Biuro - zdjęcie 2
Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Jagiellończyka 8
print as PDF
Ogłoszenie nr 96750 / 09.04.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: obsługi klientów w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Oddział Paszportów w Delegaturze
#administracja publiczna

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • udziela informacji, przyjmuje i wstępnie weryfikuje wnioski o: wydanie dokumentu paszportowego, wpis zaproszenia do ewidencji zaproszeń, wnioski dotyczące legalizacji pobytu obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej
  • prowadzi sprawy z zakresu wydania, unieważnienia lub odmowy wydania dokumentu paszportowego, wpisu zaproszenia do ewidencji zaproszeń, oraz spraw dotyczących legalizacji pobytu obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej
  • weryfikuje i aktualizuje dane w systemie PS2O, CEWiUDP/PESEL, Pobyt, Źródło
  • prowadzi ewidencję zastrzeżeń, zgłoszeń utraty lub odnalezienia dokumentów oraz ewidencję wydanych zgód na wydanie paszportu dla osób niepełnoletnich
  • uzupełnia ewidencję kartoteczną w celu prowadzenia kompletnych i aktualnych zasobów kartotecznych
  • opracowuje sprawozdania statystyczne z pracy Oddziału
  • przygotowuje projekty decyzji, pism i wezwań w postępowaniach administracyjnych w zakresie spraw prowadzonych przez Oddział
  • prowadzi sprawy organizacyjno-kancelaryjne Oddziału
  • odbiera pocztę specjalną
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość ustaw : o dokumentach paszportowych, o cudzoziemcach, o wjeździe na terytorium RP, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi edytora tekstów MS Word
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji rządowej lub samorządowej
  • Przeszkolenie z obsługi: Paszportowego Systemu Obsługi Obywatela "PS2O", systemu informatycznego "Pobyt", aplikacji do obsługi Systemu Rejestrów Państwowych "ZRÓDŁO"
  • szczególne uprawnienia: dostęp do: systemu informatycznego „Pobyt”, Paszportowego Systemu Obsługi Obywatela "PS2O", aplikacji do obsługi Systemu Rejestrów Państwowych "ZRÓDŁO"
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od
udokumentowanego stażu pracy
Nagrody jubileuszowe
Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. "trzynastka")
Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

- nietypowe godziny pracy ( praca do godziny 17 w wybrane dni) - zagrożenie korupcją - obsługa klientów zewnętrznych - praca pod presją czasu oraz stres związany z bezpośrednim kontaktem z interesantami i dużą ilością spraw - budynek i pomieszczenia dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - praca przy komputerze

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

W zależności od ilości złożonych ofert spełniających wymagania niezbędne:
test wiedzy lub rozmowa kwalifikacyjna

tylko rozmowa kwalifikacyjna


test praktyczny z obsługi komputera

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie zaświadczeń o przeszkoleniu z obsługi: Paszportowego Systemu Obsługi Obywatela "PS2O", systemu informatycznego "Pobyt", aplikacji do obsługi Systemu Rejestrów Państwowych "ZRÓDŁO"
  • kopie zaświadczeń o dostępie do systemu informatycznego „Pobyt”, Paszportowego Systemu Obsługi Obywatela "PS2O", aplikacji do obsługi Systemu Rejestrów Państwowych "ZRÓDŁO"
calendar icon

Aplikuj

do 19 kwietnia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 96750"
na adres:
Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
957851620
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 19.04.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
    2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
    osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    Administrator danych i kontakt do niego: Wojewoda Lubuski z siedzibą w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim , ul.
    Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@lubuskie.uw.gov.pl
    Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu
    naboru
    Informacje o odbiorcach danych: jedynym podmiotem przetwarzającym powyższe dane jest Lubuski Urząd Wojewódzki,
    ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
    Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w
    których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie
    zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o
    archiwizacji
    Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
    - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
    podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
    00-193 Warszawa).
    Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
    narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,
    nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w
    służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie
    cywilnej.
    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie
    danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w
    dowolnym czasie.
    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna
    będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
    profilowane

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Udostępnił: Agnieszka Mróz

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji i Kadr

Wprowadzono: 09.04.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×