Biuro - zdjęcie 2
Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
66-600 Krosno Odrzańskie ul. Poprzeczna 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 141942 / 28.08.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

w Sekcji Budownictwa i Obsługi Nieruchomości Wydziału Techniki i Zaopatrzenia

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • organizuje, kieruje i koordynuje pracą oraz nadzoruje i kontroluje jakość i przebieg pracy podległych pracowników w celu prawidłowej realizacji zadań;
  • prowadzi szkolenia, instruktaże, opracowuje oraz wdraża procedury i tworzy dokumentację w celu realizacji zadań zgodnie z systemem zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy.
  • ustala potrzeby w zakresie remontów i konserwacji w celu właściwej koordynacji i planowania sił i środków;
  • sporządza przedmiary i kosztorysy budowlane na planowane zamierzenia remontowe w celu prawidłowego planowania i realizacji zadań;
  • uczestniczy w pracach komisji powoływanych do odbioru robót wykonywanych siłami Oddziału lub systemem zleconym w celu prawidłowego odbioru prac;
  • uczestniczy w okresowych przeglądach obiektów budowlanych i ich urządzeń, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania;
  • prowadzi dokumentację i ewidencję konserwacyjno-remontowej obiektów budowlanych w celu prawidłowego rozliczenia prac;
  • współpracuje z inspektorami nadzoru budowlanego w przygotowywaniu i kompletowaniu dokumentacji niezbędnej do dokonywania wpisów do książek obiektów budowlanych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji procedur w tym zakresie.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie techniczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związanym z prowadzeniem i koordynowaniem zadań remontowo-konserwacyjnych.
  • znajomość zagadnień związanych z procesem budowlanym oraz znajomość ustawy Prawo Budowlane;
  • umiejętność obsługi komputera w tym programów wspomagających w zakresie kosztorysowania;
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność i systematyczność;
  • umiejętność analitycznego myślenia i wnioskowania, kreatywność;
  • prawo jazdy kat. B;
  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie o profilu budowlanym
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy przy realizacji robót budowlanych
  • uprawnienia wynikające z ustawy Prawo Budowlane;
  • uprawnienia energetyczne G1,G2,G3 w zakresie dozoru, obsługi i konserwacji,
  • szkolenie z zakresu kosztorysowania robót;
  • obsługa programów do kosztorysowania robót , rysunków.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje.
  • „oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 10 września 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Nadodrzański Oddział Straży Granicznej
Kancelaria Jawna
ul. Poprzeczna 1
66-600 Krosno Odrzańskie
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.09.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim

Udostępnił: Agnieszka Kuciewicz

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 28.08.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×