Biuro - zdjęcie 2
Archiwum Państwowe w Zielonej Górze
65-762 Zielona Góra Aleja Wojska Polskiego 67A
print as PDF
Ogłoszenie nr 144104 / 22.10.2024
Dołącz do nas jako:

archiwista

Do spraw: Ewidencji i opracowania zasobu Oddział II- ewidencji, opracowania i zabezpieczania zasobu archiwalnego
#archiwa/archiwistyka
Dostępne także dla
cudzoziemców
available for foreigners

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Rozpoznaje przynależność zespołową, nadaje układ wewnętrzny jednostkom archiwalnym różnych rodzajów dokumentacji tradycyjnej
  • Dokonuje oceny wartości dokumentacji w kontekście brakowania wewnętrznego jednostek, opisuje teczki aktowe, w celu uporządkowania materiałów archiwalnych, wytworzonych po 1945 r.
  • Opisuje jednostki w systemie ZoSIA oraz wprowadza do systemu spisy zdawczo- odbiorcze materiałów archiwalnych przyjmowanych do zasobu
  • Zajmuje się opakowywaniem, paginowaniem i znakowaniem materiałów archiwalnych
  • Segreguje akta w zespole, nadaje im układ, sporządza wstępy do inwentarzy i przedstawia je do zatwierdzenia
  • Sporządza indeksy i inne pomoce, w celu pogłębienia informacji środków ewidencyjnych
  • Bierze udział w skontrum zasobu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze ogólnym
  • Znajomośc przepisów prawnych, w tym: Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r., w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej
  • Wiedza z zakresu historii regionalnej i historii Polski, zwłaszcza z zakresu administracji rządowej, samorządowej, przedsiębiorstw, instytucji społecznych i kulturalnych
  • Obsługa komputera, urządzeń i programów biurowych
  • Komunikatywność, otwarty stosunek do klienta, umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe o specjalności historia archiwistyka lub zarządzanie dokumentacją
  • Wiedza z zakresu metodyki archiwalnej i zarządzania dokumentacją
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 5 listopada 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 144104"
na adres:
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 144104" na adres:
Skrzynka pocztowa znajdująca się przy drzwiach do Archiwum Państwowego w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 67A, 65-762 Zielona Góra;
drogą pocztową lub przy pomocy e-PuAP: /7r62b9uvkt/SkrytkaESP
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
68 329 98 01
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 05.11.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Zielonej Górze

Udostępnił: Małgorzata Szmołda

Komórka organizacyjna: Główny specjalista ds. Kadr i rozwoju zawodowego

Wprowadzono: 22.10.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×