Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzesku
32-800 Brzesko Ul. Solskiego 16
print as PDF
Ogłoszenie nr 122087 / 07.06.2023
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Sekcja ds. Finansów
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie księgowości analitycznej w tym m in. uzgadnianie księgowe ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
  • Kontrola formalno – rachunkowa dowodów księgowych.
  • Księgowanie operacji finansowych.
  • Rozliczanie delegacji służbowych oraz kosztów podróży funkcjonariuszy podnoszących kwalifikacje.
  • Archiwizacja dokumentacji księgowej budżetu.
  • Prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych.
  • Rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy.
  • Rozliczanie środków przyznanych z budżetu państwa dla jednostek ochrony przeciwpożarowej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
  • nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
  • posiadanie obywatelstwo polskiego
  • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych
  • umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w komórkach finansowo - księgowych
  • znajomość przepisów ustawy : o finansach publicznych, o rachunkowości, o służbie cywilnej, o Państwowej Straży Pożarnej oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw, przepisów dotyczących podróży służbowych
  • znajomość stosowanego w PSP programu księgowo-płacowego Fortech, programu Płatnik, obsługi PUE ZUS
  • umiejętność analitycznego myślenia i sprawnej organizacji pracy
  • dyspozycyjność, dokładność, samodzielność, komunikatywność i terminowość oraz chęć uczestniczenia w szkoleniach i pogłębiania wiedzy w zakresie finansów
  • prawo jazdy kat. „B”
Co oferujemy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • trzynaste wynagrodzenie
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat liczony powyżej 5 lat (od 5 do 20%)
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa
  • w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30;
  • praca w siedzibie urzędu,
  • wyjazdy służbowe i szkolenia,
  • praca wymagająca kontaktów bezpośrednich, telefonicznych i mailowych.

2. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner,
  • praca na pierwszym piętrze,
  • praca przy sztucznym oświetleniu.
Dodatkowe informacje
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Niezbędne oświadczenia dostępne są do pobrania na stronie internetowej komendy: https://www.gov.pl/web/kppsp-brzesko/sluzba-i-praca
  • Na wszystkich składanych kopiach dokumentów należy umieścić następującą adnotację: „Potwierdzam za zgodność z oryginałem” — data, własnoręczny podpis.
  • Każdemu z kandydatów/kandydatek zostanie nadany numer identyfikacyjny, za pomocą którego będzie następowała publikacja wyników poszczególnych etapów naboru.
  • Informację o nadanym numerze identyfikacyjnym kandydaci mogą odebrać osobiście w siedzibie sekretariatu KP PSP w Brzesku w godzinach pracy urzędu lub winni skontaktować się pod numerem tel.: 47 831 44 00

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Nabór przeprowadzony zostanie w 3 etapach:

  • I etap naboru - ocena ofert oraz ustalenie listy kandydatów spełniających wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Tylko osoby spełniające wymogi formalne przechodzą do dalszego etapu. Ogłoszenie wyników nastąpi w dniu 20.06.2023 r.
  • II etap naboru

-  test sprawdzający wiedzę merytoryczną z zakresu znajomości przepisów ustawy
o Państwowej Straży Pożarnej  i ustawy o służbie cywilnej oraz pytania wynikające z zakresu zadań wymienionych na stanowisku na który prowadzony jest nabór. Test składać się będzie z 20 pytań, punktowanych 1 pkt za odpowiedź poprawną, 0 pkt za odpowiedź nieprawidłową. Warunkiem uzyskania pozytywnego wyniku testu jest uzyskanie co najmniej 12 pkt. Test wiedzy zostanie przeprowadzony w dniu 21.06.2023 r. o godz. 9.00.

-  rozmowa kwalifikacyjna - z osobami, które uzyskały pozytywny wynik testu wiedzy. Rozmowa kwalifikacyjna zostanie przeprowadzona w dniu 21.06.2023 r. o godz. 11.00.  Po przeprowadzonym teście wiedzy oraz rozmowie kwalifikacyjnej, komisja rekrutacyjna wyłania pięć najlepszych kandydatur, które zostaną przedstawione komendantowi.

  • III etap naboru - wybór kandydata spośród przedstawionych kandydatur

Przed rozpoczęciem poszczególnych etapów naboru kandydat okazuje ważny dokument potwierdzający jego tożsamość. Brak dokumentu stwierdzającego tożsamość powoduje wykluczenie z dalszego postępowania naboru.

Nieprzystąpienie kandydata w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykluczenie z dalszego postępowania.

Informacja o końcowym wyniku naboru dodatkowo będzie umieszczona na stronie Urzędu Służby Cywilnej: www.dsc.kprm.gov.pl oraz na stronie internetowej Komendy Powiatowej PSP w Brzesku.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 19 czerwca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 122087"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Solskiego 16 32-800 Brzesko

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 831 44 00
  • Dokumenty należy złożyć do: 19.06.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z NABOREM NA STANOWISKO STARSZEGO INSPEKTORA W SEKCJI DS. FINANSÓW (KSC) W KOMENDZIE POWIATOWEJ PSP W BRZESKU

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
    z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że:

    1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Brzesku (30-800 Brzesko, ul. Solskiego 16, tel. 47 8314400, e-mail:sekretariat@straz.brzesko.pl).
    2. W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzesku wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych (daneosobowe@malopolskie.straz.gov.pl).
    3. Pani/Pana dane osobowe, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1], będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru do służby KSC[2].
    4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie te podmioty, którym dane mogą być przekazywane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.
    5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
    6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez minimalny okres wynikający
    z wymogów związanych z naborem. W terminie do 3 miesięcy od ogłoszenia wyników, istnieje możliwość odbioru dokumentów przez osoby których one dotyczą, z zastrzeżeniem, że dokumenty osoby wyłonionej w naborze zostaną dołączone do jej akt osobowych. W przypadku nieodebrania dokumentów, po wymienionym terminie zostaną one zniszczone.
    7. Przysługuje Pani/Panu prawo w zakresie swoich danych osobowych:
    a) dostępu,
    b) sprostowania (poprawiania),
    c) ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
    w art. 18 ust. 2 RODO,
    d) wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa,
    ul. Stawki 2, tel.: 22 531 03 00, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy ochrony danych osobowych.
    8. Podanie danych osobowych określonych w art. 221 Kodeksu pracy jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do udziału przez Panią/Pana w naborze do służby KSC/pracy. Podanie przez Panią/Pana innych danych (niewymaganych przepisami prawa) jest dobrowolne i będzie traktowane jako działanie uprawniające do ich przetwarzania.
    9. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa
    w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
     

     



    [1] art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.)
    [2] art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzesku

Udostępnił: Iwona Jakubas

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych

Wprowadzono: 07.06.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×