Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Słubicach
69-100 Słubice Konstytucji 3 Maja 79
print as PDF
Ogłoszenie nr 142365 / 06.09.2024
Dołącz do nas jako:

główny księgowy

Samodzielne stanowisko pracy ds. finansowych
#budżet #finanse #księgowość
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • 1. Prowadzenie księgowości kont analitycznych i syntetycznych oraz sprawozdawczości finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania komendy
  • 2. Analiza dochodów i wydatków w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania komendy.
  • 3. Prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych, płatności wobec kontrahentów oraz rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym.
  • 4. Sporządzanie miesięcznych list płac i dodatkowych list dotyczących wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników i funkcjonariuszy.
  • 5. Kontrola wydatkowania środków publicznych.
  • 6. Nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczania inwentaryzacji majątku komendy powiatowej.
  • 7. Opracowywanie i nadzór nad realizacją planu finansowego komendy.
  • 8. Prowadzenie dokumentacji księgowej zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami.
  • 9. Opracowywanie zbiorczych i szczegółowych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu i ich analiza.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 lat finanse i księgowość
  • oświadczenie lustracyjne - jeśli wymagane
  • nieposzlakowana opinia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomia, rachunkowość, finanse, bankowość
  • Staż pracy co najmniej 10 lat finanse i księgowość jednostki budżetowej
  • znajomość ustawy o finansach publicznych, rachunkowości, o zamówieniach publicznych, o PSP, o ochronie przeciwpożarowej oraz o służbie cywilnej
  • umiejętność obsługi komputerowych, programów biurowych i finansowo-księgowych
  • dyspozycyjność, terminowość, dokładność
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • kreatywność i umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność samodzielnej pracy
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 - 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie (tzw. trzynastka),
  • nagrody jubileuszowe,
  • nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia,
  • dodatki zadaniowe,
  • stabilne zatrudnienie - umowa o pracę.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie lustracyjne dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w korpusie służby cywilnej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dowodu osobistego
  • kopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych uprawnień, ukończonych kursów oraz szkoleń
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów z niepełnosprawnością
calendar icon

Aplikuj

do 16 września 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 142365"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Słubicach
ul. Konstytucji 3 Maja 79,
69-100 Słubice
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
95 750 76 14
  • Dokumenty należy złożyć do: 16.09.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Słubicach

Udostępnił: Monika Chrobak

Komórka organizacyjna: KP PSP w Słubicach

Wprowadzono: 06.09.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×