Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bochni
32-700 Bochnia ul. Ks. J. Poniatowskiego 7
print as PDF
Ogłoszenie nr 123774 / 11.07.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

sekcja ds. organizacyjno-kadrowych
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy,
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta,
  • współudział w organizowaniu uroczystości organizowanych w komendzie,
  • udział w opracowywaniu zarządzeń, decyzji, rozkazów i wytycznych komendanta, ewidencjonowanie i prowadzenie ich zbiorczych rejestrów,
  • prowadzenie spraw z zakresu obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie,
  • przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy,
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy,
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta,
  • obsługa systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD),
  • koordynowanie obiegu dokumentów w komendzie oraz ewidencjonowanie pieczęci i stempli,
  • przygotowywanie dokumentów do archiwizacji,
  • wykonywanie innych czynności wynikających z wytycznych Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej, Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej oraz Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office, poczty elektronicznej
  • Nieposzlakowana opinia
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 miesiące na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Znajomość programu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD),
  • Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i ustawy o służbie cywilnej oraz przepisy wykonawcze do ww. ustaw,
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • Zdolność analitycznego myślenia, rzetelność,
  • Odpowiedzialność i komunikatywność.
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 17 lipca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 123774"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bochni
ul. Ks. J. Poniatowskiego 7, 32-700 Bochnia
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(47) 831 42 00, (47) 831 42 51
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 17.07.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bochni

Udostępnił: Urszula Kępa

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 11.07.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×