Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze
65-332 Zielona Góra UL. Partyzantów 40
print as PDF
Ogłoszenie nr 75890 / 16.03.2021
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: obsługi systemów informatycznych w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym
#administracja publiczna
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up KOMENDA MIEJSKA POLICJI W ZIELONEJ GÓRZE quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Wprowadza dane, modyfikuje i kończy sprawy w aplikacji komputerowej ERCDŚ(Elektroniczny Rejestr Czynności Dochodzeniowo-Śledcze) na podstawie druków KSIP postępowań przygotowawczych i czynności sprawdzajacych w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym
  • Wprowadza dane o postępowaniach, modyfikuje je i kończy rejestracje w systemie KSIP na podstawie druków KSIP postępowań przygotowawczych prowadzonych w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym
  • Poprzedza rejestracje przeprowadzeniem szczegółowej weryfikacji wprowadzonych zapisów zarówno pod katem wymogów formalnych jak i merytorycznych, potwierdzeniem danych osobowych w oparciu o inne bazy danych
  • Obsługuje przekazanie rejestracji z terenu kraju do Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego KMP w Zielonej Górze wystawionych do przejęcia i przekazania w systemie KSIP i ERCDŚ w celu usunięcia nieprawidłowych danych w zawartych w Policyjnych systemach informatycznych
  • Wprowadza dane do systemu SWOP (System wspomagania Obsługi Policji) dot. funkcjonariuszy i pracowników Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego KMP w Zielonej Górze
  • przeprowadza okresowe analizy spraw rejestrowanych w Policyjnych systemach KSIP i ERCDŚ w celu sporzadzenia zleconych danych statystycznych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 7 miesięcy w pracy biurowej lub administracji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie administracja
  • Doświadczenie zawodowe doświadczenie w pracy na stanowisku obsługi komputera
  • przeszkolenie z zakresu rejestracji i obiegu systemów informatycznych
  • umiejętność obsługi komputera w aplikacji Excel, Word, Office
Co oferujemy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Warunki pracy:warunki dotyczace charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

- stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych, na parterze,
- praca ma głownie charakter biurowy;
- praca przy komputerze więcej niż cztery godziny dziennie,
- czas pracy-zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej
- większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej.

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia. Zatrudnienie nowego pracownika w
Komendzie Miejskiej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Miejskiego Policji ds.
Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego       i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po
potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się
poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. Oferty, które nie spełnią wymogów
formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane
własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby
niepełnosprawne. Decyduje data stempla pocztowego. Zakwalifikowane osoby zostaną zaproszone do wzięcia
osobistego udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, Prosimy kandydatów/kandydatki o podanie numeru telefonu i/lub
adresu poczty elektronicznej, List motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w
ogłoszeniu. Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie na stronie internetowej Komendy Miejskiej Policji
w Zielonej Górze pod adresem www.zgora.lubuska.policja.gov.pl w zakładce BIP KMP Zielona Góra. Proponowane
warunki wynagrodzenia: mnożnik kwoty bazowej w wysokości 1,4029 tj.2850,64 brutto plus dodatek z tytułu wysługi lat       (5%-20% wynagrodzenia zasadniczego).

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Metody/techniki, które będą stosowane podczas  naboru:

- weryfikacja formalna ofert,

-test wiedzy,

- rozmowa kwalifikacyjna

( w zależności od ilości złożonych aplikacji zastrzega się możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy)

Przewidywany czas zastępstwa do: 2021-09-28
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • Poświadczenie Bezpieczeństwa i dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne".
calendar icon

Aplikuj

do 22 marca 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 75890"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze
ul.Partyzantów 40
65-332 Zielona Góra
Zespół Kadr i Szkolenia
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
477952611
  • Dokumenty należy złożyć do: 22.03.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze

Udostępnił: Sylwia Ejsmont

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 16.03.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×