Administracyjny

Wprowadzono: 08.09.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×