Biuro - zdjęcie 26 - plan budynku
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasto Zielona Góra
65-120 Zielona Góra Al. Zjednoczenia 110 b
print as PDF
Ogłoszenie nr 154386 / 24.07.2025
Dołącz do nas jako:

inspektor

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasto Zielona Góra
#administracja publiczna #budownictwo
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przyjmuje zawiadomienia o rozpoczęciu budowy, analizuje dokumentację i ewentualnie wzywa do jej uzupełnienia
  • przyjmuje zawiadomienia o zakończeniu budowy oraz wnioski o pozwolenia na użytkowanie, analizuje dokumentację i ewentualnie wzywa do jej uzupełnienia, sporządza postanowienia i decyzje związane z obsługą tych zagadnień
  • dokonuje bieżącej obsługi sekretariatu urzędu – rejestrowanie pism przychodzących w systemie EZD RP, rozmowy telefoniczne, zawożenie i odbiór korespondencji samochodem służbowym, pierwszy kontakt z interesantami
  • prowadzi rejestry umożliwiające sporządzanie sprawozdań w szczególności Głównemu Urzędowi Statystycznemu, Głównemu Urzędowi Nadzoru Budowlanego, Lubuskiemu Wojewódzkiemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego
  • zajmuje się dbaniem o funkcjonowanie archiwum urzędu
  • dokonuje bieżących zamówień materiałów biurowych i innych materiałów eksploatacyjnych wykorzystywanych do funkcjonowania urzędu; współuczestniczy w czynnościach kontrolnych lub oględzinach – jeśli będzie taka potrzeba; wspomaga, w razie potrzeby, pozostałych pracowników przy czynnościach polegających na przekazywaniu akt administracyjnych innym instytucjom (szczególnie może to polegać na kserowaniu, skanowaniu, potwierdzaniu dokumentów za zgodność z oryginałem);
  • wykonuje inne polecenia przełożonego w zakresie zadań wyżej niewymienionych a związanych z bieżącą działalnością urzędu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy co najmniej 2 lata
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • dobra znajomość obsługi komputera i obsługi programów Microsoft Office
  • ogólna znajomość ustawy - Prawo budowlane po kątem zadań realizowanych przez organy nadzoru budowlanego, a w szczególności przepisów dotyczących rozpoczęcia budowy oraz jej zakończenia
  • ogólna znajomość ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, w szczególności pod kątem regulacji związanych bezpośrednio z realizowanymi na stanowisku zadaniami, tzn. postanowienia i decyzje, zaświadczenia, sposób obliczania terminów i dostarczania korespondencji, wezwania, skargi oraz wnioski
  • komunikatywność – ma to szczególne znaczenie z uwagi na stały kontakt z klientem oraz pozostałymi pracownikami urzędu
  • chęć nauki i współpracy z pozostałymi pracownikami urzędu – oferujemy pełen instruktaż w zakresie zadań realizowanych na stanowisku i pomoc dopóki nie będzie możliwe samodzielne realizowanie większości z nich
  • znajomość obsługi programu EZD
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • mile widziane doświadczenie w administracji
  • • mile widziane wykształcenie lub uprawnienia związane z zakresem zadań na oferowanym stanowisku (takie jak np.: prawo, administracja, technik administracji, wykształcenie średnie budowlane, uprawnienia budowlane w ograniczonym lub pełnym zakresie)
  • prawo jazdy
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych
  • umiejętność praktycznego stosowania przepisów ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu

Szkolenia dla członków korpusu Służby Cywilnej,

Dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od dokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy),

Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”

Pomoc materialna w okresie świąt z ZFŚS

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Warunki pracy

*przyjmuje zawiadomienia o rozpoczęciu budowy, analizuje dokumentację i ewentualnie wzywa do jej uzupełnienia;
*przyjmuje zawiadomienia o zakończeniu budowy oraz wnioski o pozwolenia na użytkowanie, analizuje dokumentację i ewentualnie wzywa do jej uzupełnienia, sporządza postanowienia i decyzje związane z obsługą tych zagadnień;
*dokonuje bieżącej obsługi sekretariatu urzędu – rejestrowanie pism przychodzących w systemie EZD RP, rozmowy telefoniczne, zawożenie i odbiór korespondencji samochodem służbowym, pierwszy kontakt z interesantami;
*prowadzi rejestry umożliwiające sporządzanie sprawozdań w szczególności Głównemu Urzędowi Statystycznemu, Głównemu Urzędowi Nadzoru Budowlanego, Lubuskiemu Wojewódzkiemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego;
*zajmuje się dbaniem o funkcjonowanie archiwum urzędu;
*dokonuje bieżących zamówień materiałów biurowych i innych materiałów eksploatacyjnych wykorzystywanych do funkcjonowania urzędu;
*współuczestniczy w czynnościach kontrolnych lub oględzinach – jeśli będzie taka potrzeba; wspomaga, w razie potrzeby, pozostałych pracowników przy czynnościach polegających na przekazywaniu akt administracyjnych innym instytucjom (szczególnie może to polegać na kserowaniu, skanowaniu, potwierdzaniu dokumentów za zgodność z oryginałem);
*wykonuje inne polecenia przełożonego w zakresie zadań wyżej niewymienionych
a związanych z bieżącą działalnością urzędu.

Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalny i sztucznym oświetleniu,  przemieszczanie się pomiędzy pokojami i piętrami. Obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, niszczarka), bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z klientami zewnętrznymi - konieczna komunikatywność i odporność na stres związany z obsługą klientów zewnętrznych. Siedziba znajduje się na parterze i I piętrze, w budynku bez windy. Praca nie będzie wykonywana w porze nocnej i nie dotyczy pracy zmianowej.

 

Dodatkowe informacje
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani - poinformowani będą telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak takiej informacji równoznaczny będzie z odrzuceniem oferty. Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone. Zastrzega się możliwość odwołania konkursu o naborze w każdym czasie bez podania przyczyny.

Pracę możesz rozpocząć od: 2025-08-29
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • zaświadczenie lub świadectwa pracy potwierdzające staż pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracowała /ł lub nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kserokopia prawa jazdy
calendar icon

Aplikuj

do 6 sierpnia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 154386"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasto Zielona Góra
ul. Aleja Zjednoczenia 110 b , 65-120 Zielona Góra
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na inspektora w PINB Miasto Zielona Góra"

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.08.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Łukasz Dobrochowski; 68 321 83 40
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: 68 321 83 40
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasto Zielona Góra ul. Aleja Zjednoczenia 110 b , 65-120 Zielona Góra
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasto Zielona Góra

Udostępnił: Iwona Awiżeń

Komórka organizacyjna: -

Wprowadzono: 24.07.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×