Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
66-400 Gorzów Wielkopolski ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 122
print as PDF
Ogłoszenie nr 83819 / 02.09.2021
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: kancelaryjno-biurowych w Zespole Prezydialnym Komisariatu Policji II w Gorzowie Wielkopolskim

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Segreguje pocztę, przedkłada do dekretacji Komendanta, rozdziela pocztę wpływającą; przygotowuje do wysyłki pocztę wychodzącą z Komisariatu celem zapewnienia prawidłowego przekazu i obiegu dokumentów.
  • Prowadzi rejestry i dzienniki pism jawnych i niejawnych: korespondencyjny, dzienniki ewidencji dokumentów oznaczonych klauzulą "zastrzeżone", dzienniki telegramów, podawczych, książkę doręczeń, urlopów i zwolnień lekarskich (SWOP) w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów. urlopów i zwolnień lekarskich (SWOP);
  • Prowadzi rejestr przepisów i dba o ich właściwe przechowywanie celem wykorzystania do pracy przez funkcjonariuszy i pracowników Komisariatu.
  • Przygotowuje zgodnie z przepisem wszystkie obowiązujące w sekretariacie Komendanta książki i rejestry (opisuje, sznuruje, rejestruje) celem zapewnienia właściwej ewidencji dokumentów.
  • Udziela odpowiedzi na pisma o charakterze kancelaryjno-manipulacyjnym na polecenie Komendanta w celu prawidłowej współpracy z instytucjami poza policyjnymi (Prokuratury, Sądy itd).
  • Archiwizuje i przekazuje dokumentację wytworzoną w sekretariacie do Składnicy Akt w celu prawidłowego przechowywania dokumentów.
  • Na polecenie Komendanta lub jego Zastępcy pełni zastępstwo na innym stanowisku biurowym.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Przeszkolenie z zakresu obsługi komputera i pracy kancelaryjno-biurowej.
  • Uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne".
  • Biegła obsługa komputera (środowiska Windows i pakietu MS Office).
  • Samodzielność w realizacji zadań.
  • Komunikatywność i kreatywność.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Skrupulatność, dokładność, sumienność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy administracyjno-biurowej
  • Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych.
  • Asertywność; umiejętność przekonywania i argumentacji.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

- praca biurowa 8 godzin na dobę, średnio 40 tygodniowo;

- praca przy monitorze ekranowym;

- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;

- na stanowisku nie występują czynniki uciążliwe lub szkodliwe dla zdrowia;

- pomieszczenia biurowe znajdują się na parterze budynku;

- brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Sprawdzenie prawidłowości i kompletności ofert.

Analiza dokumentów w oparciu o wymagania zamieszczone w ogłoszeniu pod względem spełniania wszystkich wymogów niezbędnych i wymogów dodatkowych.

Zaproszenie wszystkich osób spełniających wymogi niezbędne do rozmów kwalifikacyjnych.

Możliwość przeprowadzenia testu wiedzy przed odbyciem rozmów kwalifikacyjnych.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kserokopie świadectw pracy.
  • Kserokopie zaświadczeń PUP o okresach pobierania zasiłków dla bezrobotnych.
  • Własnoręcznie podpisana "Klauzula informacyjna" wynikająca z przepisów "RODO", zawierająca zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Komendę Miejską Policji w Gorzowie Wlkp.
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli poufne.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 12 września 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 83819"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wielkopolski
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 79 12634
  • Dokumenty należy złożyć do: 12.09.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    "Klauzula informacyjna"  oraz wzory wmaganych oświadczeń dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim

Udostępnił: Bożena Knioch

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 02.09.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×