Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze
65-332 Zielona Góra UL. Partyzantów 40
print as PDF
Ogłoszenie nr 88217 / 25.11.2021
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: BHP Zespołu do spraw Dyscyplinarnych, Skarg i Wniosków
#BHP
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up KOMENDA MIEJSKA POLICJI W ZIELONEJ GÓRZE quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Kontrolowanie i ocena warunków służby i pracy, przestrzeganie zasad bhp oraz dokonywanie okresowej oceny stanu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy w celu formułowania wniosków
  • Prowadzenie postępowań powypadkowych funkcjonariuszy i pracowników Policji w celu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadków oraz ustalanie wniosków;
  • Organizowanie i prowadzenie szkoleń wstepnych, planowanie szkoleń okresowych dla policjantów i pracowników Policji oraz współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi i osobami w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń BHP;
  • Udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju oraz przedstawienie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych w celu poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w KMP Zielona Góra i jednostkach podległych;
  • Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą;
  • Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne i szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłasciwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie technik bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok administracja, na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Znajomość przepisów :- ustawa z dnia 26.06.1974r. Kodeks Pracy; Ustawa z dnia 21.11.2008r. o służbie cywilnej; ustawa z dnia 06.04.1990r. o Policji; ustawa o świadczeniach odszkodowawczych; Rozporzadzenie Rady Ministrów w sprawie służby BHP; Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy;Rozporzadzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • aktualne szkolenie okresowe dla pracowników służby bhp
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe kierunkowe BHP lub studia podyplomowe w zakresie bhp
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Budynek użyteczności publicznej o charakterze administracyjno-biurowym, przeznaczony do kompleksowej obsługi interesantów; praca biurowa w podstawowym systemie czasu pracy;-konieczność wyjść/wyjazdów służbowych   w teren; narzędzia pracy - komputer, drukarka,telefon,fax; praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;oświetlenie naturalne i sztuczne;praca samodzielna; miejsce pracy w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na drugim piętrze.

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie internetowej Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze pod adresem www.zgora.lubuska.policja.gov.pl w zakładce BIP KMP Zielona Góra

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna ( w zależności od ilości złożonych aplikacji zastrzega się możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy).

Przewidywany czas zastępstwa do: 2023-03-31
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 3 grudnia 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 88217"
na adres:
Komenda Miejska Policji
w Zielonej Górze
Zespół Kadr i Szkolenia
ul.Partyzantów 40
65-332 Zielona Góra
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
477952611
  • Dokumenty należy złożyć do: 03.12.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administratorem danych osobowych o kandydatach do pracy w Komendzie Miejskiej Policji w Zielonej Górze jest Komendant Miejski Policji w Zielonej Gorze z siedzibą w Zielonej Górze przy ul.Partyzantów 40, 65-332 Zielona Góra.

    Dane osobowe będą przetwarzane wyłacznie w celu zapewnienia sprawnego oraz prawidłowego przebiegu postepowania rekrutacyjnego do pracy w Komendzie Miejskiej Policji w Zielonej Górze. Dane osobowe będa przetwarzane przez okres nie dłuższy niż wynikający z przepisów ustawy z dnia 14.07.1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2018r. poz.217). Kandydaci mają prawo dostepu do swoich danych oraz prawo żadania ich sprostowania. Mają również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w zwiazku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować bedzie zakonczeniem współpracy. Ponadto mają prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzedu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani, Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Podanie danych jest dobrowolne.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze

Udostępnił: Sylwia Ejsmont

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 25.11.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×