Gorzów Wielkopolski - panorama
Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Jagiellończyka 8
print as PDF
Ogłoszenie nr 146356 / 24.12.2024
Dołącz do nas jako:

kierownik oddziału

w Wydziale Zdrowia, Oddział Nadzoru i Kontroli Podmiotów Leczniczych
#administracja publiczna

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Kieruje i nadzoruje pracą zespołu w zakresie prowadzenia RPWDL, w tym m.in. dokonywania wpisów do rejestru /zmiany wpisu w rejestrze, przygotowywania decyzji administracyjnych dot. czasowego zaprzestania działalności podmiotów leczniczych całkowicie lub w zakresie niektórych jednostek/komórek organizacyjnych oraz wydawania decyzji administracyjnych o wykreśleniu podmiotu z rejestru lub odmowie wpisu do rejestru w ramach upoważnienia wojewody w ramach upoważnienia.
  • Kieruje i nadzoruje sprawami w zakresie sprawowania nadzoru i kontroli podmiotów leczniczych oraz oceny zabezpieczenia kompleksowej, podstawowej i specjalistycznej opieki medycznej w zakresie neonatologii i pediatrii, położnictwa i ginekologii z uwzględnieniem zagadnień planowania rodziny oraz monitorowanie potrzeb w tym zakresie.
  • Kieruje, nadzoruje i kontroluje podmioty lecznicze, dla których organem rejestrowym jest Wojewoda Lubuski, w zakresie zgodności wykonywanej działalności z przepisami określającymi warunki wykonywania działalności leczniczej, w tym m.in. podejmowanie bieżących interwencji, przygotowywanie zawiadomień kierowanych do odpowiednich instytucji i organów oraz decyzji administracyjnych w sprawie nakładania sankcji.
  • Planuje i nadzoruje wydatkowanie środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań Oddziału oraz pozyskiwania dochodów budżetu państwa zgodnie z właściwością Oddziału.
  • Kieruje i nadzoruje sprawy związane z kontrolą, przeprowadzaną przez wyznaczonych przez Wojewodę lekarzy i psychologów, dotyczącą wykonywania oraz dokumentowania badań oraz wydawania orzeczeń lekarskich i psychologicznych, osobom ubiegającym się i posiadającym licencję detektywa oraz osobom ubiegającym się lub posiadającym pozwolenie na broń, w tym także przygotowywanie umów cywilno-prawnych w tym zakresie.
  • Kieruje i nadzoruje sprawy związane ze zlecaniem kontroli podmiotów leczniczych na podstawie art. 111 ust. 5 ustawy o działalności leczniczej, tj. konsultantom wojewódzkim w ochronie zdrowia oraz jednostkom organizacyjnym podległym lub nadzorowanym przez Wojewodę Lubuskiego, oraz przygotowywanie umów cywilno-prawnych w tym zakresie.
  • Nadzoruje procesy monitorowania sytuacji w podmiotach leczniczych objętych nadzorem Wojewody Lubuskiego, mogących mieć wpływ na zagrożenie poczucia bezpieczeństwa zdrowotnego mieszkańców województwa lubuskiego, w tym informacji o akcjach protestacyjnych, strajkowych i zagrożeniach ograniczenia udzielania świadczeń oraz podejmowanie bieżących interwencji dot. funkcjonowania podmiotów leczniczych.
  • Współpracuje z Ministerstwem Zdrowia, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, Rzecznikiem Praw Pacjenta, konsultantami wojewódzkimi w ochronie zdrowia, Lubuskim Oddziałem Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia (LOW NFZ), Wojewódzką Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną, Wojewódzkim Inspektoratem Farmaceutycznym, Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego oraz innymi organami i instytucjami w zakresie realizowanych zadań.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie medyczne, pedagogiczne, administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe: powyżej 2 lat w przeprowadzaniu kontroli
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej
  • Znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego
  • Niezbędna wiedza w zakresie: systemu ochrony zdrowia, ustawy o działalności leczniczej i rozporządzeń wykonawczych, ustawy Prawo przedsiębiorców, ustawy o wyrobach medycznych, ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
  • Komunikatywność, samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność, rzetelność, dyspozycyjność
  • Umiejętność zarządzania i współpracy w zespole
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków oraz argumentowania stanowiska
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
  • Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: obsługi edytora tekstów MS Word, obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie kierunkowe: zarządzanie w ochronie zdrowia lub zdrowiu publicznym
  • Co najmniej 1 rok pracy w administracji lub w ochronie zdrowia, w obszarze ochrony zdrowia
  • Co najmniej 1 rok doświadczenia w zarzadzaniu zespołem
  • Prawo wykonywania zawodu medycznego (niezbędne do przeprowadzania kontroli oraz wglądu do dokumentacji medycznej)
  • Umiejętność nadzorowania i przeprowadzania kontroli
  • Prawo jazdy kat. B
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wieloletnia pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. "trzynastka")
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 10 stycznia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 146356"
na adres:
Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
957851624
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.01.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Udostępnił: Sylwia Sikora

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji i Kadr

Wprowadzono: 24.12.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×