Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim
66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Dąbrowskiego Gorzów Wlkp.
print as PDF
Ogłoszenie nr 75239 / 03.03.2021
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: ds. finansów Sekcja Finansów
#księgowość
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • sporządza listy płac uposażeń, wynagrodzeń i innych należności dla pracowników i funkcjonariuszy oraz prowadzi ewidencję naliczania i rozliczania z ZUS, Urzędem Skarbowym i innymi instytucjami ww zakresie,
  • prowadzi kasę (w tym prowadzi raporty kasowe), obsługuje rozrachunki gotówkowe i bezgotówkowe zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki kasowej,
  • reguluje zobowiązania finansowe za pomocą systemów bankowości elektronicznej,
  • zgłasza do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz wyrejestrowywuje pracowników i członków rodzin,
  • sporządza roczne informacje podatkowe na deklaracjach PIT-11,
  • wystawia zaświadczenia o wysokości zarobków w celu przekazania informacji pracownikowi lub instytucji,
  • sprawdza dokumenty (zamówienia, rachunki, faktury) pod względem formalnym i rachunkowym,
  • sporządza sprawozdania do GUS-u, Komendy Wojewódzkiej PSP i innych instytucji,
  • prowadzi księgi druków ścisłego zarachowania,
  • zastępuje podczas nieobecności Głównego księgowego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata związany z księgowością
  • praca w księgowości jednostek budżetowych minimum 3 lata
  • biegła znajomość programów finansowo-księgowych, w szczególności Streamsoft PC Biznes Prestige oraz Płatnik
  • znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • znajomość ustawy o Ochronie Przeciwpożarowej
  • znajomość przepisów z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych
  • znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych
  • znajomość kodeksu pracy
  • znajomość ustawy o rachunkowości
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej, postępowania z dokumentacją oraz obiegu dokumentacji w jednostce
  • prawo jazdy kat. B
  • dyspozycyjność
  • nieposzlakowana opinia
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • biegła znajomość obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • doświadczenie na stanowisku ds. płac
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • umiejętność dobrej organizacji pracy
  • przestrzeganie tajemnicy zawodowej
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca w siedzibie Komendy, w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30,
  • Obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych,
  • Praca przy komputerze wymagająca wysiłku statycznego, 
  • Wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentów,
  • Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
  • Oświetlenie sztuczne/naturalne.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Ogłoszenie dotyczy stanowiska do spraw finansów - docelowo starszy inspektor w Sekcji Finansów. Umowa podpisywana na czas okreslony zgodnie z wymogami w ustawie o służbie cywilnej.  Do aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: 2.800,00 zł brutto + dodatek za wieloletnią pracę (uzależniony od stażu pracy – od 5 % do 20 % wynagrodzenia zasadniczego). O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozpatrzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną lub telefonicznie. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną lub telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne). Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)” w związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zwierają wszystkie wymagane dokumenty i podpisane oświadczenia. Aplikacje niekompletne, nie zwierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone /nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane, aplikacje można przesyłać tradycyjną pocztą (znaczenie ma data wpływu do komendy , a nie stempla pocztowego).  Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KM PSP w Gorzowie Wlkp. nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 95-733-84-10, 95-733-84-11, 95-733-84-30

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Popisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp. moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko do spraw finansów - docelowo starszy inspektor.
calendar icon

Aplikuj

do 16 marca 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 75239"
na adres:
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp. ulica Dąbrowskiego 3, 66-400 Gorzów Wlkp. lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru - w siedzibie KM PSP w Gorzowie Wlkp. od poniedziałku do piątku między godziną 8.00 a 15.00.
  • Dokumenty należy złożyć do: 16.03.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim

Udostępnił: Monika Fijałkowska

Komórka organizacyjna: POK

Wprowadzono: 03.03.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×