Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Świebodzinie
66-200 Świebodzin ul. Zachodnia 58
print as PDF
Ogłoszenie nr 144581 / 05.11.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor weterynaryjny

Do spraw: ochrony zwierząt w zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie postępowań kontrolnych i administracyjnych w zakresie wymagań weterynaryjnych dla podejmowanych i prowadzonych działalności nadzorowanych w zakresie obrotu, pośrednictwa i transportu zwierząt oraz dla sektora akwakultury,
  • Prowadzenie postępowań kontrolnych i administracyjnych w zakresie ochrony zwierząt, w tym również podczas ochrony zwierząt w transporcie,
  • Prowadzenie postępowań kontrolnych i administracyjnych w zakresie wymagań weterynaryjnych dotyczących przesyłek w handlu, wywozu oraz przywozu zwierząt i niejadalnych produktów pochodzenia zwierzęcego,
  • Podejmowanie niezwłocznie wszelkich, niezbędnych czynności urzędowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, podlegających obowiązkowi zwalczania,
  • Podejmowanie niezwłocznie wszelkich, niezbędnych czynności urzędowych w celu wykrycia lub wykluczenia chorób zakaźnych zwierząt, w tym chorób odzwierzęcych,
  • Kontrolowanie zdrowia zwierząt umieszczanych na rynku lub przeznaczonych do handlu, wywozu, przywozu oraz tranzytu wraz z wystawieniem stosownych świadectw zdrowia (dotyczy wyłącznie lekarza weterynarii),
  • Sporządzanie w oparciu o analizę ryzyka we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi wymaganych projektów planów kontroli, sprawozdań jakościowych, ilościowych i finansowych stanowiących część planów Inspektoratu,
  • Przeprowadzanie planowych kontroli zgodnie z rocznym Planem Kontroli oraz przeprowadzanie kontroli doraźnych lub kontroli problemowych zleconych przez organa Inspekcji Weterynaryjnej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej, np. zootechnik
  • W przypadku lekarza weterynarii - prawo wykonywania zawodu,
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, internet, poczta elektroniczna),
  • Prawo jazdy kat. B i umiejętność prowadzenia samochodu.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

-pełne dofinasowanie do specjalizacji (w przypadku lekarza weterynarii),

-pełne dofinasowanie do studiów podyplomowych zaocznych,

-podjęcie w pracy w zakładzie leczniczym dla zwierząt poza godzinami pracy urzędu, po uprzednim uzyskaniu zgody Powiatowego Lekarza Weterynarii (w przypadku lekarza weterynarii),

-zatrudnienie na umowę o pracę (bez okresu próbnego),

-dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),

-dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy na umowę o pracę,

-podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach indywidualnych programów rozowoju zawodowego.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

• Praca w wymiarze 8 godz. od poniedziałku do piątku w siedzibie urzędu i/lub na terenie powiatu świebodzińskiego,

• Praca biurowa z użyciem komputera (powyżej 4 godz. dziennie) i innych urządzeń biurowych,

• Praca w godzinach nadliczbowych i/lub w dniach wolnych od pracy wg potrzeb urzędu,

• Stres związany z wykonywaniem czynności pod presją czasu,

• Bariery architektoniczne: ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich, miejsce pracy na piętrze w budynku jednopiętrowym, brak windy,

• Wyjazdy służbowe, szkolenia,

• Prowadzenie samochodu służbowego.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopię prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii w przypadku lekarza wetrynarii,
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy i umiejętności prowadzenia samochodu
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 20 listopada 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 144581"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Świebodzinie
ul. Zachodnia 58
66-200 Świebodzin

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
683822554
  • Dokumenty należy złożyć do: 20.11.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Świebodzinie, tel. 68 38 225 54, adres e-mail: piwswiebodzin@zgora.wiw.gov.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Rafał Guzik, adres e-mail: abi@vp.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: nie dotyczy
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Świebodzinie

Udostępnił: Ewa Bekisz

Komórka organizacyjna: PIW w Świebodzinie

Wprowadzono: 05.11.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×