Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze
65-332 Zielona Góra UL. Partyzantów 40
print as PDF
Ogłoszenie nr 82450 / 05.08.2021
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: administracyjno-gospodarczych w Zespole do spraw Prezydialnych
#administracja publiczna
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up KOMENDA MIEJSKA POLICJI W ZIELONEJ GÓRZE quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Koordynuje pracę pracowników administracyjno-gospodarczych KP w Sulechowie i podległych Posterunków Policji, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania, utrzymania czystości w jednostce oraz usunięcia bieżacych usterek
  • Prowadzi ewidencję czasu pracy i absencji pracowników Komisariatu Policji, rejestruje w systemie SWOP ewidencję czasu pracy i służby pracowników KP i funkcjonariuszy pionu kryminalnego
  • Prowadzi gospodarkę mieszkaniową funkcjonariuszy, opracowuje decyzje w celu przygotowawnia wykazów naliczeń równoważnika za brak i remont lokalu mieszkalnego
  • Merytorycznie opracowuje, weryfikuje stawki, zgodność z umową lub zleceniem:rachunki biegłych za ekspertyzy, faktury za świadczenie usług przez Akademie Medyczne, badanie zatrzymanych, holowanie i parking pojazdów, w celu ich weryfikacji i prawidłowości
  • Prowadzi pomocniczą ewidencję sprzętu Komisariatu Policji, w celu dokonywania właściwych ruchów materiałowo-sprzętowych
  • Wydaje książki kontroli sprzętu transportowego, monitoruje jego wykorzystanie, terminy badań technicznych oraz napraw bieżących, w celu właściwej gospodarki sprzętem transportowym
  • Zaopatruje Komisariat Policji w Sulechowie i podległe Posterunki Policji w materiały biurowe, druki, środki czystości, materiały techniki policyjnej, w celu zapewnienia bieżącej działalności jednostki.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 7 miesięcy na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • obsługa urządzeń biurowych, umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata i 1 miesiąc na stanowisku o podobnym zakresie zadań
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 13 sierpnia 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 82450"
na adres:
Komenda Miejska Policji
Partyzantów 40
65-332 Zielona Góra
Zespół Kadr i Szkolenia
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
477952611
  • Dokumenty należy złożyć do: 13.08.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze

Udostępnił: Sylwia Ejsmont

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 05.08.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×