Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
66-400 Gorzów Wielkopolski ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 122
print as PDF
Ogłoszenie nr 106066 / 13.09.2022
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: kancelaryjno-biurowych w Zespole Prezydialnym w Komisariacie Policji w Kostrzynie nad Odrą
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi obsługę kancelaryjno-biurową Referatu Prewencji, w tym: ewidencjonuje pisma i sprawy wpływające i wychodzące w odpowiednich rejestrach;
  • Archiwizuje i przekazuje akta spraw ostatecznie załatwionych do Składnicy Akt;
  • Prowadzi rejestr notatników służbowych funkcjonariuszy Policji;
  • Realizuje dodatkowe zadania zlecone przez Komendanta Komisariatu oraz jego Zastępcę;
  • W przypadku usprawiedliwionej nieobecności zastępuje pracownika kancelaryjno-biurowego w sekretariacie Komendanta i Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Kostrzynie nad Odrą.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy biurowej
  • uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne",
  • umiejętności redakcyjne,
  • umiejętność organizacji pracy, komunikowania się,
  • obsługa komputera i urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji biurowej
  • prawo jazdy kat. B
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

- praca biurowa;

- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę;

- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu; - stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku Komisariatu;

- wejście główne do budynku dostosowane jest do potrzeb osób z niepełnosprawnością, poruszających się na wózku inwalidzkim;

- w budynku brak windy;

- na stanowisku nie występują czynniki uciążliwe bądź szkodliwe dla zdrowia.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani - zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Rozmowy wstępne odbywają się w Komendzie Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim. Brak odpowiedzi równoznaczny jest z niezakwalifikowaniem kandydatki/kandydata. Wynagrodzenie zasadnicze brutto miesięczne wynosi 3317,78zł plus dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy.

Uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa oraz wykonanie badań wstępnych jest wymogiem niezbędnym do sporządzenia umowy o pracę, stąd zatrudnienie może nastapić po upływie 1-1,5 miesiąca od zakończenia naboru.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Analiza dokumentów pod kątem spełniania wymogów niezbędnych i dodatkowych.

Analiza załączonych oświadczeń.

Rozmowa wstępna.

Niewykluczony test wiedzy.

 

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
  • "Klauzula informacyjna" wynikająca z przepisów "RODO" zawierająca zgodę kandydatki/kandydata na przetwarzanie danych osobowych przez Komendę Miejską Policji w Gorzowie Wlkp.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopie świadectw pracy
  • Kserokopie zaświadczeń PUP o okresach pobierania zasiłków dla bezrobotnych
calendar icon

Aplikuj

do 23 września 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 106066"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wlkp.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 7912634
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.09.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    "Klauzula informacyjna" dotycząca przetwarzania danych osobowych dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie oraz wzory oświadczeń dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim

Udostępnił: Bożena Knioch

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 13.09.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×