Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bochni
32-700 Bochnia ul. Ks. J. Poniatowskiego 7
print as PDF
Ogłoszenie nr 123774 / 11.07.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

sekcja ds. organizacyjno-kadrowych
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy,
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta,
  • współudział w organizowaniu uroczystości organizowanych w komendzie,
  • udział w opracowywaniu zarządzeń, decyzji, rozkazów i wytycznych komendanta, ewidencjonowanie i prowadzenie ich zbiorczych rejestrów,
  • prowadzenie spraw z zakresu obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie,
  • przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy,
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy,
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta,
  • obsługa systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD),
  • koordynowanie obiegu dokumentów w komendzie oraz ewidencjonowanie pieczęci i stempli,
  • przygotowywanie dokumentów do archiwizacji,
  • wykonywanie innych czynności wynikających z wytycznych Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej, Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej oraz Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office, poczty elektronicznej
  • Nieposzlakowana opinia
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 miesiące na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Znajomość programu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD),
  • Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i ustawy o służbie cywilnej oraz przepisy wykonawcze do ww. ustaw,
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • Zdolność analitycznego myślenia, rzetelność,
  • Odpowiedzialność i komunikatywność.
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • praca biurowo-administracyjna,
  • praca w godzinach od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • wyjazdy służbowe,
  • udział w szkoleniach zewnętrznych,
  • praca związana z bezpośrednią obsługą klienta,
  • praca w oświetleniu naturalnym i sztucznym,
  • stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku (praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami),
  • narzędzia i materiały pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka.
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Umowa o pracę na czas zastępstwa.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja dokumentów (ocena złożonych dokumentów uwzględniająca ich kompletność i stawiane wymagania)
  • test wiedzy
  • rozmowa kwalifikacyjna
Pracę możesz rozpocząć od: 2023-08-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 17 lipca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 123774"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bochni
ul. Ks. J. Poniatowskiego 7, 32-700 Bochnia
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(47) 831 42 00, (47) 831 42 51
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 17.07.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCHW ZWIĄZKU Z NABOREM NA STANOWISKO INSPEKTORA W STANOWISKU PRACY DS. FINANSÓW

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) informujemy, że:

    1.       Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Bochni (32-700 Bochnia, ul. Ks. J. Poniatowskiego 7, tel. 47 831 42 00, e-mail: kppspbochnia@malopolskie.straz.gov.pl).

    2.       W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Bochni wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych: (e-mail: daneosobowe@malopolskie.straz.gov.pl).

    3.       Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzania naboru do Korpusu Służby Cywilnej na podstawie przepisów[1] Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy z późn. zmianami oraz Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej z późn. zmianami.

    4.       Odbiorcą Pani(a) danych osobowych są te podmioty, którym dane mogą być przekazywane na gruncie obowiązujących przepisów prawa. Odrębną kategorię odbiorców mogą stanowić także podmioty zewnętrzne, w szczególności dostawcy odpowiedzialni za obsługę systemów informatycznych i sprzętu (podmioty przetwarzające).

    5.       Pani(a) dane osobowe będą przechowywane przez minimalny okres wynikający z wymogów związanych z naborem[2]. W terminie do 3 miesięcy od ogłoszenia wyników istnieje możliwość odbioru dokumentów przez osoby których one dotyczą, z zastrzeżeniem, że dokumenty osoby wyłonionej w naborze zostaną dołączone do jej akt osobowych. W przypadku nieodebrania dokumentów, zostaną one zniszczone.

    6.       Posiada Pani(-) prawo: żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz do ich usunięcia
    (w przypadku danych niewymaganych przepisami prawa).

    7.       Posiada Pani(-) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
    w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.

    8.       Udział w naborze do służby KSC jest dobrowolny. W przypadku decyzji o udziale w naborze podanie przez Panią(a) danych osobowych jest wymogiem ustawowym[3] i jest Pani(-) zobowiązana(y) do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału
    w naborze.

    9.       Podanie przez Panią(a) innych danych (niewymaganych przepisami prawa) będzie traktowane jako działanie uprawniające do ich przetwarzania[4].

    10.   Przetwarzanie podanych przez Panią(-) danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

     

    [1] W związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

    [2] W przypadku naboru do Korpusu Służby Cywilnej dane osobowe wyłonionego kandydata (imię, nazwisko oraz miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) zostaną udostępnione  w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.

    [3] art. 221 ustawy Kodeks pracy z 26 czerwca 1974 r. z późn. zm.

    [4] Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Zgoda może być cofnięta
    w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bochni

Udostępnił: Urszula Kępa

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 11.07.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×