Gorzów Wielkopolski - panorama
Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Jagiellończyka 8
print as PDF
Ogłoszenie nr 148879 / 28.02.2025
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: gospodarki przestrzennej w Wydziale Infrastruktury, Oddział Gospodarki Przestrzennej
#administracja publiczna
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Bada legalność uchwał planistycznych w ramach nadzoru nad działalnością organów samorządu terytorialnego (uchwały ws. przystąpienia do sporządzenia i uchwalenia: planu województwa, studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, miejscowych planów rewitalizacji, uchwały w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń) w tym dotyczące inwestycji realizowanych w ramach programów m.in. POIiŚ, FENiKS, CEF
  • Wydaje decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych
  • Przygotowuje rozstrzygnięcia nadzorcze i skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w stosunku do uchwał planistycznych, reprezentuje Wojewodę Lubuskiego przed WSA
  • Opiniuje i uzgadnia projekty uchwał planistycznych i projekty decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w zakresie ich zgodności z zadaniami rządowymi
  • Wydaje decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji uregulowanych przepisami ustaw szczególnych (lokalizacja inwestycji towarzyszących inwestycji w zakresie terminalu skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu, lokalizacja linii kolejowych, lokalizacja regionalnej sieci szerokopasmowej, lokalizacja strategicznej inwestycji w zakresie sieci przesyłowej) w tym dotyczące inwestycji realizowanych w ramach programów m.in. POIiŚ, FENiKS, CEF
  • Sprawdza terminowości wydawania przez wójtów, burmistrzów i prezydentów miast decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, nakłada kary pieniężne w przypadku wydania decyzji z przekroczeniem ustawowego terminu
  • Sporządza, w przypadku niewywiązania się przez gminę z ustawowego obowiązku, zarządzenia zastępcze dotyczące studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, przygotowuje odpowiedzi na skargi na zarządzenia zastępcze
  • Sporządza wskazania w stosunku do uchwał planistycznych w przypadku nieistotnego naruszenia prawa
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe: 0,5 roku w obszarze budownictwa, architektury, gospodarki przestrzennej, ochrony środowiska, inżynierii środowiska, geodezji
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej
  • Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • Znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
  • Znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych
  • Znajomość ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych
  • Znajomość ustawy o księgach wieczystych i hipotece
  • Kodeks cywilny
  • Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: Word, Excel, Power Point
  • Samodzielność w rozwiązywaniu problemów
  • Umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia, negocjacji i argumentowania
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Znajomość przepisów ustaw: prawo budowlane, o drogach publicznych, o autostradach płatnych oraz Krajowym Funduszu Drogowym, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji, o szczególnych rozwiązaniach związanych z usuwaniem skutków powodzi
  • Znajomość przepisów ustaw: prawo wodne, prawo ochrony środowiska, ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, prawo geodezyjne i kartograficzne
  • Znajomość przepisów ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o gospodarce nieruchomościami, o własności lokali, o ochronie informacji niejawnych, o odpowiedzialności majątkowej
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wieloletnia pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. "trzynastka")
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Własnoręcznie podpisany list motywacyjny
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 7 marca 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 148879"
na adres:
Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
957851624
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.03.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Udostępnił: Sylwia Sikora

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji i Kadr

Wprowadzono: 28.02.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×