Biuro - zdjęcie 2
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
20-914 Lublin ul. Spokojna 4
print as PDF
Ogłoszenie nr 140976 / 02.08.2024
Dołącz do nas jako:

kierownik oddziału

gospodarki nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Skarbu Państwa w Delegaturze w Zamościu
#administracja publiczna

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Organizuje, kieruje i nadzoruje pracę Oddziału, a w szczególności: nadzoruje prowadzone postępowania administracyjne, ujednolica stosowane procedury postępowania, określa kierunki samokształcenia specjalistycznego oraz współdziała z innymi jst w zakresie orzecznictwa dot.gospodarki nieruchomościami i odszkodowań związanych z inwestycjami infrastrukturalnymi m.in. w zakresie: POIiŚ, FEnIKS, CEF; w szczególności dokonuje analizy projektów rozstrzygnięć w indywidualnych sprawach przed podpisaniem oraz nadzoruje proces wydawania rozstrzygnięć w zakresie zadań realizowanych przez Oddział,
  • Samodzielnie prowadzi postępowania administracyjne w I instancji, przygotowuje projekty decyzji i postanowień w zakresie odszkodowań za nieruchomości wywłaszczone (przejęte) oraz za ograniczenia praw do nieruchomości w związku z realizacją celów publicznych związanych z inwestycjami infrastrukturalnymi m.in. w zakresie: POIiŚ, FEnIKS, CEF, gospodarki nieruchomościami oraz w sprawach komunalizacji i uwłaszczania państwowych osób prawnych. Rozpatruje skargi dotyczące zadań/działalności starostów oraz innych organów w sprawach należących do zadań zleconych z zakresu administracji rządowej. Opracowuje projekty decyzji w trybach nadzwyczajnych wynikających z procedury administracyjnej, w celu weryfikacji rozstrzygnięć. Współuczestniczy w prowadzeniu postępowań administracyjnych w II instancji (odwołania i zażalenia) oraz opracowuje projekty odpowiedzi na skargi kierowane do wojewódzkiego sądu administracyjnego,
  • Załatwia sprawy osobowe pracowników Oddziału w celu realizacji przez pracodawcę obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy,
  • Przeprowadza kontrole z zakresu nadzoru sprawowanego przez Oddział w stosunku do starostów wykonujących zadania z zakresu administracji rządowej w celu sprawdzenia poprawności realizacji zadań pod względem legalności, gospodarności, celowości i rzetelności oraz wyeliminowania nieprawidłowości, jak również ujednolicenia stosowanych procedur i zasad.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 4 lat pracy w administracji lub powyżej 1 roku w obszarze związanym z orzecznictwem w zakresie gospodarki nieruchomościami,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o gospodarce nieruchomościami, przepisów wprowadzających ustawy reformujące administrację publiczną oraz przepisów wykonawczych do ww. usta
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Posiadanie kompetencji kierowniczych: skuteczna komunikacja, umiejętność zarządzania ludźmi, umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne, studia podyplomowe z wyceny nieruchomości,
  • Wiedza w zakresie wyceny nieruchomości,
  • Asertywność,
  • Umiejętność przekonywania,
  • Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce, w tym korzystania z orzecznictwa sądowego.
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników, niskoprocentowe pożyczki, wsparcie finansowe w wyjątkowo trudnych sytuacjach,
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • Karty sportowe,
  • Dofinansowanie do nauki,
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw.: ,,13’’), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego) w zależności od udokumentowanego stażu pracy, nagrody jubileuszowe,
  • Udział w realizacji ciekawych,  rozwijających przedsięwzięć,
  • Bogatą ofertę szkoleniową,
  • Dobrą atmosferę w pracy,
  • Zatrudnienie u prestiżowego pracodawcy,
  • Współpracę z wysokiej klasy specjalistami,
  • Równowagę pomiędzy pracą, a życiem prywatnym,
  • Dobrą lokalizację,
  • Poczucie bezpieczeństwa.

 

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie od pracodawcy)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – w stosunku do danych osobowych podanych z własnej inicjatywy w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
calendar icon

Aplikuj

do 16 sierpnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 140976"
na adres:
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Biuro Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu
Sekratariat pok. 105
20-914 Lublin, ul. Spokojna 4

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
84 67 76 561 - WGNiSP Delegatura w Zamościu
81 74 24 218 - BOKiBU
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 16.08.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie

Udostępnił: Klaudia Łacic

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu

Wprowadzono: 02.08.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×