inspektor
Do spraw: prowadzenia ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego w Wydziale Ruchu Drogowegookreślony (np. projektu)
ul. ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
2023 r.
zasadnicze
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
- "Klauzula informacyjna" dot. przetwarzania danych osobowych przez Komendę Miejską Policji w Gorzowie Wielkopolskim
- Kserokopie świadectw pracy
- Kserokopie zaświadczeń z PUP o okresach pobierania zasiłków dla bezrobotnych
- Oświadczenie o treści, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj
do 21 września 2023
ul. ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wielkopolski
- Dokumenty należy złożyć do: 21.09.2023
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu