Biuro - zdjęcie 2
Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim
66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Kwiatowa 10
print as PDF
Ogłoszenie nr 99696 / 28.05.2022
Dołącz do nas jako:

specjalista

Sekcja Administratorów w Wydziale Łączności i Informatyki

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • administruje systemami i stanowiskami komputerowymi uprawnionymi do przetwarzania informacji niejawnych - stanowiska typu ODN,
  • administruje stanowiskami dostępowymi do części niejawnej sieci PSTD w KWP oraz prowadzi nadzór nad tymi stanowiskami w pozostałych jednostach policji zgodnie z zapisami w SWBS i PBE, administruje systemem TREZOR,
  • prowadzi obsługę techniczną i utrzymanie niejawnych systemów wykorzystywanych przez komórki organizacyjne Centralnego Biura Śledczego Policji i Biura Spraw Wewnętrznych Policji, znajdujace się na obszarze działania KWP,
  • wdraża i eksploatuje niejawne sieci transmisji danych w zakresie szyfratorów (PSTDN),
  • przygotowuje i opracowuje SOPZ i SWZ na zakup sprzętu i materiałów łączności i informatyki oraz współpracuje z Sekcją Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, bierze udział w pracach komisji oceniających stan techniczny i wykonujacych wybrakowanie sprzętu łączności i informatyki będącego w ewidencji Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp.
  • koordynuje prace pracowników jednostek podległych w zakresie zadań związanych z wdrażaniem i eksploatacją projektów teleinformatycznych na terenie woj. lubuskiego w celu zapewnienia prawidłowej realizacji i działania systemów teleinformatycznych,
  • planuje i projektuje z uwzględnieniem wieloletniego okresu projektowo - wdrożeniowego nowych, wynikających z ciągłego postępu technologicznego, rozwiązań teleinformatycznych na potrzeby jednostek policji woj. lubuskiego służących podniesieniu wydajności w dostepie do policyjnych i pozapolicyjnych zasobów danych,
  • zapewnienie cyberbezpieczeństwa w jednostkach policji woj. lubuskiego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe o profilu informatycznym, teleinformatycznym
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata obsługi systemów teleinformatycznych
  • administrowanie (instalacja, konfiguracja, aktualizacja) serwerowych systemów operacyjnych z rodziny MS Windows Server, LINUX DEBIAN
  • administrowanie (instalacja, konfiguracja, aktualizacja) systemami wirtualizacji w oparciu o rozwiązania firmy CITRIX
  • zaawansowana znajomość LINUX DEBIAN, MS Windows Serwer 2012 R2 i nowszych, CITRIX XENSERWER ver. 7.0 i nowszych
  • praca w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "tajne" - w przypadku braku - zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedzniego poświadczenia bezpieczeństwa
  • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • komunikatywność
  • zdolność analitycznego myślenia, umiejętność rozwiązywania problemów
  • specjalistyczne szkolenie dla administratorów systemów i inspektorów bezpieczeństwa teleinformatycznego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok - administracja systemami operacyjnymi
  • znajomość zagadnień polityki bezpieczeństwa informacji od strony informatycznej
  • znajomość sieci informatycznych
  • znajomość języka angielskiego (czytanie dokumentacji technicznej) na poziomie B2
  • prawo jazdy kat. B
Co oferujemy
  • Stołówka pracownicza
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca biurowa, w podstawowym systemie czasu pracy w godz. 7:30 - 15:30,
  • oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • praca przy monitorze komputerowym do połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
  • obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę.

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

  • praca w pomieszczeniu biurowym na trzecim piętrze w budynku pięciokondygnacyjnym,
  • stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon itp.
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Istnieje możliwość ubiegania się o przyznanie dodatkowego świadczenia teleinformatycznego dla osób realizujących zadania z zakresu cyberbezpieczeństwa; wysokość świadczenia uzależniona jest od posiadanych certyfikatów, doświadczenia zawodowego oraz wykonywania szczegółowych zadań; przedziały kwotowe wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19.01.2022 r. w sprawie wysokości świadczenia teleinformatycznego dla osób realizujących zadania z zakresu cyberbezpieczeństwa (Dz. U. z dnia 19.01.2022 r. poz. 131) mieszczą się w zakresie 2.000 zł. – 30.000 zł. – w zależności od doświadczenia i wykonywanych zadań.  

Wynagrodzenie zasadnicze: 4.673,51 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego). Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego wydziału i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przesłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, w przypadku ofert składanych osobiście decyduje data wpływu do Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis! W ofercie należy podać nr ogłoszenia. Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna są dostępne do pobrania na stronie BIP KWP w Gorzowie Wlkp. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. Oferty odrzucone mogą być odebrane do dnia 10.09.2022 r., a oferty nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Curriculum Vitae – zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze,
  • Klauzula informacyjna wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Kopie świadectw pracy
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "tajne" - w przypadku braku - zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedzniego poświadczenia bezpieczeństwa
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 10 czerwca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 99696"
na adres:
Komenda Wojewódzka Policji
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kwiatowa 10
66-400 Gorzów Wlkp.

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.06.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administrator: Administratorem Państwa danych osobowych w ramach procesu rekrutacji jest Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Komendant Wojewódzki Policji w Gorzowie Wielkopolskim.

    Inspektor ochrony danych: Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych z którym można się skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod.kwp@go.policja.gov.pl

    Cele i podstawy przetwarzania: Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu obecnego postępowania rekrutacyjnego na wybrane stanowisko, natomiast inne dane w zakresie wykraczającym poza wymagania określone w ogłoszeniu, na podstawie wyrażonej zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    Odbiorcy danych osobowych: Odbiorcami, do których mogą być przekazane Państwa dane osobowe, są podmioty uprawnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

    Okres przechowywania danych: Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące, po upływie terminu składania ofert na wybrane stanowisko.

    Prawa osób, których dane dotyczą: Osobie której dane dotyczą przysługuje: prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, prawo do usunięcia swoich danych osobowych, prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

    Informacje o wymogu podania danych osobowych: Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym na wybrane stanowisko. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim

Udostępnił: Gabriela Kolanowska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 28.05.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×