starszy specjalista
Do spraw: obsługi technicznej – administrator systemu w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, Oddział Centrum Powiadamiania Ratunkowegoul. Jagiellończyka 8
2023 r.
zasadnicze
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Aplikuj
do 28 marca 2023
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
- Dokumenty należy złożyć do: 28.03.2023
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze