Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sulęcinie
69-200 Sulęcin ul. Emilii Plater 8
print as PDF
Ogłoszenie nr 148203 / 11.02.2025
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: kwatermistrzowskich Samodzielne stanowisko ds. kwatermistrzowskich
#zamówienia publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • • administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej, a także planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie
  • • prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy powiatowej
  • • dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych
  • • prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej i magazynu głównego komendy powiatowej
  • • prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej majątku i likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku
  • • sporządzanie planów zakupów i robót budowlano-instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej
  • • realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł
  • • systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów i ustalenie z komórką właściwą ds. operacyjnych priorytetów w tym zakresie
  • • nadzór nad inicjowaniem i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno-technicznej samochodów i sprzętu silnikowego;
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość Ustaw o Państwowej Straży Pożarnej, o Ochotniczych Strażach Pożarnych, o Ochronie Przeciwpożarowej, o Służbie Cywilnej, Prawo zamówień publicznych, Kodeks Pracy, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
  • Umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi, obsługa komputera i urządzeń biurowych, w tym pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Ukończone szkolenie/szkolenia w zakresie stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Możliwość przynależności do Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej.
  • Możliwosć wzięcia udziału w szkoleniach.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca biurowa w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sulęcinie w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na pierwszym piętrze budynku bez windy.
  • Praca w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30 (wymiar etatu 1).
  • Załatwianie spraw służbowych poza jednostką.
  • Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
  • Oświetlenie sztuczne i naturalne.
  • Praca z bazami danych i programami specjalistycznymi (EZD, Fortech, SWD-ST).
  • Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.
  • Obsługa urządzeń biurowych.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Nabór na stanowisko inspektora do spraw kwatermistrzowskich w KSC w tutejszej Komendzie będzie przeprowadzony w następujących etapach:

I etap: złożenie dokumentów, wstępna ocena ofert oraz ustalenie listy kandydatek/kandydatów spełniających wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze

II etap: test wiedzy

III etap: rozmowa kwalifikacyjna

 

Pracę możesz rozpocząć od: 2025-04-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Potwierdzenia (certyfikaty) ukończonych szkoleń
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 28 lutego 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 148203"
na adres:
Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej
w Sulęcinie
ul. E. Plater 8
69-200 Sulęcin
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
95 755 00 56
  • Dokumenty należy złożyć do: 28.02.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Sulęcinie informuje, że:

    1.    Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Sulęcinie, ul. E. Plater 8,  69-200 Sulęcin, tel. 95 755 00 54, fax 95 755 14 37, e-mail: sekretariat@straz.sulecin.pl

    2.    W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sulęcinie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, zatrudniony w Komedzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp., tel. 95 733 83 18, e-mail: inspektor.rodo@straz.gorzow.pl

    3.    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji rekrutacji do służby
    w Komedzie Powiatowej PSP w Sulęcinie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c RODO
    w związku z art. 13 i 28 Ustawy o Państwowej Straży Pożarnej.

    4.    Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być jednostki organizacyjne Państwowej Straży Pożarnej, podmioty publiczne, podmioty przetwarzające realizujące usługi na rzecz KP PSP w Sulęcinie.

    5.    Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    6.    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w przepisach właściwych w sprawie materiałów archiwalnych.

    7.    Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    8.    Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
    ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01,
    e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.

    9.    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, jest wymagane w celu nawiązania stosunku służbowego (zawarcia umowy o pracę),
    a w zakresie nie wymaganym ustawą jest dobrowolne. Jest Pani/Pan zobowiązana/y
    do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu rekrutacyjnym i brak możliwości nawiązania stosunku służbowego (zawarcia umowy o pracę).

    10.  Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sulęcinie

Udostępnił: Monika Żuk

Komórka organizacyjna: sekcja ds. organizacyjno - kadrowych

Wprowadzono: 11.02.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×