Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Strzelcach Krajeńskich
66-500 Strzelce Krajeńskie ul. Brzozowa 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 142240 / 05.09.2024
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: obsługi kancelaryjnej Sekretariatu Wydziału Ruchu Drogowego oraz rejestracji danych do policyjnych systemów informacyjnych dotyczących kierujących , naruszających przepisy drogowe Wydział Ruchu Drogowego

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • 1. Obsługa kancelaryjna i biurowa Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego.
  • 2. Prowadzenie ewidencji pism wchodzących i wychodzących w rejestrze przesyłek wpływających i wychodzących oraz przekazywanie korespondencji pomiędzy komórkami organizacyjnymi jednostki za książką doręczeń.
  • 3. Wykonywanie zadań w zakresie rejestrowania oraz wprowadzania danych do policyjnych systemów informatycznych, polegających na:  wprowadzaniu do systemu KSIP kart rejestracyjnych sprawców wykroczeń i przestępstw drogowych,  wprowadzaniu do systemu SEWIK kart zdarzeń drogowych,  prowadzeniu rejestrów i kartotek dotyczących kierujących, naruszających przepisy ruchu drogowego,  udzielaniu informacji i wydawaniu zaświadczeń osobom zainteresowanym dotyczących wpisów do ewidencji kierowców,  prowadzeniu korespondencji dotyczącej kart rejestracyjnych wykroczeń i przestępstw w ruchu drogowym,  dokonywaniu sprawdzeń osób w systemie KSIP,  sporządzaniu wydruków z systemów Centralnej Ewidencji Ludności (CEL) i Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców (CEPIK),  wprowadzaniu danych z pism do systemu Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego,  dokonywaniu analiz stanu bezpieczeństwa w ruchu drogowym w oparciu o System Ewidencji Wypadków i Kolizji w ruchu drogowym (SEWIK).
  • 4. Redagowanie i sporządzanie odpowiedzi do pism przechodzących do Wydziału.
  • 5. Udzielanie informacji, dla firm ubezpieczeniowych, w zakresie zdarzeń drogowych.
  • 6. Gromadzenie oraz dokonywanie corocznej archiwizacji dokumentów ostatecznie załatwionych.
  • 7. Uczestniczenie w pracach komisji inwentaryzacyjnej.
  • 8. Doskonalenie wiedzy własnej zawodowej i ogólnej poprzez samokształcenie i uczestnictwo w szkoleniach.
  • 9. Przestrzeganie zasad BHP, przeciwpożarowych na swoim stanowisku pracy.
  • 10. Przestrzeganie zasad dotyczących Ochrony Informacji Niejawnych.
  • 11. Zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych na swoim stanowisku oraz zachowania ich w tajemnicy służbowej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie minimum średnie
  • Staż pracy co najmniej 1 rok w tym 6 miesięcy stażu pracy w administracji biurowej
  • • umiejętność stosowania interpretacji przypisów
  • • obsługa komputera
  • • dyspozycyjność
  • • umiejętność pracy w zespole
  • • umiejętność redagowania pism i notatek
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Do wynagrodzenia zasadniczego brutto 4.731,37 pracownikowi Korpusu Służby Cywilnej przysługuje dodatek za staż pracy (max 20% za 20 lat służby), nagroda roczna (wypłacana w miesiącu lutym).
  • W jednostce funkcjonuje Zakład Funduszu Świadczeń Socjalnych (gwarantowana dopłata do wypoczynku, paczki dla dzieci, możliwość wnioskowania o zapomogę     z przyczyn losowych).
  • W jednostce funkcjonuje PKZP, w którym są deponowane wkłady własne oszczędnosci pracowników oraz zapewniono możliwość korzystania z bezprocentowych pożyczek (przy spełnieniu odpowiednich warunków).

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • praca biuraowa przy oświetleniusztucznym i dziennym,
  • obsługa komputera,
  • obsługa systemów inforamatycznych w Policji,
  • bariery architektoniczne: brak windy I piętro oraz II piętro budynku,
  • udogodnienia: stojaki na rowery, pomieszczenia socjalne na każdym piętrze.
Dodatkowe informacje

UWAGA:

Do pracy na stanowisku staszego referenta wymagane jest poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do klauzuli "poufne". Zatrudnienie nastąpi po sprawdzeniu wybranej w naborze osoby i wydaniu tej osobie poświadczenia bezpieczeństwa.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - e-mail, telefon, adres

Osoby zakwalifikowane (do I etapu rozmowy rekrutacyjnej) zostana powiadomione e-,mailem lub telefonicznie do dnia 18 września 2024 roku.

Oferty odrzucone zostana zniszczone komisyjnie komisyjnie, zgodnie z procedurami.

W razie pytań i watpliwości prosimy o kontakt 477925270. 

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • rozmowa rekrutacyjna,
  • badanie  umiejętności miękkich,
  • znajomość Ustawy o Służbie Cywilnej z dnia 21.11.2008r.  /Dz. U 2014 poz. 409/.

 

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 16 września 2024

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 142240"
na adres:
Miejsce składania dokumentów (w wersji papierowej):
Komenda Powiatowa Policji
66-500 Strzelce Krajeńskie
ul. Brzozowa 1

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 7925270
Ewa Rodzeń
Specjalista
Zespołu Kadr i Szkolenia
KPP Strzelce Krajeńskie
  • Dokumenty należy złożyć do: 16.09.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Strzelcach Krajeńskich tel. 47 7925200
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: 47 7925280
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Zespół Kadr i Szkolenia KPP Strzelce Krajeńskie - wyłącznie do celów rekrutacyjnych.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Strzelcach Krajeńskich

Udostępnił: Ewa Rodzeń

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 05.09.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×