Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Dąbrowie Tarnowskiej
33-200 Dąbrowa Tarnowska ul. Berka Joselewicza 4
print as PDF
Ogłoszenie nr 84344 / 14.09.2021
Dołącz do nas jako:

inspektor

w Wydziale Prewencji i Ruchu Drogowego
#administracja publiczna

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Pełni funkcję Inspektora Ochrony Danych w KPP w Dąbrowie Tarnowskiej, w tym:
  • monitoruje przestrzeganie przepisów o ochronie danych oraz wewnętrznych procedur i zaleceń dotyczących przetwarzania danych, przeprowadza audyty, opracowuje sprawozdania i zalecenia,
  • bierze udział w przeprowadzaniu analizy ryzyka i zagrożeń,
  • organizuje szkolenia wstępne i okresowe z zakresu ochrony danych osobowych, pełni funkcję punktu kontaktowego dla Prezesa Urzędu Ochrony Danych, udziela wsparcia i wyjaśnień osobom, których prawa zostały naruszone, sprawuje nadzór nad aktualizacją dokumentacji i wewnętrznych procedur zarządzania bezpieczeństwem danych osobowych.
  • Prowadzi gospodarkę mandatową w Komendzie Powiatowej Policji w Dąbrowie Tarnowskiej,
  • Rejestruje sprawy o wykroczenia w policyjnych bazach danych oraz aktualizuje dane dotyczące prowadzonych spraw,
  • Sporządza i wydaje zaświadczenia o zdarzeniach drogowych,
  • Opracowuje dokumentację fotograficzną sporządzoną przez policjantów Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego oraz przekazuje ją do prowadzonych postępowań,
  • Prowadzi ewidencję godzin nadliczbowych policjantów Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego,
  • Rejestruje pojazdy w Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym,
  • Kompletuje i przygotowuje dokumenty celem ich przekazania do archiwum,
  • Zastępuje technika do spraw administracyjno-biurowych Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego w razie jego nieobecności.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej
  • Znajomość przepisów ustawy o Ochronie Danych Osobowych oraz przepisów wykonawczych
  • Znajomość obsługi komputera. Systematyczność i rzetelność. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Umiejętność pracy w zespole.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzula "Poufne" lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o Ochronie Informacji Niejawnych
  • nieposzlakowana opinia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca w systemie jednozmianowym. Stanowisko pracy wyposażone w zestaw komputerowy, drukarkę i telefon. Praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Wejście główne do budynku Komendy Powiatowej Policji w Dąbrowie Tarnowskiej oraz ciągi komunikacyjne na parterze są przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami. Pomieszczenia biurowe Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego oraz pomieszczenie sanitarne zlokalizowane na parterze budynku są częściowo przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami. 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  •  weryfikacja złożonych aplikacji,
  • egzamin pisemny (jego przeprowadzenie uzależnione jest od ilości kandydatów spełniających wymogi formalne),
  • rozmowa kwalifikacyjna.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzula "Poufne" lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o Ochronie Informacji Niejawnych
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 27 września 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 84344"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji
w Dąbrowie Tarnowskiej
ul. Berka Joselewicza 4
33-200 Dąbrowa Tarnowska
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 83 22 230
47 83 22 231
  • Dokumenty należy złożyć do: 27.09.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Berka Joselewicza 4, 33-200 Dąbrowa Tarnowska
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych: Komenda Powiatowa Policji w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Berka Joselewicza 4, 33-200 Dabrowa Tarnowska, adres e-mail: iod.kpp@dabrowa-tarnowska.policja.gpv.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji w Dąbrowie Tarnowskiej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Dąbrowie Tarnowskiej

Udostępnił: Bartłomiej Okrzesa

Komórka organizacyjna: Zespół ds. kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 14.09.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×