KPRM - budynek
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu
68-100 Żagań ul. Nowogródzka 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 140805 / 29.07.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

Sekcja Organizacyjno-Kadrowa
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Ewidencjonuje pieczęcie i stemple w Komendzie Powiatowej, przestrzega zasad postępowania z pieczęciami i stemplami oraz trybem zamawiania i zaopatrywania w pieczęcie i stemple
  • Realizuje zadania z zakresu planowania pracy w Komendzie Powiatowej
  • Organizuje odprawy służbowe, narady i konferencje z udziałem Komendanta Powiatowego
  • Prowadzi rejestr zarządzeń i rozkazów Komendanta Powiatowego w Komendzie Powiatowej
  • Opracowuje i ewidencjonuje zarządzenia, rozkazy i decyzje Komendanta Powiatowego w sprawach właściwych dla Sekcji Organizacyjno-Kadrowej
  • Przygotowuje zbiorcze analizy oraz wnioski z zakresu działania Komendy Powiatowej
  • Realizuje zadania z zakresu skarg i wniosków, prowadzenia ewidencji skarg i wniosków dla Komendy Powiatowej
  • Prowadzi sprawy obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną w Komendzie Powiatowej
  • Prowadzi sekretariat Komendanta Powiatowego i kancelarii ogólnej Komendy Powiatowej
  • Nadzoruje przeprowadzenie testów sprawności fizycznej strażaków systemu zmianowego w JRG PSP
  • Prowadzi okresową ocenę sprawności fizycznej strażaków systemu codziennego i dla strażaków Stanowiska Kierowania Komendanta Powiatowego
  • Organizuje współpracę z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej
  • Współpracuje z żagańskim kołem Związku Emerytów i Rencistów Pożarnictwa RP, Zarządami ZOSP RP, Komendantami Gminnymi OSP, związkami zawodowymi, innymi organizacjami i jednostkami organizacyjnymi
  • Zleca właściwym podmiotom zewnętrznym obsługę prawną Komendy
  • Prowadzi ewidencję urlopów pracowniczych dla systemu codziennego i zmianowego
  • Prowadzi ewidencję wydanych zgód na podjęcie zajęcia zarobkowego poza służbą przez strażaków pełniących służbę oraz pracowników cywilnych w KP PSP w Żaganiu
  • Obsługuje i edytuje dane Systemu Obsługi Legitymacji dla funkcjonariuszy PSP
  • Prowadzi zadania z zakresu opieki zdrowotnej
  • Kieruje na badania kierowców, profilaktyczne okresowe i kontrolne, na badania wstępne oraz nadzoruje dopuszczenie do pracy tylko tych osób, które posiadają aktualne orzeczenia lekarskie wydane po badaniach wstępnych, okresowych lub kontrolnych
  • Prowadzi dokumentację osób posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami, w tym wydaje upoważnienia do prowadzenia pojazdów służbowych oraz zezwolenia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych
  • Podejmuje inicjatywę opracowania projektów aktów prawnych w zakresie problematyki prowadzonej przez Sekcję Organizacyjno-Kadrową regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy
  • Współpracuje z kierownikami pozostałych komórek organizacyjnych w zakresie określonym w Regulaminie Organizacyjnym
  • Przygotowuje Komendantowi materiały, informacje, analizy i sprawozdania w zakresie problematyki organizacyjnej
  • Przestrzega przepisów prawnych zawartych w dziennikach ustaw, monitorach polskich, dziennikach urzędowych, itp.
  • Przestrzega obowiązujących w Komendzie Powiatowej zarządzeń, regulaminów, instrukcji, rozkazów, decyzji, itp. (regulaminu organizacyjnego, instrukcji kancelaryjnej, instrukcji obiegów dokumentów, ceremoniału pożarniczego, regulaminu służby wewnętrznej, instrukcji wychowania fizycznego, instrukcji kasowej)
  • Realizuje zadań dotyczących ochrony informacji niejawnych, danych osobowych i tajemnicy służbowej, a w szczególności przyjmowanie oświadczeń o przestrzeganiu ochrony informacji niejawnych
  • Prowadzi oszczędną gospodarkę czynnikami energetycznymi, gazowymi, telekomunikacyjnymi, itp.
  • Podejmuje czynności ograniczające wydatkowanie środków finansowych w zakresie utrzymywania obiektów, ich wyposażenia i użytkowania
  • Inicjuje postęp organizacyjny, techniczno-ekonomiczny w zakresie wykonywanych zadań pracowniczych
  • Obsługuje i aktualizuje dane w komputerowych programach użytkowych
  • Przyjmuje oświadczenia majątkowe funkcjonariuszy
  • Aktualizuje bazę danych pracowników i strażaków świadczących pracę/pełniących służbę w Komendzie Powiatowej
  • Samodzielne działa w ramach przysługujących uprawnień (brak poleceń wyższych przełożonych nie zwalnia z obowiązku podejmowania decyzji)
  • Wystawia polecenia wyjazdu służbowego dla strażaków/pracowników Komendy i nadzoruje ich prawidłowym obiegiem
  • Prowadzi kasę w KP PSP w Żaganiu
  • Pełnieni funkcji administratora i koordynatora systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD
  • Realizuje zadania socjalno - bytowe strażaków i pracowników cywilnych Komendy Powiatowej
  • Obsługuje i na bieżąco aktualizuje dane w Systemie Wspomagania Decyzji („SWD-ST”) w zakresie działania komórki
  • Przestrzega ustalonych procedur obiegu dokumentów i realizuje prace archiwalne w zakresie przekazywania wytworzonych akt archiwalnych i dokumentów do archiwum i ich brakowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonego
  • Zastępuje bezpośredniego przełożonego podczas jego nieobecności
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe w pracy w administracji
  • Doświadczenie zawodowe w pracy z zespołem
  • Znajomość obsługi komputera
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Prawo jazdy kat. B
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Bony lub paczki przyznawane pracownikom (np. z okazji świąt)
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników (wczasy pod gruszą)
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze
  • Możliwość zakupu dodatkowego ubezpieczenia
  • Możliwość korzystania z Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
  • Możliwość ubiegania się o zapomogę pieniężną
  • Spotkania integracyjne dla pracowników
  • Dbamy o ergonomiczne i komfortowe (ponadstandardowe) warunki pracy
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopia prawa jazdy
calendar icon

Aplikuj

do 9 sierpnia 2024

na adres:
Dokumenty należy złożyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie komendy lub listownie (decyduje data wpływu do urzędu) z dopiskiem; "Ogłoszenie nr 140805. Nabór służba cywilna 2024 - imię i nazwisko" na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu ul. Nowogródzka 3, 68-100 Żagań
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
68 368 13 36
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 09.08.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu

Udostępnił: Izabela Biniek

Komórka organizacyjna: Sekcja organizacyjno-kadrowa

Wprowadzono: 29.07.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×