Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim
66-600 Krosno Odrzańskie ul. Sienkiewicza 2a
print as PDF
Ogłoszenie nr 91366 / 21.01.2022
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: organizacyjnych w Sekcji Organizacyjno - Kadrowej
#administracja publiczna
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego
  • Nadzór nad przestrzeganiem zapisów instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i obiegu dokumentów w komendzie powiatowej.
  • Realizacja zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej.
  • Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej.
  • Przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej.
  • Opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej.
  • Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostek ratowniczo-gaśniczych.
  • Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów.
  • Prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej.
  • Opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej.
  • Prawidłowe i terminowe realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych, polegających zwłaszcza na kierowaniu na badania profilaktyczne, wstępne, kontrolne oraz związane z wypadkiem w służbie lub pracy i odejściem ze służby, szczepień ochronnych.
  • Prowadzenie dokumentacji osób posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami służbowymi i specjalnymi, w tym wydawanie zaświadczeń i zezwoleń oraz kierowanie na badania psychotechniczne.
  • Pełnienie funkcji Specjalisty Ochrony Danych, realizującego zadania administratora w zakresie dokumentacyjnym i analitycznym.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie na kierunku administracja, na podobnym stanowisku.
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań.
  • Znajomość przepisów z zakresu kodeks postępowania administracyjnego
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym redagowanie pism.
  • Znajomość programów użytkowych: Word, Excel.
  • Kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia.
  • Samodzielne organizowanie stanowiska pracy.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja, związane z zarządzaniem ochroną informacji niejawnych.
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w prowadzeniu archiwum zakładowego.
  • Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
  • Znajomość obsługi programu Power Point.
  • Posiadanie szkolenia z prawa i praktyki ochrony danych osobowych.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca  administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu. Bezpośredni i telefoniczny kontakt z petentami. Główne stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku. Komenda posiada również własne archiwum zakładowe, które usytuowane jest na I piętrze. Obiekt niedostosowany dla osób niepełnosprawnych. Potencjalnie  może stwarzać problemy w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo, z uwagi na niedostosowane drzwi, toalety oraz brak windy. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Pracę możesz rozpocząć od: 2022-02-14
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Zaświadczenie o ukończeniu kursu kancelaryjno-archiwalnego I-go stopnia.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie szkolenia z prawa i praktyki ochrony danych osobowych.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka niemieckiego na poziomie B2.
calendar icon

Aplikuj

do 4 lutego 2022

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim, ul. Sienkiewicza 2a, 66-600 Krosno Odrzańskie

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(68) 383 0107.
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 04.02.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
    w Krośnie Odrzańskim informuje, że:

    1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim, ul. Sienkiewicza 2a, 66-600 Krosno Odrzańskie, tel. 68 383 01 00, fax. 68 01 03, e-mail: sekretariat@straz.krosnoodrzanskie.pl.

    2. W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, tel. 95 733 83 18, e-mail: inspektor.rodo@straz.gorzow.pl.

    3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji rekrutacji na wolne stanowisko pracy w KP PSP w Krośnie Odrzańskim na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c RODO oraz art. 221 ustawy
    z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.

    4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być jednostki organizacyjne Państwowej Straży Pożarnej, podmioty publiczne, podmioty przetwarzające realizujące usługi na rzecz KP PSP w Krośnie Odrzańskim.

    5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w przepisach właściwych w sprawie materiałów archiwalnych.

    7. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo
    do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie
    bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed
    jej cofnięciem.

    8. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.

    9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, jest wymagane w celu nawiązania stosunku służbowego (zawarcia umowy o pracę), a w zakresie nie wymaganym ustawą jest dobrowolne. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w rekrutacji i brak możliwości nawiązania stosunku służbowego (zawarcia umowy o pracę).

    10. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim

Udostępnił: Nikola Mantura

Komórka organizacyjna: Sekcja organizacyjno-kadrowa

Wprowadzono: 21.01.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×