Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Świebodzinie
66-200 Świebodzin Ul. Zielona 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 99126 / 19.05.2022
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: Finansów i Zaopatrzenia Zespół ds Finansów i Zaopatrzenia
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • sporządzanie list płatniczych funkcjonariuszy i pracowników Policji celem wypłaty należnych świadczeń finansowych
  • przeprowadzanie postępowań szkodowych, sporządzanie dokumentacji w celu wyjaśnienia wszystkich okoliczności powstania szkody, opracowywanie sprawozdań z tych czynności oraz współpraca z firmami ubezpieczeniowymi w celu pozyskania środków na naprawienie szkody
  • prowadzenie postępowań odszkodowawczych z powodu utraty mienia prywatnego przez policjantów podczas wykonywania czynności służbowych, sporządzanie protokołów wstępnych i ustalanie faktów i okoliczności oraz wartości i tym samym proponowanie komisji odszkodowawczej wniosków końcowych postępowania
  • zajmowanie się przyjmowaniem darowizn pieniężnych i rzeczowych przez Komendę Powiatową Policji w Świebodzinie, sporządzanie wymaganej dokumentacji związanej z darowiznami
  • prowadzenie gospodarki powierzonym sprzętem i ewidecjonowanie sprzętu techniki biurowej, policyjnej, sprzętu żywnościowego oraz kulturalno - oświatowego, wystawianie dokumentów przyjęcia zamówienia na brakujący, a niezbędny sprzęt
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe w administracji lub pracy biurowej
  • znajomość przepisów z zakresu metod i form pracy kancelaryjno - biurowej
  • umiejętność korzystania z pakietu biurowego Microsoft Office oraz urządzeń biurowych
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność stosowania obowiązującego prawa w praktyce
  • terminowość, dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność oraz odpowiedzialność
  • wysoka kultura osobista
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w pracy w administracji lub pracy biurowej
  • przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • chęć doskonalenia posiadanych umiejętności
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
Co oferujemy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca biurowa w wymiarze 8 godzin na dobę. Praca przy monitorze komputera powyżej 4 godzin na dobę. Praca w budynku Komendy Powiatowej Policji w Świebodzinie przy ul. Zielonej 2, 66-200 Świebodzin w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na pierwszym piętrze budynku trzykondygnacyjnego z oświetleniem naturalnym i sztucznym. Obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę. Stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia służące do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon, ksero, niszczarka do dokumentów.

Dodatkowe informacje
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Wynagrodzenie zasadnicze 4 261,18 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5 % do 20 % wynagrodzenia zasadniczego.

Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne z brakiem wskazania konkretnego zespołu i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przesłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, w przypadku ofert składanych osobiście decyduje data wpływu do Komendy Powiatowej Policji w Świebodzinie.

Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis! W ofercie należy podać nr ogłoszenia.

Nasz urząd jest pracodwacą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. Oferty odrzucone mogą być odebrane do dnia 15 czerwca 2022 r. , a oferty nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych
  • ocena złożonych dokumentów
  • test wiedzy z zakresu wykonywanych zadań na stanowisku pracy
  • rozmowa kwalifikacyjna
Pracę możesz rozpocząć od: 2022-07-11
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy
calendar icon

Aplikuj

do 29 maja 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 99126"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Świebodzinie, ul. Zielona 2, 66-200 Świebodzin z dopiskiem specjalista w Zespole ds Finansów i Zaopatrzenia
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
477935270
  • Dokumenty należy złożyć do: 29.05.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Państwa danych osobowych w ramach procesu rekrutacji jest Komenda Powiatowa Policji w Świebodzinie, ul. Zielona 2, 66-200 Świebodzin, jako pracodawca za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Komendant Powiatowy Policji w Świebodzinie
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych z którym można się skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod.swiebodzin_go.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: odbiorcami do których mogą być przekazane Państwa dane osobowe są podmioty uprawnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Świebodzinie

Udostępnił: Aurelia Czapracka-Wilczek

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 19.05.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×