Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gorzowie Wielkopolskim
66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Teatralna 30
print as PDF
Ogłoszenie nr 139514 / 01.07.2024
Dołącz do nas jako:

młodszy kontroler transportu drogowego

w Wydziale Inspekcji
#administracja publiczna #działalność inspekcyjna #transport drogowy
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Samodzielnie prowadzi czynności kontrole na drodze w zakresie uprawnień i zadań ustawowych.
  • Samodzielnie prowadzi czynności kontrole w siedzibie przedsiębiorstw w zakresie uprawnień i zadań ustawowych.
  • Prowadzi postępowania administracyjnie oraz wydaje decyzje administracyjne o nałożeniu kar w celu realizacji zadań Inspekcji.
  • Obsługuje i implementuje dane do systemów informatycznych wykorzystywanych przez WITD w Gorzowie Wlkp.
  • Wykonuje czynności przygotowawcze oraz prowadzi sprawy związane z formułowaniem wniosków o wszczęcie postępowania: - karnego lub karno-skarbowego; - w sprawach wykroczeń; - przed organami Państwowej Inspekcji Pracy; - przewidzianych w umowach międzynarodowych w stosunku do przedsiębiorców zagranicznych.
  • Współdziała z organami kontroli państwowej w zakresie bezpieczeństwa i porządku ruchu drogowego na drogach publicznych.
  • Terminowo przygotowuje sprawozdania i analizy z wykonywanych zadań kontrolnych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie (potwierdzone świadectwem dojrzałości po zdanym egzaminie maturalnym).
  • Ukończone 23 lata.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Posiadanie uprawnień Inspektora Transportu Drogowego (potwierdzone zdanym egzaminem kwalifikacyjnym II stopnia).
  • Posiadanie wymaganego stanu zdrowia dla stanowiska Inspektora Transportu Drogowego (zgodnie z art. 76 ust.1 pkt. 5 ustawy o transporcie drogowym)
  • Znajomość ustaw: ustawa o transporcie drogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa prawo o ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa o drogach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego)
  • Posiadanie nienagannej opinii.
  • Obsługa komputera MS Office
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce.
  • Samodzielność, rzetelność, terminowość oraz umiejętność argumentowania.
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i zdolności analitycznego myślenia.
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej
  • Prawo jazdy kategorii: A, C, D, C+E, D+E
  • Język obcy: znajomość komunikatywna języka na poziomie B1: angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego
  • Sumienność, odpowiedzialność, systematyczność.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dodatek za wieloletnią pracę w służbie cywilnej w wysokośći wynoszącej po pięciu latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy następny rok pracy, aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Stabilną pracę, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w ciekawych obszarach, współpracę z ekspertami
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • Prowadzenie kontroli w terenie, jak i w siedzibach przedsiębiorstw.
  • Praca w terenie związna z wysiłkiem fizycznym.
  • Kierowanie pojazdem służbowym, w tym pojazedm uprzywilejowanym. Pojazd uprzywilejowany nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
  • Praca biurowa - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, obsługa urządzeń biurowych.
  • Praca z bronią palną.
  • Nietypowe godziny pracy, praca zmianowa. Praca na wysokości powyżej 3 metrów.
  • Wykonywanie czynności kontrolnych - obszar województwa lubuskiego. Realizacja czynności administracyjnych - biuro Oddziału Wydziału Inspekcji w Słubicach.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne" - za kompletne oferty uznane będą oferty zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Oferty przesłane drogą elektroniczną nieopatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym, dostarczone faksem, dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
  • Wzór oświadczenia jest dostępny pod adresem: http://bip.witd.gorzow.pl/ w zakładce praca - aktualne oferty pracy.
  • W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.
  • Osoba wyłoniona w drodze naboru zostanie skierowane na badania lekarskie w celu stwierdzenia braku przeciwskazań zdrowotnych oraz braku przeciwskazań psychologicznych do wykonywania czynności inspektora Inspekcji Transportu Drogowego (w tym pod kątem pracy z bronią palną, prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych i pracy na wysokości).
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Weryfikacja formalna nadesłanych ofert

  • Rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego i/lub case study

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-08-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień Inspektora Transportu Drogowego (zdany egzamin kwalifikacyjny II stopnia).
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B.
  • Oświadczenie o ukończeniu 23 lat.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji lub zatrudnienia.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy. kat. A, C, D, C+E,D+E.
calendar icon

Aplikuj

do 15 lipca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 139514"
na adres:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego
ul. Teatralna 30
66-400 Gorzów Wlkp.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
95 7255 107
  • Dokumenty należy złożyć do: 15.07.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lubuski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: sekretariat@witd.gorzow.pl, lub tradycyjnie pod adresem: ul. Teatralna 30, 66-400 Gorzów Wielkopolski (z dopiskiem: „ochrona danych osobowych”).
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@witd.gorzow.pl, lub tradycyjnie pod adresem: ul. Teatralna 30, 66‑400 Gorzów Wielkopolski (z dopiskiem: „ochrona danych osobowych”).
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: dane nie będą udostępnianie innym osobom
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Lubuski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gorzowie Wielkopolskim

Udostępnił: Natalia Rogowska

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko ds. kadr

Wprowadzono: 01.07.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×