Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu
22-400 Zamość Ul. Kilińskiego 62
print as PDF
Ogłoszenie nr 142282 / 05.09.2024
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

w Wydziale Kwatermistrzowsko-Technicznym
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi sprawy związane z ewidencją, ruchem i zabezpieczeniem składników majątkowych komendy,
  • prowadzi ewidencję przedmiotów mundurowych, odzieży specjalnej, środków ochrony indywidualnej i ekwipunku osobistego strażaków,
  • sporządza plany i umorzenia środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
  • weryfikuje i uzgadnia salda kont materiałowych,
  • sporządza dokumenty księgowe i zestawienia,
  • przygotowuje w systemach elektronicznych arkusze spisu z natury,
  • pełni obowiązki kasjera i sporządza dokumentację kasową zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami,
  • prowadzi i rozlicza inwentaryzację środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz materiałów w magazynie,
  • sporządza dokumentację niezbędną do przyznawania świadczeń strażakom w zakresie gospodarki mieszkaniowej, pomocy finansowej i równoważnika za remont i brak lokalu,
  • prowadzi sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw,
  • prowadzi całokształt spraw dotyczących funkcjonowania, wynajmu i obsługi ośrodka szkoleniowo-wypoczynkowego tut. komendy,
  • prowadzi pojazdy służbowe.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office oraz innych urządzeń biurowych,
  • umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym,
  • znajomość zasad rachunkowości,
  • znajomość ustaw: o rachunkowości i finansach publicznych, o służbie cywilnej, o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe o kierunku: finanse, rachunkowość, ekonomia,
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej lub w biurze rachunkowym potwierdzone stosownymi dokumentami,
  • znajomość zasad gospodarki magazynowej oraz ewidencji składników majątku,
  • znajomość zasad funkcjonowania programów komputerowych do ewidencji majątku jednostki organizacyjnej: środki trwałe, pozostałe środki trwałe, magazyn,
  • zdolność analitycznego myślenia, terminowość i dokładność,
  • umiejętność organizacji pracy i efektywnego zarządzania czasem,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • wysoka kultura osobista.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca biurowa w siedzibie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu (zwanej dalej komendą), w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze budynku,
  • praca w systemie codziennym w godzinach 7.30 – 15.30,
  • wyjazdy służbowe krajowe, 
  • praca w terenie,
  • praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych (narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, niszczarka),
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
  • oświetlenie sztuczne i naturalne,
  • praca z bazami danych/programami specjalistycznymi,
  • brak windy, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych,
  • zagrożenie korupcją,
  • praca wymagająca dyspozycyjności.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Oferty należy skaldać w zaklejonej kopercie podpisanej imieniem

i nazwiskiem z adnotacją „ Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej”.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • etap I - weryfikacja formalna ofert ,
  • etap II - sprawdzian wiedzy (test jednokrotnego wyboru składający się z 20 pytań  merytorycznych z zakresu znajomości aktów prawnych wymienionych w ogłoszeniu),
  • etap III - rozmowa kwalifikacyjna - bezpośrednio po teście wiedzy dla osób, które uzyskają co najmniej połowę maksymalnej liczby punktów w II etapie.
Pracę możesz rozpocząć od: 2024-10-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 17 września 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu, ul. Kilińskiego 62, 22-400 Zamość
Sekretariat (I piętro)

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
84 680 74 13 lub 84 680 74 10
  • Dokumenty należy złożyć do: 17.09.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu (ul. Kilińskiego 62, 22-400 Zamość tel. +84 6807410, e-mail: km_zamosc@straz.lublin.pl).

    2.  Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych to: 20-012 Lublin ul. Strażacka 7, e-mail: iod@kwpsp.lublin.pl).

    3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko starszego specjalisty w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu.

    4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu. Jednocześnie informuję, że stosownie do art. 29 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają  wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze.

    5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,  w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

    6. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

    - dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    - sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    - ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    - usunięcia danych osobowych – żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

    - wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa ).

    7. Podstawa prawna przetwarzania danych:

    1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO,

    2) art.221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

    3) art.6 ust.1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    8. Informacje o wymogu podania danych:

    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z ar. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    9. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało przekazaniu poza obszar obowiązywania RODO ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu

Udostępnił: Iwona Popajewska-Kopyść

Komórka organizacyjna: Sekcja organizacyjno-kadrowa

Wprowadzono: 05.09.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×