Kraków - panorama
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
31-007 Kraków ul. Wiślna 7
print as PDF
Ogłoszenie nr 147838 / 06.02.2025
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: wierzycielskich w Referacie Spraw Wierzycielskich (SEW) w Urzędzie Skarbowym w Bochni
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi sprawy w szczególności w zakresie ulg w spłacie zobowiązań podatkowych oraz innych ulg przewidzianych przepisami prawa
  • wykonuje czynności poprzedzające wszczęcie postępowania egzekucyjnego, w tym podejmowanie działań informacyjnych i dyscyplinujących, wystawianie i doręczanie upomnień oraz wystawianie i przekazywanie do organów egzekucyjnych tytułów wykonawczych i wniosków egzekucyjnych
  • poszukuje majątku zobowiązanych
  • wykonuje zadania wierzyciela w ramach postępowania zabezpieczającego i egzekucyjnego, w tym w egzekucji sądowej po zbiegu egzekucji
  • występuje i realizuje wnioski o udzielenie informacji i powiadomień za pośrednictwem centralnego biura łącznikowego na podstawie ustawy z dnia 11 października 2013 r. o wzajemnej pomocy przy dochodzeniu podatków, należności celnych i innych należności pieniężnych
  • prowadzi sprawy dotyczące zastawów skarbowych oraz rejestru zastawów skarbowych
  • składa wnioski o dokonanie wpisu w Krajowym Rejestrze Sądowym
  • prowadzi ewidencję wpisów hipotek przymusowych do ksiąg wieczystych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość zagadnień podatkowych, w tym: Ustawa o Krajowej Administracji Skarbowej, Ordynacja podatkowa, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niewykonywanie pracy w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 2141) ani niewspółpracowanie ze wskazanymi organami bezpieczeństwa państwa
  • Konieczna jest asertywność oraz umiejętność przekonywania. Może być wymagana umiejętność konsultacji kwestii drażliwych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne lub zakresu organizacji i zarządzania
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji)
  • Umiejętność redagowania pism
Co oferujemy
  • stabilna praca na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszniu stanowisku  nie mniej niż 6500,00 zł. brutto,
  • dodatek za wieloletnią pracę od 5 do 20% wynagordzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • nagrody jubileuszowe,
  • ruchomy czas pracy,
  • pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze,
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz skorzystania z pakietów opieki medycznej,
  • dofinansowanie do zakupów okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze,
  • otwartą i przyjazną atmosfere w pracy.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Informacja dla osób z niepełnosprawnościami:

Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli

Budynek przy ul. Gołębiej 3, 32-700 Bochnia
Otoczenie i dojazd do urzędu
Budynek urzędu usytuowany jest przy ul. Gołębiej 3 w obrębie centrum miasta. Obok terenu Urzędu znajduje się Park Miejski Bochni, nazywany „Plantami Salinarnymi".

Jak dojechać do urzędu
Do Urzędu można dotrzeć:

własnym środkiem transportu – urząd posiada 1 miejsce parkingowe dla osoby z niepełnosprawnością ruchową. Znajduje się ono na terenie Urzędu od strony ulicy Gołębiej, zaraz za bramą wjazdową, po lewej stronie. Urząd nie posiada parkingu dla pozostałych klientów. Pojazd można zaparkować wzdłuż ulicy Gołębiej, miejsca parkingowe są płatne. Przy wejściu do budynku jest stojak na rowery – 4 miejsca;
komunikacją miejską – linia nr 2, 3, 4, 7, 10, 12, 13, 15, koleje małopolskie – linia nr A3, A4, A20, A26. Najbliższy przystanek znajduje się przy ulicy Regis-Planty. Przystanek nie jest zlokalizowany bezpośrednio przy Urzędzie – konieczność dojścia.
Do wejścia głównego budynku można podejść od strony:

ul. Gołębiej, wchodząc w wewnętrzną drogę lub
Plant Salinarnych (obecnie dojście zamknięte – trwają prace remontowo-budowlane terenu).
Droga wewnętrzna biegnie wzdłuż całego budynku i terenu działki. Od strony Plant podejście do wejścia głównego jest ze wzniesieniem. Nie ma chodnika. Przejście po drodze wewnętrznej. Od strony Gołębiej, wzdłuż budynku, znajduje się podwyższony chodnik zakończony obniżeniem. Chodniki prowadzące do budynku nie są wyposażone w ścieżki naprowadzające dla osób niewidomych i słabowidzących.

Wejścia do budynku
Do wejścia do budynku prowadzą schody – trzy stopnie. Z lewej strony znajduje się podjazd dla osób z niepełnosprawnością ruchową.Drzwi są otwierane ręcznie, posiadają pionowy pochwyt. Za drzwiami głównymi jest przedsionek i pomieszczenie ochrony. Drugie drzwi, otwierane tak samo, prowadzą na salę obsługi.

Korytarze, schody i windy
Budynek ma parter i dwa piętra oraz poddasze. Klienci mogą poruszać się w obrębie parteru, gdzie znajduje się sala obsługi.Sala jest szeroka, w kształcie prostokąta z wnęką. Wejście na piętro możliwe wyłącznie po schodach. Budynek nie posiada windy.

Sala obsługi
Sala obsługi znajduje się na parterze. Jest widoczna od wejścia głównego. Posiada 7 ponumerowanych stanowisk od nr 2 do 8.

Stanowisko nr 8 ma obniżony blat, pętlę indukcyjną oraz ramkę do składania podpisów dla osób niewidomych i słabowidzących.

Na sali obsługi nie ma systemu informacji głosowej. Nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a. Po prawej stronie od wejścia, we wnęce, znajduje się kącik dla dzieci i miejsce dla klientów. Tablice informacyjne na sali obsługi mają oznaczenia w kolorze żółto-niebieskim dla osób słabowidzących.

Toalety
W budynku jest jedna toaleta częściowo przystosowana dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Nie ma przewijaka dla dzieci. Ta toaleta jest usytuowana na parterze, po lewej stronie od wejścia –obok sali obsługi. Bezpośrednio nie jest widoczna, znajduje się w zaułku korytarza.

Wstęp z psem asystującym
Do budynku i jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Ewakuacja
W budynku procedury uwzględniają ewakuację osób ze szczególnymi potrzebami.

Informacja dla osób niesłyszących lub słabo słyszących

Korzystanie z pomocy osoby przybranej
Jeśli jesteś osobą uprawnioną tj. osobą doświadczającą trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się, masz prawo do skorzystania z pomocy osoby przybranej w kontaktach z nami. Osobą przybraną jest osoba, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę uprawnioną w celu ułatwienia porozumienia z osobą uprawnioną i udzielenia jej pomocy w załatwieniu spraw m.in. w organach administracji publicznej.

Korzystanie z pomocy tłumacza PJM, SJM i SKOGN
Jeżeli jesteś osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy, po przedstawieniu orzeczenia potwierdzającego niepełnosprawność:

masz prawo zgłosić chęć skorzystania ze świadczenia usługi tłumacza PJM, SJM i SKOGN jeśli chcesz skorzystać z usług Urzędu; usługa tłumacza jest bezpłatna,
musisz to zrobić co najmniej na 3 dni robocze przed wizytą w naszej jednostce,
wskaż preferowaną przez Ciebie metodę komunikowania się z nami,
wskaż sprawę z którą chcesz przyjść do naszego urzędu oraztermin, kiedy tłumacz powinien Ci pomóc w komunikacji z nami podczas jej załatwiania.
Zgłoszenie w tej sprawie możesz wnieść:

pisemnie na adres: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Bochni, ul. Gołębia 3, 32-700 Bochnia,
na elektroniczną skrytkę ePUAP: /25bt8i7qll/skrytka,
w siedzibie urzędu: ul. Gołębia 3, 32-700 Bochnia (sala obsługi klienta),
z konta osoby fizycznej na e-Urzędzie skarbowy

Warunki pracy
  •  praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji,
  •  praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca koncentracji i dokładności,
  • obsługa klienta zewnętrznego oraz obsługa za pomocą Systemu teleinformatycznego- multikanałowa obsługa klienta (eMCeK),
  • na stanowisku występuje oświetlenie sztuczne, sufitowe górne oraz naturalne dzienne - okna,
  •  narzędzia pracy: komputer, drukarka, telefon, kserokopiarka, niszczarka.

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, wymagane oświadczenia zaznacz w formularzu rekrutacyjnym.
  • W przypadku aplikacji składanych w formie papierowej, wymagane oświadczenia złóż w oryginale, podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia(wzory oświadczeń znajdują się na końcu ogłoszenia) oraz są dostępne na stronie internetowej Izby http://www.malopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-krakowie.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym, na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Dziennik podawczy przyjmuje wyłącznie oferty składane w zamkniętych kopertach z oznaczeniem nazwy urzędu oraz numeru ogłoszenia. Numer ogłoszenia należy również podać w ofercie.
  • Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, w tym niekompletne lub wysłane po terminie - nie będą rozpatrywane.
  • Długość wymaganego doświadczenia zawodowego musi wynikać jednoznacznie z przedstawionych dokumentów (np. świadectwo pracy, zaświadczenie od pracodawcy z podaniem stanowiska i okresu zatrudnienia). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.
  • Złożone dokumenty nie będą odsyłane. Po zakończeniu naboru zostaną zniszczone uwzględnieniem art. 33 ustawy o służbie cywilnej.
  • Członkowie korpusu służby cywilnej podlegają ograniczeniom w prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.
  • Oferta dostępna jest m.in. na stronie internetowej http://www.malopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-krakowie, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7.
  • W Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych: https://www.malopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-krakowie/ogloszenia/nabor/wewnetrzne-procedury -naborow.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Metody i techniki naboru określa instrukcja zamieszczona na stronie BIP Izby Admnistracji Skarbowej w Krakowie (https://www.malopolskie.kas.gov.pl/) w zakładce wewnętrzne procedury naborów.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • CV w języku polskim
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – obowiązek złożenia oświadczenia dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. Wzór oświadczenia - Dz. U. z 2017 r. poz. 423 lub jest do pobrania na stronie internetowej: http://www.malopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-krakowie w zakładce Ogłoszenia - Nabór - Wzory oświadczeń
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 13 lutego 2025

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 147838"
na adres:
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie al. Krasińskiego 11 b, 31-111 Kraków

Przesłanie oferty na adres e-mail nie stanowi skutecznego złożenia oferty.

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.02.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

     

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.) (dalej: RODO), informuje się, iż:

    1. Administratorem Pani/Pana danych przetwarzanych w ramach naboru jest Izba Administracji Skarbowej w Krakowie z siedzibą przy ul. Wiślnej 7, 31-007 Kraków (tel.: 12 25 57 347, e-mail: ias.krakow@mf.gov.pl), jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Krakowie.

    2. W Izbie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu: 12 25 57 353 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod.krakow@mf.gov.pl.

    3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu naboru na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.), art. 4 ustawy z 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej (Dz. U. 2021 poz. 1233 ze zm.), art. 144 ustawy z 16 listopada 2016r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. 2021 poz. 422 ze zm.)

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO) na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem).

    4. Przekazane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej niż przez okres trzech miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata w naborze.

    5. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

    1) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    2) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    3) ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    4) do usunięcia danych osobowych;

    5) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    6. Podanie przez Panią/Pan danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne w celu przeprowadzenia procesu naboru. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.

    7. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak również nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie

Udostępnił: Karolina Barnaś

Komórka organizacyjna: IPP

Wprowadzono: 06.02.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×