inspektor
Do spraw: prowadzenia ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego w Wydziale Ruchu Drogowegona czas zastępstwa
ul. ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
2023 r.
zasadnicze
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
- "Klauzula informacyjna" wynikająca z przepisów "RODO" zawierająca zgodę kandydata na przetwarzanie danych osobowych
- Kserokopie świadectw pracy
- Kserokopie zaświadczeń z PUP o okresach pobierania zasiłków dla bezrobotnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj
do 13 stycznia 2023
ul. ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wielkopolski
- Dokumenty należy złożyć do: 13.01.2023
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu