kierownik kancelarii tajnej
Do spraw: prowadzenia, rejestrowania, pilnowania prawidłowego obiegu dokumentów niejawnych w jednostce oraz rejestracji w systemach informacyjnych Policji Zespół do spraw Ochrony Informacji Niejawnych i Prezydialnychul. Brzozowa 1
2024 r.
zasadnicze
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- świadectwom pracy w urzędzie o charakterze administracyjnym
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Aplikuj
do 25 czerwca 2024
• Miejsce składania dokumentów (w wersji papierowej):
Komenda Powiatowa Policji
66-500 Strzelce Krajeńskie
ul. Brzozowa 1
tel. 47 7925270
- Dokumenty należy złożyć do: 25.06.2024
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze