Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Międzyrzeczu
66-300 Międzyrzecz Pięciu Świętych Braci Międzyrzeckich 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 111585 / 01.12.2022
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: Zespołu do spraw Prezydialnych KP Skwierzyna Komisariat Policji w Skwierzynie
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie archiwum w Komisariacie Policji w Skwierzynie poprzez przyjmowanie akt, udzielanie informacji, wydawanie zaświadczeń oraz uwierzytelnianie odpisów z posiadanej dokumentacji.
  • Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej.
  • Prowadzenie wymaganych rejestrów, dzienników, zbiorów, ewidencji ( rejestr akt brakowanych kat. B, BC, spisów Akt kat. A , B oraz ewidencji akt udostępnionych i wypożyczonych).
  • Prowadzenie rejestru zatrzymanych dowodów rejestrowych oraz uprawnień do kierowania pojazdami.
  • Wprowadzanie danych do elektronicznego rejestru czynności sprawdzających i odmów wszczęć.
  • Prowadzenie dziennika ewidencji dla dokumentów zastrzeżonych.
  • Prowadzenie rejestru kart PRD-2 i PRD-5.
  • Obsługiwanie klientów zewnętrznych, stosownie do przyjętych w Komisariacie standardów, udzielanie informacji o osobach prowadzących ich sprawę, możliwości nawiązania kontaktu telefonicznego, itp. w przypadkach przekraczających zakres kompetencji lub precedensowych postępowanie zgodnie z poleceniem Komendanta lub jego Zastępcy.
  • Obsługiwanie interesantów punktu recepcyjnego KP Skwierzyna.
  • Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami i przekazywanie ich do archiwum.
  • Udział w pracach nieetatowych komisji powoływanych na czas realizacji określonych zadań
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe - minimum pół roku doświadczenia zawodowego w pracy w danym obszarze do prawidłowego wykonywania obowiązków wystarczy przeprowadzenie krótkiego przeszkolenia zawodowego
  • Doskonała organizacja pracy
  • Obsługa komputera
  • Praca zespołowa
  • Umiejętność interpretacji przepisów
  • Znajomość organizacji pracy kancelaryjno-biurowej
  • Znajomość przepisów z zakresu metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej
  • Umiejętność podejmowania decyzji
  • Samodzielność
  • Umiejętność analizy
  • Dokładność, rzetelność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe (doświadczenia w pracy w sekretariacie do 1 roku)
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Curriculum Vitae – zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze.
  • Klauzula informacyjna wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” – w przypadku braku – zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 6 grudnia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 111585"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Międzyrzeczu
ul. Pięciu Świętych Braci Międzyrzeckich 1
66-300 Międzyrzecz
Na kopercie należy dopisać "Oferta pracy na stanowisko Starszego Referenta Zespołu ds. Prezydialnych Komisariatu Policji w Skwierzynie (umowa na czas zastępstwa)".
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 06.12.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Międzyrzeczu

Udostępnił: Magdalena Marzewska-Karkucińska

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 01.12.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×