Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
66-400 Gorzów Wielkopolski ul. ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
print as PDF
Ogłoszenie nr 113379 / 05.01.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: prowadzenia ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego w Wydziale Ruchu Drogowego
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Wprowadza do systemu KSIP kart Prd 5/1 i rozstrzygnięcia sądowe, w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania informatycznej ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego.
  • Rozlicza formularze mandatów karnych nałożonych przez policjantów Wydziału Ruchu Drogowego za pośrednictwem systemu teleinformatycznego oraz sprawdza poprawność wprowadzenia mandatu karnego w systemie KSIP.
  • Prowadzi korespondencję z jednostkami Policji, urzędami administracji publicznej oraz sądami powszechnymi związanymi z obszarem ruchu drogowego w celu uzupełnienia, poprawienia, aktualizacji lub skompletowania informacji dot. kierowców, posiadanych uprawnień i popełnionych wykroczeń oraz przestępstw drogowych.
  • Udziela pisemnych odpowiedzi na zapytania o ukaranie.
  • Ewidencjonuje wprowadzone karty Prd 5/1, rozstrzygnięcia oraz decyzje w prowadzonych rejestrach oraz układa kartotekę manualną w zakresie wprowadzonych danych.
  • Obsługuje interesantów w celu udzielenia informacji o np.: ilości punktów karnych, możliwości udziału w szkoleniu, odwołania się od kwestionowanego zdarzenia drogowego lub potwierdzenia określonych faktów (stanu prawnego) poprzez wydanie zaświadczenia o wpisach do ewidencji kierowców.
  • Opracowuje i przygotowuje do archiwizacji wytworzone przez siebie dokumenty.
  • Na polecenie naczelnika lub jego zastępcy pełni zastępstwo na innym stanowisku biurowym.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy administracyjno-biurowej
  • Uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne".
  • Biegła obsługa środowiska Windows i pakietu MS Office.
  • Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce - szczególnie z zakresu ruchu drogowego oraz prawa administracyjnego.
  • Samodzielność w realizacji zadań.
  • Komunikatywność i kreatywność.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Skrupulatność, dokładność i sumienność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe Studia administracyjne lub podyplomowe w zakresie administracji publicznej.
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w dziale w administracji związanym z obszarem ruchu drogowego
  • Przeszkolenie z systemu KSIP oraz przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

- praca biurowa, - praca 8 godzin na dobę, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę, - praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, - stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku, - w budynku głównym jest winda, - wejście do budynku dostosowane jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, - na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej lub testu wiedzy. Brak odpowiedzi równoznaczny jest z niezakwalifikowaniem kandydatki/kandydata. Do składania ofert zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością. Oprócz wynagrodzenia zasadniczego  pracownikowi przysługuje dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy (min. 5 lat zakończonych okresów zatrudnienia). Zatrudnienie może nastapić dopiero po uzyskaniu poświadczenia bezpieczeństwa (1-1,5 m-ca oczekiwania). Przewidywany okres umowy na zastępstwo to okres około 1,5 roku. 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Sprawdzenie prawidłowości i kompletności ofert.

Analiza dokumentów w oparciu o wymagania zamieszczone w ogłoszeniu pod względem spełniania wszystkich wymogów niezbędnych i wymogów dodatkowych.

Zaproszenie wszystkich osób spełniających wymogi niezbędne do rozmów kwalifikacyjnych.

Możliwość przeprowadzenia testu wiedzy przed odbyciem rozmów kwalifikacyjnych.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
  • "Klauzula informacyjna" wynikająca z przepisów "RODO" zawierająca zgodę kandydata na przetwarzanie danych osobowych
  • Kserokopie świadectw pracy
  • Kserokopie zaświadczeń z PUP o okresach pobierania zasiłków dla bezrobotnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 13 stycznia 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 113379"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
ul. ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wielkopolski
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
/kier. 47/ 79 12634
  • Dokumenty należy złożyć do: 13.01.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    "Klauzula informacyjna" dotycząca przetwarzania danych osobowych dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w Komendzie Miejskiej Policji               w Gorzowie Wielkopolskim oraz wzory oświadczeń dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) KMP w Gorzowie Wlkp.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim

Udostępnił: Bożena Knioch

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 05.01.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×